Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Talisker ei kyllä oikein uppoa mullekkaan, toinen kulttimainetta nauttiva eli Lagavulin 16 v sitten sitäkin paremmin.
Mistä alkosta löysit 18 -vuotiasta caol ilaa? 12 -vuotiastahan saa kyllä ja se on ehdottomasti yksi suosikeista, mutta 18 -vuotias on jo aikamoista nektaria.
Tässä omat suosikit alkon valikoimista. Ei voi valita vain yhtä suosikkia, mikä maistuisi parhaimmalta. Vaihtelee melkein joka viikko. Eilen maistui Laphroaig.
Ostin tässä Bruichladdich Waves 7 pullon. Onkohan kukaan juonu tätä tavaraa ja miltä on maistunu. En oo vielä raskinu avata vaan ajattelin korkata vasta jouluna.
tota 18yo Coal Ilaa olis kiva testailla. 12yo tuntuu jollain tavalla hiukan raa'an makuiselta. Bowmoren 12yo oli ehkä inan parempaa mun suuhun. Molemmat kyllä loistavia viskejä.
mahtaako tuosta helsingin superalkosta saada ja mikä on hinta. 12yo Coal Ila oli 35€, ei ollenkaan paha.
Olen huomannut saman. Maistuu jotenkin pehmeältä ja jopa vähän vaniljaiselta. En sitten tiedä johtuuko vain brändistä vai mistä mutta hyvää on.Tuli nyt hommattua Grey Goose vodkaa (kun sai huomattavasti halvemmalla, mitä esim. Alkossa) ja täytyy kyllä myöntää, että kyllä tuo maistuu paremmalta kuin "tavallinen" vodka (testasin samalla myös Smirnoff ja Danzka vodkaa). Ei maistu ihan niin "raa-alta", kuin vodkat yleensä. Onko muut huomannut samaa, vai johtuuko tämä vain Grey Goosen brändistä? :D
Olen huomannut saman. Maistuu jotenkin pehmeältä ja jopa vähän vaniljaiselta. En sitten tiedä johtuuko vain brändistä vai mistä mutta hyvää on.
Voitin tänään arpajaisista metrin korkusen viinikaapin mihin mahtu reilu 20 pulloa viiniä. Itellä ei ole hajuakaan minkä arvonen tommonen on enkä löydä netistäkään mitään lisä inffoa. Kaappi oli merkiltään kai KCC ja malli ei ollu dvb 40 mutta joku sinnepäin. Kaappi oli musta jossa kromi listat ovessa sekä digitaaliset säätöjutskat. Inffon hakeminen meni tosiaan vaikeaksi koska kuskasin samantien kaapin matkahuoltoon ja lähetin sen toisellepuolelle suomea.
Jos jollekki olis edes tuo merkki KCC jollaki tavalla tuttu niin ois jo jotaki hyötyä. Kaappi kyllä oli tosi laadukkaan näkönen mutta eihän se ulkonäkö aina koko totuutta kerro
Kiitos
On kyllä meikäläiselle täysin tuntematon merkki enkä alan sivustoilta äkkiseltään löytäny mitään tietoa. Jos saat jostain selville vähän tarkempaa tosta niin ilmottele toki. Hinnasta on tosi vaikea sanoa. Tollaset pienet(20 pulloa on viel aika pieni) kaapit on tavallisesti hinnaltaan 200€ ja siitä ylöspäin niin pitkälle kun haluaa maksaa. Ite oon ettiny laaduskasta pientä kaappia toiseks johon sais vaikka näyttävästi esille viinejä. Nykyinen on käytännössä ainoastaan säilytystä vasrten.