Viikonloppuna viihteelle?

Mites porukka yhdistää alkoholin ja treenamisen? Seuraavana päivänä tuskin kukaan reenaa, mutta miten paljon usein oikeasti on varaa baareissa pörräillä ennen kuin se vaikuttaa lihasmassan kehitykseen?? Voiko viikottaisen lepopäivän viettää krapulassa?? :kippis1:

Kyllä terveenä pysyminen on hyvin vahvasti treenaamiseni ja elämäntapani taustalla. Siihen sopii kovin huonosti liuottimet ja hermomyrkyt. Sellaista känniä en juo koskaan, josta tulee krapula. Alkuholi on kuitenkin osa kulttuuriamme, enkä ole katsonut viisaaksi omaksua täyttä absolutismia, koska pienet annokset harvoin käytettynä tuskin ovat merkittävällä tavalla haitaksi.

Kaikki vaikuttaa jonkin verran ja kaikilla on omat arvojärjestyksensä. Minulle sellainen alkoholin käyttö, jota jotkut ystäväni harrastavat, on käsittämätöntä. Ehkä se kuitenkin tuottaa heille niin suurta mielihyvää, että se oikeuttaa hinnan :)

Viimeksi muokattu:
Ei yhdisty alkoholi ja treenaus täälläpäin. Kyllähän se aivan varmasti vaikuttaa kehitykseen.. parempi olla juomatta, mutta jos on pakko olla kännissä niin eihän sille mitään mahda.

ainakin olen itse huomennut että alkoholi vaikuttaa tohon kehitykseen... oon nyt jättäny alkoholin miltein kokonaan ja se on kans huomannut... tupakan palton kun sais vielä lopetettua niin ois aika hyvä juttu...

Muutaman kerran vuodessa tulee otettua kunnon kännit.. Kyllä pidän ainakin kaksi lepopäivää alkoholin käytön jälkeen... Mielestäni ei haittaa jos ottaa harvoin alkoholia, ainakiaan itse en ole huomannut.... Kyllähän sitä pitää joskus päästellä ylimääräisiä höyryjä :kippis1:

testosteroni tasot

Luin jostaki että alkoholi ja tupakointi (yksinään) laskee kehon testosteroni tasoja. Hiukka asiasta poikkeaa mutta kunnon alkkikset ja ketjupolttajat ovat aina hirveän laihoja ja kuivan näköisiä... Tai sitte valtavia läskivuoria...

Ehkä kerran parissa kuukaudessa ja silloinkin kohtuullisesti, tarkoittaa sitä ettei tule krapulaa. Eikä seuraavana päivänä salille. Kyllä se liika ryyppääminen pidemmän päälle vaikuttaa negatiivisesti näissä hommissa. Eikä mulla olisi rahaakaan ravata joka viikonloppu baarissa, tahtoo jo nyt opiskelijan kaikki rahat mennä ruokaan ja lisäravinteisiin. Mutta onhan sitä välistä pakko lähteä katselemaan pyllyjä. :D

Joo mulla sama juttu Supermanin kanssa, mua ei oikee kiinnosta läträä ton brenkun kanssa, jos otan ni sit otan kunnon kännit, ja sekin on kerran kaks vuodessa jos on joku hyvä juhlinta aihe.

Kääni päivän jälkeen en treenaa parriin kolmeen päivään, normaalisti voi laihtua parikin kiloa kun ryyppää ku keho käyttää kaikki nesteet siihen alkoholin polttamiseen senkin takia kannataa ottaa lepoa pari päivää ja kerätä nesteet takas.:kippis1:

Mä pyrin olemaan ilman viinaa silloin kun paikat on kunnossa ja pystyy treenaamaan. Jos joku paikka sanoo poks ja tulee taukoa, niin varmasti vitutukseen otan ainakin pienimuotoiset kännit.

Ehkä kerran kuussa tai kahdessa tulee yks hyvä kaveri pitemmältä käymään, sillon otan muutaman siidiksen, mutta ankara ottaminen on hiukan vähentynyt muutaman vuoden takaisesta. Mutta periaate olisi, ettei treenikaudella, vasta loukkaantumisen jälkeen...

(eikä se tarkoita, että tarkoituksella revittäis liian isoilla ja paikat hajalle... :D )

Kesällä tuli otettua. Nyt treenii jouluun asti katotaan aattona sitte jos konkku tai pari.:kippis1:

Mahdanko olla tämän saitin ainut luopio? Meikäläinen kyllä kurvaa joka perjantain A-kaupan kautta kotio ja ilta menee :kippis2: merkeissä. Usein myös lauantai. Määrät ei nyt oo enää nykyään suuria, mutta kyllä se yks kossu viikonlopussa tyhjenee. Tuloksiin vaikuttamisesta en tiedä, kun eip oo tullu kuivaa viikonloppua vielä eteen :kippis1:
Mut maanantaina taas täysillä salille...

Joo kyllähän kunnon olut (ei mikään suomalainen keskiolut) on hyvää eikä myöskään punaviiniä tällainen kulinaristi kykene täysin hylkäämään.

Huono vaikutus tuolla alkkomahoolilla kuitenkin on. Aina kun parikin olutta vetää, niin ei auta vaikka kuinka syö, on paino aina pudonnut jonkin verran. Vaikka se sisältää aika paljon turhaa energiaa, niin tuo alkoholin vaikutus ainakin mulla kumoaa sen, että massa ei ainakaan pääse lisääntymään ja edellisen treenin hyödyt katoavat ja palautuminen ei ainakaan nopeudu.

Tässä on nyt tullu kesän alusta tähän päivään saakka vietettyä viikonloput vähän kännissä tai ihan vitun kännissä, mutta se loppuu tähän. Ei treeni muuten kulje.

Työn puolesta joutuu istumaan pitkillä lounailla ja iltakokkareissa jne, mutta usein menen autolla, jos ei onnistu, otan mahdollisimman vähän, mikä on taitolaji mutta onnistuu.
Kankkusta ei saa tulla, se on raja.
Pari kertaa vuodessa tuo raja ylittyy ja morkkis on sanoinkuvaamaton.

Vapaa-aikana voin ottaa lasin tai kaksi punaviiniä, tämä tapahtuu ehkä 3-5 kertaa vuodessa.

Viime syksy meni rillutellessa sen viinan kanssa eikä oikein treenitkään siitä syystä kulkenu.
Tämä syksy etenee aina uuteenvuoteen asti ilman vinettoo kovasti treenaten!
Viina+Treeni ei hjuva!
:urjo:

Aika usein otan mutta vähän kerrallaan, tyyliin pari olutta / paukkua. Viime kankkusesta on aikaa, en taida edes (tahtoa) muistaa milloin

Back
Ylös Bottom