viimeiset kilot pois ja heti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

crack

Banned
elikkä oon ollu 2kk dietillä onnistuneesti, ja kyselisin että millä poppakonsteilla pudottaa noi vikat kilot vielä?, aamuaerobinen on 6*vko+4krt viikossa sali+30min kuntopyörä ja ruokavalio on vähähiilarinen, protskupainotteinen...
ostin just vihreää teetä ja ruispastaa tavallisen tilalle, onko vielä muita konsteja, kofut ja aspiriinit on jo käytössä... pitäskö aerobista vielä lisätä?
aamuaerobinen on myös 30min uinti

No ei tohon ainkaan enää aerobista kannata lisätä. Mä tarkastaisin kaloreita mielummin.. Tuo 6*vko + fillaroinnit on jo melkoisen paljon. Pitää hattua nostaa jos oikeesti oot jaksanut tollasta rumbaa vetää läpi kaks kuukautta.

raba sanoi:
ostin just vihreää teetä ja ruispastaa tavallisen tilalle, onko vielä muita konsteja, kofut ja aspiriinit on jo käytössä... pitäskö aerobista vielä lisätä?
aamuaerobinen on myös 30min uinti

Mikä tämän kofeiini+aspiriini-kombon tarkoitus on? Jos haluat aerobisillesi enemmän vastinetta, ota tuohon vielä efedriini mukaan.

ECA rasvanpoltossa

zii sanoi:
Mikä tämän kofeiini+aspiriini-kombon tarkoitus on? Jos haluat aerobisillesi enemmän vastinetta, ota tuohon vielä efedriini mukaan.

ECA rasvanpoltossa

Katos perkele. Tämän siitä saa kun valvoo koko yön. En huomannut ollenkaan. Kyllä tuosta kombosta puuttuu tuo merkittävin tekijä eli e. Kofeiinia sopii nappailla, mutta asperiinit jättäisin kyllä pois. Eca stäkistäkin jättäisin tuon aspiriinin pois.

Jakob sanoi:
No ei tohon ainkaan enää aerobista kannata lisätä. Mä tarkastaisin kaloreita mielummin.. Tuo 6*vko + fillaroinnit on jo melkoisen paljon. Pitää hattua nostaa jos oikeesti oot jaksanut tollasta rumbaa vetää läpi kaks kuukautta.

kalorit on 2000 ja jonain päivinä allekki, eli ei oikeen pysty, pitääkö vaan odotella että tulosta tulee :curs: , tuntuu et on aika tiukassa vikat kilot

Sorry, mutta meikäläisen silmään näyttää aika mahdottomalle yhdistelmälle tuo 2000kcal tai alle ja tuo liikuntamäärä.Voisko olla, että oot ollu liian alhaisilla kaloreilla liian kauan ja säätöliekki humisee? Tiedän, että vikat on tiukassa, koska itse en edes vikojen kanssa taistele ja silti on vaikeaa :D.

Mites mässypäivät onko niitä? jos on niin kuinka usein ja paljonko silloin menee tavaraa kurkusta alas?

Kyllä mä uskallan väittää, että noilla kaloreilla ja tuolla liikunnalla luulisi painon putoavan, anna nyt mennä viikko tai kaksi vielä ja tarkasta tilannetta sitten. Mites noitten hyvien rasvojen kanssa, tuleeko riittävästi?

Jakob sanoi:
Sorry, mutta meikäläisen silmään näyttää aika mahdottomalle yhdistelmälle tuo 2000kcal tai alle ja tuo liikuntamäärä.Voisko olla, että oot ollu liian alhaisilla kaloreilla liian kauan ja säätöliekki humisee? Tiedän, että vikat on tiukassa, koska itse en edes vikojen kanssa taistele ja silti on vaikeaa :D.

Mites mässypäivät onko niitä? jos on niin kuinka usein ja paljonko silloin menee tavaraa kurkusta alas?

Kyllä mä uskallan väittää, että noilla kaloreilla ja tuolla liikunnalla luulisi painon putoavan, anna nyt mennä viikko tai kaksi vielä ja tarkasta tilannetta sitten. Mites noitten hyvien rasvojen kanssa, tuleeko riittävästi?

hyviä rasvoja otan kylmäpuristettua oliiviöljyä 2rkl päivässä, koska naudanjauhelihani on 10%:ta ni siks en ota enempää, mässypäiviä oon pitäny
kerran kahessa viikossa tyyliin, pizza, hampurilainen, vähän irtiksiä ja ryyppyilta... :kippis1:

raba sanoi:
hyviä rasvoja otan kylmäpuristettua oliiviöljyä 2rkl päivässä, koska naudanjauhelihani on 10%:ta ni siks en ota enempää, mässypäiviä oon pitäny
kerran kahessa viikossa tyyliin, pizza, hampurilainen, vähän irtiksiä ja ryyppyilta... :kippis1:

No, sanoisin, että vika löytyi. Kaksi kertaa viikossa mässäily ja alkoholin nauttiminen voi todella olla se tekijä, joka estää viimeisten kilojen lähdön.
Lukaisepa
alkoholin kalorien tärkeydestä.

Omskakas sanoi:
No, sanoisin, että vika löytyi. Kaksi kertaa viikossa mässäily ja alkoholin nauttiminen voi todella olla se tekijä, joka estää viimeisten kilojen lähdön.
Lukaisepa
alkoholin kalorien tärkeydestä.

"mässypäiviä oon pitäny kerran kahessa viikossa"

Eli kerran kahdessa viikossa on eri asia kuin kaksi kertaa yhdessä viikossa.

raba sanoi:
...kerran kahessa viikossa tyyliin, pizza, hampurilainen, vähän irtiksiä ja ryyppyilta...

Omskakas sanoi:
[/URL]

Kerran kahteen viikkoon ei mun mielestä ole paha. Toisaalta ei silloinkaan kannata överiksi vetää:)

edit. olin hidas

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jakob sanoi:
Kerran kahteen viikkoon ei mun mielestä ole paha. Toisaalta ei silloinkaan kannata överiksi vetää:)

edit. olin hidas

onkohan nää kalorit sitten laskettu perseelleen?, tulosta on kyllä tullut

aamupala: 50g kaurahiutale, 200g raejuusto, ½ ruispala, kalkkunaleike=400

lounas:1.vaihtoehto ruispasta 40g+1 kananrinta+1½ ruispala+1rkl öljy= ~450
2.vaihtoehto:200g naudanjauheliha+50g pasta+öljy=~400

välipala: proteiinijuoma =120

palautusjuoma: proteiinijuoma+30g malto=250

päivällinen , sama kuin lounas=400

iltapala = 250g rahka+rasvaton jugge+öljy=250

SUMMA:400+400+400+120+250+250=~1820

saa tietty korjailla

Koitin laskee nuo suunnilleen kehonetin laskurilla(heitin joitakin määriä päättelemällä):

Proteiineja
224.93 g

Hiilihydraatteja
165.12 g

Sokeria
4.89 g

Kuituja
13.69 g

Rasvoja
68.85 g

Ruokasuolaa
0.61 g

Energiaa
2196.59 kcal

Oon itse kans vähän samassa tilanteessa, nyt kun seitsemäs dieettiviikko on menossa, mutta nyt onkin varmaan aika heittää aeroobiset kehiin.

Hox! Kuituja ja vettä lisää!

zii sanoi:
"mässypäiviä oon pitäny kerran kahessa viikossa"

Eli kerran kahdessa viikossa on eri asia kuin kaksi kertaa yhdessä viikossa.

:nolo: My bad. Oli vähän kiirus ja lukutaito huono. :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom