Viinit, konjakit, viskit, ... Keskustelua "paremmista" alkoholijuomista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Eipä ainakaan staateilla häikäise tuo jenkkibaarin tilaama nimikko viski. Toki bourbon-kypsytys peittää kohtuullisesti noin nuoren raa´an maun.

Eipä ainakaan staateilla häikäise tuo jenkkibaarin tilaama nimikko viski. Toki bourbon-kypsytys peittää kohtuullisesti noin nuoren raa´an maun.

Oleellisempaa kypsymisen ja maun kannalta saattaa tuossa tuotteessa olla käyttämätön ja kooltaan pienempi tammitynskä, jota on käytetty viimeistelyyn. Olisi kiva tietää, kauanko viimeistely on kestänyt.

Ainakin mun makuun oli heittämällä parempi kuin ainakin perus Jameson tai Teelingin single grain. Mutta mä tykkään pehmeistä ja makeista mauista.

Ehdottomasti paras maistamani viski oli Jamesonin Rarest Vintage Reserve.

Ostin putelin tuota kuollutta jänistä. Jonkinlainen hassu viskiliköörihän tuo on.

Kahrahviviskiksi menee, luultavimmin kolan kanssa alas.

Sekoittelusessio.

Näistä lähdettiin (Laphroaig, Highland Park, Glen Turret, Glen Rothes, Macallan, grain:
flisut.JPG

Ja tällainen tuli:
pH7.png

Ostin putelin tuota kuollutta jänistä. Jonkinlainen hassu viskiliköörihän tuo on.

Kahrahviviskiksi menee, luultavimmin kolan kanssa alas.
Se mikään likööri ole. Just naisen makuun, toffeinen viski.

Just katselin Alkon valikoimaa, sieltä löytyy nykyään Paddya ja Redbreastia vaikka kuinka paljon. Tässähän syysillat sujuu mukavasti.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
* Useampaa leikattua konjakkia, About puolet pöydällä olevasta kamasta on vodkaa.

Konjake oli eräs tuotteen nimiehdokkaista 1930-luvulla. Tykästyin kovasti.

Erityishuomioina on helppo toimittaa, että nollan tähden tuote, jossa "konjakkia" oli vain väriksi, oli tässä kattauksessa oikein erinomainen (joskin peruste [ehkä sokeri] maun hyvyyteen jäi vaikeasti hahmotettavaksi), ja että Extrat lyhyine tynnyrikypsytyksineen olivat suorastaan huikeita.

Extrat on hyviä, itse tykkään ehkä eniten tammen mausta, se on niistä pehmein.

Halppiksista mun suosikkeja on Taliskerin Dark storm ja Bunnahabhain Mòine.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom