Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikähän olisi sellainen hyvä viski, alle 50€? Vai saako hyvää edes alle 50€ Tullamore Dew alkaa olemaan loppumaisillaan.
Muiden ehdottama Laphroaig ei oikein osu Tullamoren aromimaailman kanssa yksiin.
Kyllä mä ainakin diggaan molempia
Jos Tullamore iskee sun makuhermoihin niin sitten iskee The Dead Rabbit.Mikähän olisi sellainen hyvä viski, alle 50€? Vai saako hyvää edes alle 50€ Tullamore Dew alkaa olemaan loppumaisillaan.
En ajatellut vissiin ihan loppuun mitä tarkoitit :DTämä on erittäin helppo ymmärtää.
Haukka kuitenkin esitti referenssiprofiilin. Sen perusteella on hassua ehdottaa täysin erilaista tuotetta riippumatta siitä, kuinka hyvä se sinun (tai meidän) mielestä on.
Edit:
Vain ajatteletko, että jos joku tykkäilee talvesta, myös kesäihmiset alkavat tykkäillä pimeästä ja lumesta?
Tämä on erittäin helppo ymmärtää.
Haukka kuitenkin esitti referenssiprofiilin. Sen perusteella on hassua ehdottaa täysin erilaista tuotetta riippumatta siitä, kuinka hyvä se sinun (tai meidän) mielestä on.
Edit:
Vain ajatteletko, että jos joku tykkäilee talvesta, myös kesäihmiset alkavat tykkäillä pimeästä ja lumesta?
Niin mitään mainintaa siitä, halutaanko referenssin kaltaista vai jopa jotain täysin muuta, ei ollut.
Yhtä octamorea itse ravintelissa maistanut, en edes muista mikä oli. Vaikka olen suuri islayn ja savuviskin fani, niin toi oli kyllä enemmän vain hauska kokemus, omaa pulloa en ostaisi. Jos olis saman hintainen esim. laphroaigin 10yo kanssa, niin voisin omaankin hyllyyn ottaa, mutten tuolla hinnalla. Viskiin tottumattomalle kaverille annoin kanssa maistiaisen, reaktio oli melko koominen ''ohhoh''Annappa Octosta kommentit, ei tohtinut vielä tilata alkosesta, kun kuiten yli 200e plo. Tuon jo mieluusti maistaa ravintellissa testiksi, ennen kuin kaappiinsa hommaa. Jos vielä on aiemmista octoista kokemusta, niin niihin vertailusta erityistä plussaa.
Annappa Octosta kommentit, ei tohtinut vielä tilata alkosesta, kun kuiten yli 200e plo. Tuon jo mieluusti maistaa ravintellissa testiksi, ennen kuin kaappiinsa hommaa. Jos vielä on aiemmista octoista kokemusta, niin niihin vertailusta erityistä plussaa.