Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Irkkuviskit ovat yleensä blendejä tai malteja. Skotit harrastavat enemmän sitten noita single malteja.
Ehkä on vain niin etten ole vain törmännyt minua miellyttäviin Skottiwhiskeyhin. Mieleni on kuitenkin avoin.
Voiko viski parantua säilytyksestä, vaikka se olisi avattu pullo?
Nimittäin minulla on yksi viskipullo, mikä on korkattu melkein kaksi vuotta sitten. Muistan, että silloin siinä oli älytön savun maku, mutta nyt se on paljon lempeämpi ja siinä oli todella pehmeä jälkimaku.
Ei viski avatussa pullossa paremmaksi muutu mutta juuri kuvailemallasi tavalla voi käydäVoiko viski parantua säilytyksestä, vaikka se olisi avattu pullo?
Nimittäin minulla on yksi viskipullo, mikä on korkattu melkein kaksi vuotta sitten. Muistan, että silloin siinä oli älytön savun maku, mutta nyt se on paljon lempeämpi ja siinä oli todella pehmeä jälkimaku.
No ainoa oikea tapa on se joka omassa suussa maistuu parhaalta mutta jäätävän kylmää viskiä kun juo niin on aika sama mitä lasiinsa kaataa. Aromit erottuvat HIEMAN paremmin huoneenlämpöisestä kuin jäähileisestä viskistä...Kai sitten se sopii noin paremmin omaan makuun. Nauttimistavassakin voi olla vikaa. Nimittäin lasi täyteen jäitä ja pikku hiljaa siemaillen.
Kyllä se suussa lämpenee. Kaippa se vaatii hieman vettä kyytipojaksi.
Nämä ovat täysin subjektiivisia asioita. Hyvään kahviin ja teehen ei kuulu karvaus eikä minusta hyvään alkoholiin terävyys.
velipoika opetti juomaan punaviiniä jokusen kuukautta sitten,nyt oon ostanu jokaviikonloppu jonkunnäkösen pullon,hintahaarukka noin 8-12e,tänään tuli ostettua jotain italialaista punaviiniä jota parhaillaan nautiskelen,työkaveri kehu valkoviinejä,oon jotenkin hemmetin epäluulonen niitä kohtaa mutta kaippa sitä pitä kokeilla ens vkl,olisko kellään heittää mitään vinkkiä että mikä pullo olis hyvä testata ensimmäisenä,punaviiniä kun ostan se on yleensä hieman makeaa.
Oisit satsannu hieman laadukkaampiin litkuihin. Black Velvet ei kyllä maistu mitenkään imartelevalle ainakaan kun muistelen sitä hiljattain ostaneeni. :lol2:Joo, tää on keskustelua paremmista alkoholijuomista, tää on kyl aivan hirveetä.
kävin alkossa ja ostinpa huviksee black velvet viskipullon. Hieno ulkonäkö houkutteli, ja erittäin halpa hinta. tää on ihan myrkkyä, ei saatana.
Ostin litran pullon The Glenlivet 12yo Single Malt -viskiä tuosta läheisestä supermarketista. Ihan paskaa, älkää ostako, meni 30e hukkaan. Ei juurikaan eroa havaittavissa tuollaiseen 4 euron 0,75L viskipulloon.
Oisit satsannu hieman laadukkaampiin litkuihin. Black Velvet ei kyllä maistu mitenkään imartelevalle ainakaan kun muistelen sitä hiljattain ostaneeni. :lol2:
Edullista ja mulle maistuvaa on esim. White Horse ja Kolmen leijonan pure malt. Noita tulee yleensä pohjiksi ostettua. Joskus tykkäsin myös Mansion Housesta, mutta enpä ole juonu aikoihin kyseistä ainetta. Toiset on vissiin haukkuneet sen aika rujosti.
Sitten hieman kalliimpia kun raaskii laittaa niin kolme hyvää olisi vaikka Speyburn, Caol Ila ja Laphroaig.
Tuo on muuten se konjakki joka tarttuu omaan käteen Alkon hyllystä jos itse joutuu (hyvin harvoin) jotain konjakkia ostamaan. :thumbs:parhaillaan ryystän tässä Claude Chatelier XO:ta, on aika hyvää ja litrahintakaan ei ole XO:ksi paha.