Viikonloppuna viihteelle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä nousukänni on mulle jotain niin mahtavaa, etten oo viinaa pois jättäny. Nyt oon kyllä vähentäny aika lailla. Viimeks otin vissiin vikana kesälomaviikonloppuna. Koittakaa ymmärtää oon vasta täyttäny 18 vuotta, ja tää alkoholihan on teoriassa mulle uusi asia :cool: Sitten kun löydän jonkun kivan aerobictytön ;)kainalooni niin noi baarireissutkin varmaan jää ja juominen samalla. Nyt ei oo kiinnostanu viina tippaakaan vähän aikaan. Hyvä niin... katotaan ens vappuna uudestaan.

Originally posted by Fatpipe
Mahdanko olla tämän saitin ainut luopio? Meikäläinen kyllä kurvaa joka perjantain A-kaupan kautta kotio ja ilta menee :kippis2: merkeissä. Usein myös lauantai. Määrät ei nyt oo enää nykyään suuria, mutta kyllä se yks kossu viikonlopussa tyhjenee. Tuloksiin vaikuttamisesta en tiedä, kun eip oo tullu kuivaa viikonloppua vielä eteen :kippis1:
Mut maanantaina taas täysillä salille...

Sama mulla, aina meenee ainakin perjantai ja yleensä vielä lauantaikin siihen samaan, ja alkoholi määrät nyt ei ole kovin pieniä:D En tiedä vaikuttaako treeniin, kun olen jo tottunut tähän rytmiin, pitäis kokeilla olla vaikka parikuukautta tipattomana....

Itellä on nyt jo pari viikonloppua selvänä takana...Kesällä tuli otettua miltei joka viikonloppu:kippis1: , mut nyt ei enää innosta ottaa kun on niitä paljon tärkeämpiäkin asioita..uutenavuotena saatan hieman ottaa jos siltä tuntuu.:)

Tuleehan tuota muutama kerta vuodessa otettua. Uusi vuosi ja Juhannus lähes pakollisia ja tietysti välillä saunassa pari bisseä tulee juotua.:kippis1:
Krapulaa tietysti yrittää välttää, joten kohtuudella täytyy juoda.

No mä meen aonaki joka lauantaina baarin, mutta en yleensä vedä mitään lärvejä. About 5-6 kaljaa ja jokuenen mieto paukku, joskus sitten tietysti enemmän. Joo, kyllä se haittaa kehitystä, mutta perkele minä en ala kotona löhöämään launatai iltoina, ku oon 23v poikamies. Sitte ku serustelelen, niin tilanne on toinen.

ite otan ~1krt / kk. Välillä kun joku paikka menee paskaksi, niin seikkailen aika usein bileissä ja baareissa (talvella selkä oli rikki 3kk, olin joka vkloppu jossain...)

Käyn myös bileissä selvinpäin :)

Originally posted by Bullhogan
Kesällä tuli otettua. Nyt treenii jouluun asti katotaan aattona sitte jos konkku tai pari.:kippis1:

Mä vedän silloin tällöin bullhogannin kanssa sika pleksit. :kippis1:

Kännit!! Jee...

Molempia on tullu kokeiltua. Eli viikot treeniä ja v-loput kännissä ja treeniä ja selvinpäin.
Jos on vetänny 2päivää (pe,la) niin Su - ei treeniä,ehkä kävelyllä.Ma - kevyempi treeni sitten Ti eteenpäin täysillä.

Se minkä olen oppinnu/huomannu on,että kovan treenin jälkeinen känni keskeyttää palautumisen! Ainakin mulla.

Eli kun mun treenipäivät on MA,TI,TO,PE niin olen sit dokaillu lauantaisin.

Parempi se on vetää kunnon kännit ja nollata tilanne kunnolla(esim stressi) ja sit treenaa,kun yrittää väkisin olla selvinpäin ja treenata sit vitutuksessa!

Mites muuten jos noi Testo tasot laskee kännätessä. Miksi sitten krapulassa panettaa AINA ja todella paljon!?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon nykyään karsinu juomisen aika pitkälti poís.
Tosin kun on opiskelija niin välillä on pakko käydä opiskelijabileissä, mutta pääsääntö on se että krapulaa ei saa tulla, eli muutama olut maksimissaan. Ja tätä kirjoittaessa olen juuri sairastanut kahden päivän krapulan (firman ryyppyilta ja promillet varmaan lähemmäs neljää.... oli muuten eka kerta lähes puoleen vuoteen kun olin oikeesti päissäni) Tästä viisaampana vannon tietysti, etten juo enää ikinä, mutta se tuskin pitää. Sanoin kyllä kaverille, että turpaan saat vetää jos näät mun juovan viinaa. Niinkun täällä on jo sanottukkin: täytyy pitää vaan mielessä, että näillä geeneillä ei olis paljon varaa ryypätä.

Originally posted by J.Jake

Mites muuten jos noi Testo tasot laskee kännätessä. Miksi sitten krapulassa panettaa AINA ja todella paljon!?

Joku viisaampi osaa kertoa tarkemmin...

Tätä mietittiin joskus ja selityksenä oli jotain siihen suuntaan, että kännätessä LH-tasot laskevat ja krapulan aikoihin ne alkavat pikkuhiljaa nousta. Ja samaan aikaan ilmestyy se panetus...

Meikäläistä nykyään "pelottaa" juominen, ei siksi että itse juominen olisi pahasta, vaan juurikin se seuraavan aamun vituttus... siksipä meikäläinen onnistuu tulemaan känniin korkeintaa pari kertaa vuodessa... :kippis2:

Joka viikko minä alkoholia käytän. Yleensä viikonloppuna puolikkaan/kokonaisen punaviinipullon muodossa ruoanlaiton yhteydessä. Viikolla käyttö on harvinaista. Vaikka lasi punaviiniä illassa tekisi vain hyvää. Välillä vedän kunnon kännit. Välillä pidän tipattomia kuukausia. Suosikkialkoholini on hapokas italialainen punaviini sekä muut alkoholijuomat.

Itselläni on taas rauhoittunut jonkin verran toi ryyppääminen.. Ennen yleensä aina kun join niin vedin kovat kännit (usein) ja aamulla oli niin helvetin paha krapula, mutta nyt oon rajoittanut ja max. kerran kuukaudessa (jos sitäkään) ja krapulaa ei enää prkl tule!! :D

puolen vuoden aikana jokaviikonloppu kännissä.nyt oli selvä viikonloppu,uskomaton suoritus!!!!!

Kesällä joka viikonloppu, muuten joka toinen tai kolmas viikonloppu viihteellä. Nuorempana jaksoi, mutta nyt kun krapulan kesto katsotaan kalenterista eikä kellosta niin alkaa mennä lysti koko hommasta.

Pari kertaa kuukaudessa yleensä vedän kunnon lärvit.
Nykyään kun on kovassa kunnossa ei paljon krapulat vaivaa. Unta pari tuntia enemmän krapulapäivänä ja spinnig tai lenkki kylkeen niin olo on mitä mainioin.

Parempi urheilla ja ryypätä, kuin pelkästään ryypätä. (Tahko Pihkala)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom