Turvepommeja ei kannata japaniasta etsiä.
Löytyy Hakushun heavily peated, turpeinen (surprise) ja sairaan hyvää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turvepommeja ei kannata japaniasta etsiä.
Japsiviskeistä löytyy tosiaan vähän erilaisia makuja, paljon floraalisuutta ja muita hienolta kuulostavia juttuja. Esim. Yamazakin 12 vuotias single malt on tutustumisen arvoinen, voittanut pari kansainvälistä palkintoa eikä hinta ole mikään älytön. Turvepommeja ei kannata japaniasta etsiä.
. Seuraavaksi marssin taas ostamaan Lapparia pullon kesäjuhlille, sitten ois tulossa yhden vedonlyönnin päätteeksi kaverilta Lagavulin 16 pullo. Kuulemma on hyvettä?
Eilen maistiaiset Glenfiddichin uutuudesta Snow phoenixista. Eipä ollut sen enempää omaan makuun kuin muutkaan Glenin viskeistä. Aivan liikaa makeutta omaan makuun eikä juuri minkäälaista jälkimakua jättänyt suuhun. Ei todellakaan ollut hintalaatu suhde kohillaan tuossa.
Ei uppoa Glenit täälläkään. Jossain tilapäisessä mielenhäiriössä noita on tullut muutama napattua mukaan (18 v) viimeisen parin vuoden aikana kun olen lentokettien läpi juossut ja tuonnehan nuo ovat maistamisen jälkeen jäänyt kaappiin homehtumaan. Jos kokeilis kokiksen kanssa noita Muistelisin että Glenin Solera Reserve olis ollut ihan ok, mutta sen viime maistiaisista taitaa olla 6-7 vuotta.Eipä tuo ikä ole nuita Glenuja muuttanut mun makuun sopivammaksi koskaan. Taitaa olla 30v vanhin tuossa paikallisessa jota on tullut maistettua, mutta ei vaan ole mun juttu niin ei ole. Tuo Snow phoenix piti ihan vaan sillä maistaa, kun jostain olin lukevinani taikka kuulevinani, että se ois iloinen poikkeus nuihin, muttei se sen kummempi sitten ollutkaan. Ja tosiaan 27 ekua taisi olla maistiaisen hintakin, joten ei kohdannut hinta ja laatu ainakaan mun makuun.
No, Ardbegien ym. savu/turve pommien ystävänä ei ehkä kannattaisikaan Glenuilta kummepia odottaa, mutta kokeillahan aina toki pitää, edes siksi, että saapi haukkua
Ei uppoa Glenit täälläkään. Jossain tilapäisessä mielenhäiriössä noita on tullut muutama napattua mukaan (18 v) viimeisen parin vuoden aikana kun olen lentokettien läpi juossut ja tuonnehan nuo ovat maistamisen jälkeen jäänyt kaappiin homehtumaan. Jos kokeilis kokiksen kanssa noita
Tuli tuossa äsken kaupasta mukaan Lagavulin 16yo. Tekisi mieli heti se korkata mutta kai sitä tarvitsee vielä hetken malttaa, kun on aika paljon avonaisiakin viskejä kotona. Monihan tuota Lagavulinia on kehunut, toivottovasti on hintansa väärtti.
Mitäs tuo muuten Suomessa kustantaa? Oletettavasti paljon enemmän kun tuon 41€ mitä siitä maksoin.
Tuli tuossa äsken kaupasta mukaan Lagavulin 16yo. Tekisi mieli heti se korkata mutta kai sitä tarvitsee vielä hetken malttaa, kun on aika paljon avonaisiakin viskejä kotona. Monihan tuota Lagavulinia on kehunut, toivottovasti on hintansa väärtti.
Mitäs tuo muuten Suomessa kustantaa? Oletettavasti paljon enemmän kun tuon 41€ mitä siitä maksoin.
Mites shampanjat? pitäs viedä lahjaksi frendille, mutta tästä aiheesta ei ole tietoa. Suosituksia? saako tuota hedaritavaraa ~50€ hintaluokassa? Haluaisin siis ihan oikeasti shampanjaa enkä esim cavaa..