Viikinsaari-miittiä heinäkuussa la 7.7. TAMPERE

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanze
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos Pyr0 tulee niin voin ehkä tullakki jos on keliä. En mä nyt muiden takia sinne lähtis! Heh

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone
Viitsu
Kride
elixandra
Vilu (pienellä varauksella)
SEAGRAM (selvinnee pian)
Mölliskö
Jylli81
iivili
Jani83
Foxy (vahva ehkä)
henki
Emmah (varauksella)
Pyr0(Pikkuriikkisellä varauksella, oikein häviävän pienellä..)

En ikävä kyllä pääse juhlistamaan teidän kanssanne ihanaa lauantaipäivää... on niin surullista kun ei näe kaikkea hauskaa kommelluksia mitä siellä tapahtuu :)

97% pakkislaisista tipahti juuri listalta.
:eek: Täähh?!? Eikö 97% pakkislaisista olekaan perse kutseilla aina ja kaikkialla, lipitä ns. bileissään vahvimmillaan laittikolaa, syö jossain välissä omasta pakasterasiasta rahkan ja ananasmurskan sekoitusta ja paheksu huonoa elämää eläviä juopottelijoita heti sen jälkeen kun ovat keskustelleet viimeisimmästä roinakuuristaan baarin ulkopuolella tupakka huulessa (eikun ainiin, nykyään tiätysti sähkötupakka)? Näinkö minun hattaraisen kaunis unelmani HCBB pakkislaisista murskataan? :itku: Voi ei möltsy, minkä teit. :(

Plan b paikan nimi siinä juna-aseman lähellä on Galaxie Center, biljardisalin ja baarin yhdistelmä lienee se, en ole ikinä käynyt, mutta ei sillä mitenkään huono maine ole ja sijaintihan Galaxiella on aika näppärä. Ite en nyt osaa ehdottaa mitään muutakaan plan b paikkaa, että pidetään vaikkapa tuo Galaxie Center.

Jahas, ilmoittaako Sanze virainomaisille, että varaavat riittävästi putkapaikkoja tuolle viikonlopulle? :D

Voe kökkö. Mä oon niin kaipaillut pakkismiittejä. Viimeksi oon ollut mukana varmaan 2004 ja nyt kun sellainen ois vielä ihan lähellä himaakin niin ajankohta on ihan väärä.

Jahas, ilmoittaako Sanze virainomaisille, että varaavat riittävästi putkapaikkoja tuolle viikonlopulle? :D

En ole koskaan ollu putkassa, ellei ala-astetta lasketa. Kiinnostais, että mikä tää homma on? Onko nämä bileet lippu sinne? :dance:

Otetaan sessio Koskipuistossa niin eiköhän me päästä se putka tarkastaan.
Totta. Miesten välinen yhdyntä keskustassa riittää takaamaan kyllä putkapaikan. Kumpi ottaa vastaan?

Jos nyt oikein laskin, niin viimeisimmän listan mukaan osallistujista 12 on miehiä ja 7 naisia. Sehän tarkoittaa sitä, että:

-saadaan yhteensä 6 homoparia, tai esim. 2kpl kolmen kimppaa ja 3 homoparia
-7 naista saa lähteä etsimään mulkkua kaupungilta

Hyvät pileet tulossa :thumbs:.

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone
Viitsu
Kride
elixandra
Vilu
SEAGRAM (selvinnee pian)
Mölliskö
Jylli81
iivili
Jani83
Foxy (vahva ehkä)
henki
Emmah (varauksella)

nappasin varaukset pois iteltä.

Homoilusta tulee yhä varmempaa...

Oon vielä koittanu houkutella Sahaajaa kimppaan mukaan.

Sanze
eerie
SIC-
omegauros
LAKU
Gemstone
Viitsu
Kride
elixandra
Vilu
SEAGRAM (selvinnee pian)
Mölliskö
Jylli81
iivili
Jani83
Foxy (vahva ehkä)
henki
Emmah (varauksella)
Ephelsson(melkosen epätodennäköisesti jos kruisailis vaikka siel päin ja blabla ni vois tulla Por0a morottaa)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom