Viikonloppuna viihteelle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänä vuonna sekoillut 5 kertaa, näistä kaksi kahden pvän putkea, toinen noista tosin sellanen ihan kevyt kolme bisseä/ilta, toinen putki vähän kovempi + sit yksi yhden illan sessio.

Vielä 2 kertaa tulossa: 18v synttärit ja kaverin 20v juhlat uutena vuonna. Ensi vuonna taas vähemmän, toivotaan.

Yksi asia mikä muuten vituttaa välillä on tää että joka *tun kekkereissä joku ohjesääntö on olla sooseissa. Ja ala siinä sitten tutustumaan ihmisiin.. Ihan kivahan se on olla mukana selvänä, ei siinä oo mitään vikaa, mutta kun kelaa että jos löytää kivan naispuolisen ihmisen niin elämäntavat saattaa erota aika paljon just tän ryypiskelyn suhteen...

Kohta tulee puoli vuotta viime ryypiskelyistä - kisadieetti, nääs...Mutta offilla tulee yleensä juotua n. kerran 1-2kk - ja valitettavasti "kerralla paljon" - tyyliin. Pitäis varmaan yrittää opetella juomaan sivistyneemmin...:D

Pari kolme kertaa vuodessa vedän kännit mutta viime kerran jälkeen "lopetin kokonaan"

ei järkee

Originally posted by Hannibal
Joka viikko minä alkoholia käytän. Yleensä viikonloppuna puolikkaan/kokonaisen punaviinipullon muodossa ruoanlaiton yhteydessä. Viikolla käyttö on harvinaista. Vaikka lasi punaviiniä illassa tekisi vain hyvää. Välillä vedän kunnon kännit. Välillä pidän tipattomia kuukausia. Suosikkialkoholini on hapokas italialainen punaviini sekä muut alkoholijuomat.

Olen Hannibalin kanssa täysin samoilla linjoilla. Juon joka viikko, viiniä ruoan kanssa ja satunnaisesti myös sen yhden punkkulasin illan ratoksi. Kunnon kännit tulee vielä siihen päälle aina silloin tällöin. Kaikkea muuta juomista (= kännäämistä yms.) voin säädellä helposti, mutta tuo viini-ruoka yhdistelmä on sellainen, että sen jättämiseen ei ole multa vielä motivaatiota koskaan löytynyt. Mun mielestä vaan hyvä ateria ei ole kokonainen mikäli sitä ei täydennä tarjoiltavaan ruokaan sopiva viini.

Joo eli kännissä LH tasot nousee koska keho huomaa testotasojen laskevan. Nousevat LH tasot eivät kuitenkaan nosta testosteronia sillä alkoholi estää testosteronin muodostumisen solutasolla : (

Muistakaa että kaikenlisäksi alkoholi nostaa estrogeenitasoja!

Originally posted by Hannibal
Suosikkialkoholini on hapokas italialainen punaviini sekä muut alkoholijuomat.
LOL!!

Kesällä itse vedän enemmän, talvisin vähemmän. Nykyään kaikkiaan paaljon vähemmän kuin ennen. Keskimäärin varmaan 1,5krt/kk? Tai jopa vähemmän.

Vaikka kenties kannattaisi olla pikku pöhnässä kaiken aikaa, kun naisillahan alkoholi nostaa testosteronitasoja huomattavasti? Pitäisikö ottaa kossupaukku aina training loaderiksi ? :D

Itsellä ainakin tuhoisinta aivosolujen tuhoamisessa on näin vanhemmiten?!(24) järjetön fyysinen ja moraalinen krapula,juon kaksi päivää niin olen sängyn pohjalla vähintään kaksi.Syömäpuolen hoitaminen takaisin guosiin kestää vähintään viisi päivää,ei siinä testotasojen putous paljon tunnu,kun ei vesikään sisällä pysy!=>Yritän ottaa mahdollisimman harvoin,siis yritän viimeinen vuosi nimittäin opiskeluissa menossa ja on tuo kännissä oleminen niin perkeleen kivaa. Toista se oli nuorena poikana,kun penkkienkat nostettiin rapulassa ja tulokset vaan nousi raketin lailla vaikka kaksi kertaa viikossa dokattiin.

Punaviinipullo ja 14h "nokkaunet" ovat muuten yksi parhaita keinoja ylikunnon laukaisemiseen,ei tule noin pienestä määrästä edes rapulaa ja maanantaina treeni kulkee.
:kippis1:

Kesällä tuli ryypättyä aika reippaasti ja nyt sitten olen yrittänyt vähentää yhteen kertaan kuukaudessa.

Originally posted by Olbe
Syömäpuolen hoitaminen takaisin guosiin kestää vähintään viisi päivää,ei siinä testotasojen putous paljon tunnu,kun ei vesikään sisällä pysy!=>Yritän ottaa mahdollisimman harvoin,siis yritän viimeinen vuosi nimittäin opiskeluissa menossa ja on tuo kännissä oleminen niin perkeleen kivaa.

:lol1:

Viinan kauhistus!

Joo mulla tulee vedettyä sellainen kymppikassi-setti 4 kertaa kuussa
plus satunnaiset "muutamalla"käynnit!

Nyt pitää jättää nuo viikolla "muutamalla" käynnit
että saadaan rauta nousee!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Dee
Kaikkea muuta juomista (= kännäämistä yms.) voin säädellä helposti, mutta tuo viini-ruoka yhdistelmä on sellainen, että sen jättämiseen ei ole multa vielä motivaatiota koskaan löytynyt. Mun mielestä vaan hyvä ateria ei ole kokonainen mikäli sitä ei täydennä tarjoiltavaan ruokaan sopiva viini.

Minä en edes ymmärrä mitä haittaa voisi olla tuollaisesta "sivistyneestä" alkoholinkäytöstä. Edes tämän harrastuksen kannalta ajateltuna. Ja sitäpaitsi onhan pienillä alkoholiannoksilla todettu olevan hyviä vaikutuksia, varsinkin viiniä jopa suositellaan.

Silloin tällöin tulee otettua pari paukkua ihan vaan mielen virkistykseksi,mutta vaan pari.Kännissä olin viimeksi viime-
vuoden marraskuussa.Vanha mies ei palaudu tollasesta
kottikärrykännistä alle viikossa.Nyt edessä täysin tipaton
lokakuu,marraskuussa alkaa taas pikkujoulusesonki,kutsuja
tullut jo kolme tähän mennessä prkl.

Juotua tulee n. 1-6 kertaa kuukaudessa, yleensä kesällä enemmän. Vime kesänä tais olla parhaimmillaa(pahimmillaan) 9 ryyppypäivää kuukaudessa. Yleensä yhellä juoma kerralla tulee n. 12-24 pullon verran olutta juotua. Nyt yrittäny vähentää.

Kesällä oli kaveriporukan kanssa pienimuotoinen kilpailu mihin alkoholi ei nyt suoranaisesti liittynyt mutta sitä tuli juotua helvetisti siinä yhteydessä...nyt ei syksyllä/talvella tule juotua niin paljoa, mutta mä en kuitenkaan usko että se ainakaan multa mitään ovia sulkee vaikka viinaa jonkunverran ottaakin.

Kyllä ne ryyppykerrat harvoihin kertoihin nykyään jää. Ehkä 6-8 kertaa vuodessa tulee otettua. Sitten toisaalta kun kerran otan, niin otan kunnolla, eli ikinä en lähde vain yhdelle tai kahdelle, tai edes vain kolmelle tai neljälle.

Joo tuleehan tuota häppää aika kiitettävästi otettua.Viime viikonloppuna meni perjantai ja lauantai,vieläki on vähä hutera olo.Ja huomenna olis jo taas yhet opiskelijabileet.Rahat piisaa kyllä ku omatekoiset porisee suihkussa :hmmm: Tokihan tuo treenaamiseen vaikuttaa aikalaillakin mutta onpa sitä elämää salin ulkopuolellakin.Tietysti jotkut väittävät että "voihan sitä hauskaa pitää ilman viinaakin",mutta miksi ottaa riskiä...:kippis1:

Olen kertonut tän ennenkin, mutta kerran ku treenasin kankkusessa, tuli siitä sairaalareissu. Pukkas semmoset rytmihäiriöt päälle...ja pari viikkoo treenitaukoo...

Kesällä tuli tosiaan biletettyä&maisteltua aika lailla, mutta syksyn myötä homma on kyllä rauhoittunut, ja hyvä niin...:hmmm:

Viikolla otan harvoin, jos otan, niin se on sitten siideri tai pari tai lasi-pari vinkkua iltasella. Viikonloppuisin - yleensä tulee jotain otettua, välillä pitkäänkin muutama-viinilasi-tai-sidu -linjalla, mutta välillä sitten taas vähän enemmän... eikä aina niin vähänkään... :kippis1:

Tunnustan: silloin tällöin oikeassa seurassa on vaan hemmetin kivaa vetää oikein kunnon kännit! :D Ainut mikä v***uttaa onkin sitten se seuraavan aamun/päivän fiilis :urjo:

Parina viime vuotena on tullut otettua aika reilusti.. keskimäärin joka toinen viikonloppu kunnon räkäkännit. Tuona aikana tuli sairastettua niin paljon, että päätin jättää viinanjuonnin muille ja alkaa reenaamaan tosissaan.

Tietenkin nämä "pakolliset" ryyppypäivät otetaan täysillä :kippis1: siis juhannus, uuden vuoden aatto, vappu, pikkujoulut jne..

Back
Ylös Bottom