Viikingin voimaopas... nyyh

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä on ehkä vähän huono aihe mutta kirjoitan kumminkin. En tiedä miksi mutta luin Viikingin voimaoppaan. Mielestäni se oli erittäin lapsellista tekstiä. Siellä oli muutamia selviä virheitä, sitten oli jossain kohtaan oltiin ylitarkkoja, oli kummallisia suosituksia treenin suhteen ym. Tosin liikkeet olivat näytetty ihan hyvin, niissä ei mitään.
Jotenkin kirja oli tehty siihen tyyliin, minä tiedän parhaiten, minä treenaan oikeimmin, olen unelmavartaloinen. Tee juuri niin kuin minä...
Mitä mieltä te olette tästä kirjasta?

Joo en oo vaivautunu lukemaan. Mutta salilla pyörii muutama tyyppi viikingin viitoittamaa tietä. Painotus sanalle pyörii. Massaa on tullut vain läskin muodossa. Hoh hoijaa..

Halme presidentiksi :piis: ;)

Halme on hyvä jätkä, reeni kirjaa en oo lukenut mutta eiköhän se aika paljon enemmän reenamisesta tiedä mitä moni täällä.

neutraali sanoi:
Halme on hyvä jätkä, reeni kirjaa en oo lukenut mutta eiköhän se aika paljon enemmän reenamisesta tiedä mitä moni täällä.

Kannattaa neutraali muute lukasta iha vain uteliaisuuttaan. Perusliikkeitä pyramidisarjoina oli suunnilleen sen kirjan sanoma. Siin oli paljo perusasioita eikä oikeestaan ollenkaan hifistelyä.

Mun mielestä ihan hyvä kirja lajista kiinnostuneelle alottelijalle, ajaa asiansa varmasti siinä missä muutkin tuollaiset voimailuoppaat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielestäni ihan hyvä kirja. Liikkeet oli neuvottu hyvin. Halme painotti kirjassaan että kannattaa tehä muutaki ku penkkiä, mikä oli OIKEIN. Alottelijalle ihan hyvä ja miksei kokeneemmallekin muistutukseksi. Tuo reenisysteemi, mikä on yksi monista toimi Halmeella.

Ja onhan tuo Halme aika :david:

ihan asiallinen kirja se oli,taas vaan pitää marista kun ollut kyseinen herra kirjoittamassa.
eiköhän halme tosiaan tiedä jonkun verran treenaamisesta enemmän.

neutraali sanoi:

Näinpä ja mitäs se nyt penkistä on ottanut 200x8 vai mitä se oli ja mavestakin tolkuttomia lukuja :) (Siis tällein kyniksen näkökulmasta :D )

Ja ne ketkä on halmeen nähnyt livenä tietää, että jätkä on aivan tolkuttoman kokoinen, siis eihän tv:stä pieneltä näytä, mutta kun on ite siinä vierellä niin tulee mieleen vaan sana JÄTTILÄINEN :D

Halme on kova äijä! Kirjaa en ole lukenut mutta pitää varmaan lukaista jossain vaiheessa ja varmasti tietää treenaamisesta enemmän kuin valtaosa täällä! Itse ainakin pidin siitä sen kirjasta (tuomiopäivä tjsp) vaikkei se tähän liitykkään mutta sen innoittamana voisi tuonkin lukaista vaikka en ole ikinä muita kirjoja (Halmeen enkä kenenkään muunkaan) kokonaan lukenut kun tuon edellä mainitun :D

Viikinki 86 sanoi:
Ja ne ketkä on halmeen nähnyt livenä tietää, että jätkä on aivan tolkuttoman kokoinen, siis eihän tv:stä pieneltä näytä, mutta kun on ite siinä vierellä niin tulee mieleen vaan sana JÄTTILÄINEN :D
:offtopic: Joo kieltämättä kiitettävän kokoinen äijjä ja heittää tolkuttoman hyvää läppää, jotkut jeesustelijat ei vaan siitä tykkää kun se on niin suorasanainen ja ehkä vähän provosoivakin:D. Nosti mm suomalaista nyrkkeilyä aivan uudelle kiinnostavuus asteelle silloin kun otteli, nyt ei taas suomen nyrkkeilystä ole kuulunut mitään kun ÄIJJÄ on poissa kuvioista, eikä suomi nyrkkeily kiinnosta muutenkaan kun kaikki on niin anteeksi kun olen olemassa asenteella liikenteessä, Halme sentään tajus vittuilla vastustajilleen ennen matseja ja mediakin oli matseista kiinnostunut:) :rock:
nigster sanoi:
Halme on kova äijä! Kirjaa en ole lukenut mutta pitää varmaan lukaista jossain vaiheessa ja varmasti tietää treenaamisesta enemmän kuin valtaosa täällä! Itse ainakin pidin siitä sen kirjasta (tuomiopäivä tjsp) vaikkei se tähän liitykkään mutta sen innoittamana voisi tuonkin lukaista vaikka en ole ikinä muita kirjoja (Halmeen enkä kenenkään muunkaan) kokonaan lukenut kun tuon edellä mainitun :D
:offtopic: Itse luin jumala armahtaa minä en kirjan ja nyt on menossa tuomionpäivä kirja, suosittelen, saa kyllä nauraa aivan helvetisti :thumbs:,

Viikinki 86 sanoi:
Näinpä ja mitäs se nyt penkistä on ottanut 200x8 vai mitä se oli ja mavestakin tolkuttomia lukuja :) (Siis tällein kyniksen näkökulmasta :D )

No niin no...Kyllähän sitä voimaa tulee, kun vain lääkitys on kohdallaan. Eikös herralla ollut massakausi taas tässä taannoin? Pää patterin kautta sairaalaan ja sieltä uskon kautta raitistumiseen. Taitaa kuitenkin taas jatkaa vanhoilla laduillaan.

Ei siinä mitään, toisaalta Suomi tarvitsee viihdettä. Halmeen kanssa samaan kastiin luen Matti Nykäsen ja Petteri Ahomaan :D Hieman olen kyllä Halmeeseen pettynyt. Luulin ensin että kaveri on show-mielellä liikenteessä, mutta kyllä se taitaa ihan oikeasti kuvitella olevansa viisas. Paljon se on muita ihmisiä haukkunut, mutta vähissä on omat teot. Politiikkaan meni "mä vedän turpaan" asenteella, läpi mentiin nyt mutta missä näytöt? Nyt on tosin ollut hiljaista poikaa, ehkä herra on nyt alkanut oppimaan. Istuu kurahousut jalassa takapulpetissa ja on hiljaa :whip:

Älkää nyt kukaan vetäkö palkokasvia hengityselimeen. Huomasin että niin paljon on ko. tyyppiä täällä kehuttu, että pakko on pistää vastapainoa - ennen kuin koko foorumi keikahtaa.

p.s. kannattaa muuten hommata netistä se vide Halmeen ainoasta vapaaottelusta. Ei ihme ettei mies ole paljoa asiasta puhunut :D Ehtikö se kerran huitaista ilmaa ennen kuin oli vastustaja kirjaimellisesti niskan päällä? Ja sitten pitikin jo luovuttaa.

Onhan se iso äijä, mutta ei se hyvä nyrkkeilijä ikinä oo ollu. Hidas paska, mutta mikä parasta niin Tonykin on saanut löytää Jeesuksen..

hc-audio sanoi:
Onhan se iso äijä, mutta ei se hyvä nyrkkeilijä ikinä oo ollu. Hidas paska, mutta mikä parasta niin Tonykin on saanut löytää Jeesuksen..

hidas paska varmaan mut nimeeppä et kuka on tonyn rehellisesti voittanut? vai olikahan tää sun postaus pelkkä provo?

kodari76 sanoi:
p.s. kannattaa muuten hommata netistä se vide Halmeen ainoasta vapaaottelusta. Ei ihme ettei mies ole paljoa asiasta puhunut :D Ehtikö se kerran huitaista ilmaa ennen kuin oli vastustaja kirjaimellisesti niskan päällä? Ja sitten pitikin jo luovuttaa.

Ei se Halme kyllä millekään huonolle ottelijalle hävinnyt..Sehän otteli Randy Couturea vastaan, joka on tälläkin hetkellä ufc:n keyen raskaansarjan mestari. On sille äijälle hävinny moni muukin.
Randy Couture :worship:

Ihan jees kirja tuo Voimaopas, sellaista kolmea tähteä, muutamia treenivinkkejä on tullut sovellettua ihan omassa ohjelmassakin. Mutta minkähän perkeleen takia niistä pakastemarjoista ja papukeitoista oli nelivärikuvat, ja treenikuvat puolestaan mustavalkoisia? Kai nyt joka jannu tietää, miltä joku meksikonpata näyttää.

Tony olisi saanut käyttää toimittajaa niissä aiemmissa kirjoissaan. Tai kai niitä joku tyyppi oli toimittanutkin, mutta kiitettävän paljon kirjoitusvirheitä oli oppaisiin jäänyt. Eivät kyllä silti vedä vertoja muinaisille Alibin kolumneille...

Eihän siinä mitä. Omasta elämästäänhän kaveri vain kertoo. Omista kokemuksistaan salilla ja sen ulkopuolella. Mieluummin minä uskon Tonyn kuin jonkun saatanan Salkkari-tähden salivinkkejä.

Suositut

Back
Ylös Bottom