Mulla on myös kolme erilaista lasia, koska eri laseistakin sama viski maistuu erilaiselta.
Aivan totta! Oma suosikkini on aromilasi. Tumblerit ja muut liian avonaiset "laimentavat" makua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on myös kolme erilaista lasia, koska eri laseistakin sama viski maistuu erilaiselta.
Mä taas tykkään suorista laseista koska aromilasit vahvistaa sen alkoholin maun mun suuhun.Aivan totta! Oma suosikkini on aromilasi. Tumblerit ja muut liian avonaiset "laimentavat" makua.
Eipä ainakaan staateilla häikäise tuo jenkkibaarin tilaama nimikko viski. Toki bourbon-kypsytys peittää kohtuullisesti noin nuoren raa´an maun.
Se mikään likööri ole. Just naisen makuun, toffeinen viski.Ostin putelin tuota kuollutta jänistä. Jonkinlainen hassu viskiliköörihän tuo on.
Kahrahviviskiksi menee, luultavimmin kolan kanssa alas.
* Useampaa leikattua konjakkia, About puolet pöydällä olevasta kamasta on vodkaa.
* Useampaa leikattua konjakkia, About puolet pöydällä olevasta kamasta on vodkaa.
Macallanin 12 venttiilinen vetelee viimeisiiän. Jostain pitäisi löytää saman firman astetta parempi juoma ilman että hinta pompsahtaa ihan taivaisiin. Ehdotuksia?