Viikonloppuna viihteelle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ite tulee juotua lähes joka viikonloppu. Ikää kun on 17 niin kuulunee asiaan. Olutta menee 10-20 pll illassa mutta mitään pahaa darraa ei ilmene. Vettä naamariin nukkumaan mennessä ja yöllä herään pari kertaa juomaan. Jos treenaan seuraavana päivänä, koitan vetää treenin myöhään.

Viinasta

Join suht usein 1vkoon tossa syksyllä, mutta nyt olen hiljentänyt tahtia.
Minulla on se periaate, että viinan takija en jätä treenejä ikinä väliin, joten lähden treenaamaan aina herättyäni ja toisen kerran vielä ilalla (treenaan 2k/pvä).
On sitä krapulapäivänä maksimitreenejäkin vedeltty ja mielessä kyllä, että ei tästä fysiologisesti mitään hyötyä ole, mutta asennetta kasvattaa.
Pahimpana alkoholin haittana näkisin sen vaikutuksen palautumiseen.

Eipä tuota alkoholia pahemmin kulu, eikä ole tähän ikään mennessä tullut kännättyäkään, sali vei nuoruuden...
mutta juhlissa tms. saatan ihan kohteliaisuudesta maistella.

:)

Joo, nuoruudessa tuli vedettyä vähän liiankin usein (2-3krt viikossa) kun piti etsiskellä naista rinnalle. Ja täytyy kyllä sanoa että mulla ainakin oli HUOMATTAVA ero reenin kulkemisen suhteen silloin. Pari vuotta meni reenin kannalta lähes täysin hukkaan vaikka suht usein reenasinkin. Ja mitä tässä nyt viime vuosina on huomannut niin mitä vähemmän vetää viinaa sitä paremmin ainakin minä kehityn! Tarkoitan nyt tuolla viinanvetämisellä sellaista kunnon jurria, enkä mitään keskieurooppalasta huppelia. Eli kyllä sitä saunakaljat/ruokaviinit saa vetää rauhassa, kunhan pitää se kanuunan loitolla!

Ainaki 20-30 kertaa vuodes tulee otettua. Mul on sellanen hauska piirre, et lähes joka kerta ku ottaa hieman enemmän niin lähtee muisti:kippis1: Sit saa pitkin viikkoa kuulla mitä kaikkea on tullu häröiltyä...
Krapulas en treenaa, joten sillo ryyppääminen ajottuu enimmikseen lauantaihin, ettei sen päivän kyykkytreenit jää vetämättä.

T: juuri krapulaa poteva

Originally posted by KyntöSika
Mul on sellanen hauska piirre, et lähes joka kerta ku ottaa hieman enemmän niin lähtee muisti:kippis1: Sit saa pitkin viikkoa kuulla mitä kaikkea on tullu häröiltyä...
taitaa olla vähän kaikilla tämä piirre...:kippis1:

"Ennen" join joka viikko kerran tai kaksi, nyt yli kuukauden ollut juomatta (saavutus kai sekin) ja tulokset on noussu enemmän kuin koko viime kesän aikana, syy tähän alkoholittomuus, paranneltu ruokavalio, tai niiden yhteisvaikutus, kuka tietää (?) Mutta tällä menolla loppuu juominen kokonaan. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom