Siitä ei ole kyse vaan muijat ovat käsittääkseni asuneet NY:ssa jo pidemmän aikaa ja ultimaattinen goal on tulla kuuluisaksi näyttelijäksi, artistiksi jne. Kuuluisuutta odotellessa tekevät hanttihommia henkensä pitimiksi. Kun niitä juttuja kuuntelee niin en todellakaan osaa sanoa, että onko dialogit käsikirjoitettu vai voiko tuollaisia ihmisiä oikeasti olla olemassa. Vaikea selittää mutta jos katsot niin ymmärrät.
Tuo Kalifornian juttujan oli legendaarinen Heartmix, joka muuten esitettiin uusintana YLE:llä muutama kuukausi sitten. Ihan järkyttävää paskaa mutta olin jo tuolloin -96 suuri fani ja nyt uusintakierroksen nostalgian huumassa vielä suurempi. Se oli todellakin niin totaalinen rimanalitus, että jo pelkästään sen takia pakko katsoa (vrt. Salkkarit).
Itsehän olen lisäksi suuri ysärifani eli kaikki 90-luvulla tehty kama uppoaa ihan täysillä. Muistuu aina vanhat hyvät ajat mieleen.
Täytyy tsekata sarjaa joskus. Voin kuvitella että tyttöjen puheessa ja käytöksessä he ovat jo saavuttaneet tavoitteensa kun ovat ihan oman sarjan saaneet.
(oon monesti haaveillut että olisin tollaisen sarjan tuottaja. Tekisin sarjan ärsyttävistä tyhjäpäistä jota katsojat alkaisivat pikkuhiljaa vihaamaan. Sitten jossain kymmenennessä jaksossa tuotaisiin yht´äkkiä uusi hahmo sarjaan. Jätkä joka olisi kännissä koko ajan, kopeloisi ja yrittäisi panna niitä akkoja ja vetelisi puuhelmi guidoja turpaan.... pilaisi koko sarjan ja saisi katsojat hyvälle tuulelle - oikeus on sittenkin olemassa )