Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai siis vatipäät metsässä sarja? Huh huh, suomen tv tarjonta nostaa tasoaan koko ajan.
On tuo Marianne noista vaan paras. Jotenkin hyväluonteinen, eikä ihan niin bimbo kuin muut.
Ei vittu, miten voi olla: muijan luonne ihan perseestä, silikoonit roikkuu pikkasen navan yllä ja viikset ,hyi saatana. silti, panisin.
juu selvästi tosi fiksua ottaa tatska, jossa on kirjoitusvirhe..
juu selvästi tosi fiksua ottaa tatska, jossa on kirjoitusvirhe.. Maisa rokkaa.
Martina on kyllä ihan järkyttävä kusipää. Lisäksi törkeännäköiset silarit.
Anni ja Maisa ylivoimaisesti parhaimmannäköiset tuolla.
Eihän tämä vielä mitään mutta katsopas huviksesi seuraava jakso Livin realitysarjaa Suomi-tytöt New Yorkissa (ke 21.30). Siihen verrattuna tämä sarja vaikuttaa jopa älykkäältä.
Mutta jos niitä tissejä nyt kunnolla tarkkaillaan niin Maisan boobseja olisi syytä syynätä. Kaikissa jaksoissa korostuu se kuinka liikkumattomat ja kovat/kireät implantit sillä on (liian isot, oma nahka soi). Implanttien reunat näkyy joka hemmetin otoksessa ja enpä tiedä missä mättää, mutta olikohan viime vai sitä edellinen jakso kun oli pelkässä topissa ja 3 x tupakannatsan kokoiset nännit jotka sijaitsevat rinnan yläkolmanneksessa (liian korkealla) sojotti toinen länteen ja toinen itään topin läpi. Karsea näky.
Mut joo, isot tissit on kiva asia silti
Luulisi noista olevan apua kellunta tehtävissä.
Korjaan: Tissit on kiva asia :D
Minkä sortin älykkyyttä Eve näet Martinassa? Mun mielestä se ei ole mitenkään nopeaälyinen eikä sosiaalisesti lahjakas, vaikka johtaa osaakin jonkin verran. Kanootin melontakaan ei sujunut. Kilpailuhenkeä kyllä löytyy ja itsetunto on vahva mutta ei kestä häviötä. Just nää tatskajutut ja muut ovat mun mielestä osotus siitä kyseessä on tyhmä pseudo-intellektuelli.
Siinä oon samaa mieltä että aika absurdia alkaa tosissaan arvostelemaan noiden ulkonäköä, kaikki paitsi tämä BB-Henna on mun mielestä miellyttävän näkösii. :D
Mitä tyttöset muuten siellä tekee. Asustavat Livin rahoilla että voidaan tehdä realityä. Eikö joskus ysärillä ollut se sarja missä porukka asui jossain Kaliforniassa ja tehtiin sellaista tosidraamaa. Sehän lopetettiin sitten aika nopeasti epäonnistuneena. Mitään ei ole näköjään opittu.