Viidakon Tähtöset

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oranki
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@shayan

Sulla menee nyt sekaisin noi, Martinalla on hevosennaama+sen silikonit aika rumat. Eli panisin.

images



images


Nooh ei noi nyt hevonaamoja ihan kumpikaan lie (;
 
Sai kyllä nauraa joittenkin jutuille siellä. Osa näytti olevan aika kujalla. En tiedä sitten esittäkö ne vaan sitä. Kalinainen on varmaan oikeasti aikatyhjäpää noitten juttujensa kanssa.
Sara, Maisa ja Anni on parhaat.
 
Naiset sanoo että paska sarja ja miehet sanoo että panisin joten eihä tää voi olla ku hyvä. :D

Ekan viiden minuutin perusteella kaikki vaikuttaa kyllä aivan hemmetin ilmapäiltä.
 
Ihan viihdyttävä ohjelma, mutta minua vähän ärsyttää Martina.. Yleensä ihailen kyllä sellaisia ihmisiä, jotka ovat itsevarmoja ja voimakkaita persoonia, mutta Martinalla menee vähän yli. En ymmärrä minkä takia pitää jo heti alussa olla sellainen asenne, että kyllä varmaan tulee tappeluita ja kyllä varmaan näpäytän, jos joku kitisee liikaa jne. Se suhtautuu liian vihamielisesti noihin muihin. Varsinkin noihin silikoniblondeihin.
 
Kyllä tuo Martina pitää itseään huomattavasti muita parempana vaikka ei ole saanut itse mitään järkevää aikaiseksi eikä ainakaan julkisuudessa ole järjelläkään loistanut. Esimerkiksi se tatuointimoka on syöpynyt ikuisesti mieleen, miten joku voi olla niin tyhmä ettei tarkista asioita jos ei kerran itse ymmärrä?
Mutta eniten harmittaa toi Penttilä, mä oon aina pitäny sitä fiksuna hyväkroppasena naisena jolla on menestyvä(?) bisnes mut sehän on enemmän pihalla ku nää nuoremmat blondit.
 
Aloin heti vihaamaan tota Iidaa, tarviiko sitä nyt vittu esittää vielä tyhmempää mitä on. Taitaa saada jopa tossa porukassa turhimman julkkiksen tittelin, ja se on jo paljon.
 
Onneksi en katso ikinä telkkaria. Enkä aiokaan!

En mäkään, ei edes ole telkkaria, mutta pakkohan tämä oli netistä katsoa :D

Ja helvetti että tuo Henna on kyllä ärsyttävä ja kaiken lisäksi ruma vielä. Ihan kuin jostain plastic surgery gone wrong-hommasta. Mutta Iida on kuuma, ja Sara myös, panisin :pano:

edit: sentään tuonne ei ole Tukiaisen ryhävalasta otettu mukaan
 
Kyllä tuo Martina pitää itseään huomattavasti muita parempana vaikka ei ole saanut itse mitään järkevää aikaiseksi eikä ainakaan julkisuudessa ole järjelläkään loistanut. Esimerkiksi se tatuointimoka on syöpynyt ikuisesti mieleen, miten joku voi olla niin tyhmä ettei tarkista asioita jos ei kerran itse ymmärrä?
Mutta eniten harmittaa toi Penttilä, mä oon aina pitäny sitä fiksuna hyväkroppasena naisena jolla on menestyvä(?) bisnes mut sehän on enemmän pihalla ku nää nuoremmat blondit.

Martina on aivan älyttömän täynnä itseään. Kertoo henkilöstä aika paljon jos kämpän seinällä on kehystetty kuva itsestään :D

600755.jpg

600790.jpg


http://www.mtv3.fi/koti/sisustaminen/tutunhuusholli.shtml?752430
 
Maisa kyllä kuuma kinkku, oikein sotamaalannut tissinsäkin. Parasta suomitelevisiossa pitkään aikaan.

Hennan leuka on kyllä aika järkky, se taitaa oikein korostua tuollaisissa vähän massakkaammissa mitoissa. Penttilä oli kyllä mulle ihan yllätys, että bisnesnainen nyt ei ihan fiksu sitten ehkä olekaan. Onneksi sillä oli hyvin kannut puristettu kasaan aina siinä tarinointivaiheessa.
 
Siis aivan huikeeta! Parasta viihdettä ikinä, koskaan, missään.:rock:

Seuraavaksi analyysia muutamista kilpailijoista:

Martina - selvästi voittajaluonne, vahva ja omatoiminen. Oman joukkueensa Jarkko Ruutu. Joukkueelleen tärkeä pelaaja, joka rikkoo ja jonka pelitapa jakaa tunteita. Arvokas valttikortti jonka arvo tulee paremmin esiin vasta kisan edetessä.

Maisa - no huh huh. Aivan hullun hyvännäköinen kissa, joka ei ota peliä liian vakavasti ja jonka peli-ilo näkyy myös haasteissa. Tarpeen vaatiessa kyky pelata kovaa. Todellinen tiimipelaaja jonka avuja ei voi kukaan kiistää! Tästä naisesta kuulemme vielä!

Susanna Penttilä - no terve mikä pupu. Porukan Mikko Koivu ja Jari Litmanen samassa paketissa, tarkemmin sanottuna kahdessa litran paketissa. Peliälyllisesti omaa luokkaansa, mutta riittävätkö vanhat näytöt kisan voittoon jää nähtäväksi.

Nykäsen mimmi - alisuorittava Aki-Petteri Berg, joka nyt on velvollisuudentunnosta otettu mukaan kun on ollut paljon esillä, mutta ei missään nimessä pelipaikan arvoinen.

Iida - strategikko, maagikko ja tissikko. Tähtitaivaan superlupaus, jonka lahjakkuudesta pelata peliä omilla säännöillä kertoo uusien sivistyssanojen keksiminen. Seuratkaa tätä mimmikisaajaa kilpailun ajan!

Henna - maalinedusta pelaaja vailla vertaa. Vittumainen suunsoittaja, jolta odotetaan viihdyttävää peliä kilpailun edetessä. Veikkaan Hennalle "The most hated player of the season" -palkintoa kauden lopuksi.
 
Tota mä en kyllä tajua, että miksi täälläkin heti heitetään että kaikki tohon ohjelmaan osallistuvat olivat ihan idiootteja? En ainakaan itse huomannut mitenkään typerää käyttäytymistä esim. Saralta, Annilta tai siltä res. kersantilta. Vielä kun tossa ohjelmassa varmasti on haettu just sitä, että kaikista kisaajista yritetään tehdä mahdollisimman bimboja, niin siihen nähden noi kaksi missiä varsinkin vaikutti musta ihan normaaleilta naisilta.

Se, että mukana on just joku Iida ja Henna ei anna oikeutta tuomita kaikkia heti bimboiksi. (Ehkä naisetkin on vähän kärkkäitä haukkumaan, sillä on kivempi ajatella että nätit missit (sara, anni) on sitten muuten ihan tyhjäpäitä eikä varmasti mitenkään jalat maassa olevia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom