Viidakon Tähtöset

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oranki
  • Aloitettu Aloitettu
Siitä ei ole kyse vaan muijat ovat käsittääkseni asuneet NY:ssa jo pidemmän aikaa ja ultimaattinen goal on tulla kuuluisaksi näyttelijäksi, artistiksi jne. Kuuluisuutta odotellessa tekevät hanttihommia henkensä pitimiksi. Kun niitä juttuja kuuntelee niin en todellakaan osaa sanoa, että onko dialogit käsikirjoitettu vai voiko tuollaisia ihmisiä oikeasti olla olemassa. Vaikea selittää mutta jos katsot niin ymmärrät.

Tuo Kalifornian juttujan oli legendaarinen Heartmix, joka muuten esitettiin uusintana YLE:llä muutama kuukausi sitten. Ihan järkyttävää paskaa mutta olin jo tuolloin -96 suuri fani ja nyt uusintakierroksen nostalgian huumassa vielä suurempi. Se oli todellakin niin totaalinen rimanalitus, että jo pelkästään sen takia pakko katsoa (vrt. Salkkarit).

Itsehän olen lisäksi suuri ysärifani eli kaikki 90-luvulla tehty kama uppoaa ihan täysillä. Muistuu aina vanhat hyvät ajat mieleen.

Täytyy tsekata sarjaa joskus. Voin kuvitella että tyttöjen puheessa ja käytöksessä he ovat jo saavuttaneet tavoitteensa kun ovat ihan oman sarjan saaneet.

(oon monesti haaveillut että olisin tollaisen sarjan tuottaja. Tekisin sarjan ärsyttävistä tyhjäpäistä jota katsojat alkaisivat pikkuhiljaa vihaamaan. Sitten jossain kymmenennessä jaksossa tuotaisiin yht´äkkiä uusi hahmo sarjaan. Jätkä joka olisi kännissä koko ajan, kopeloisi ja yrittäisi panna niitä akkoja ja vetelisi puuhelmi guidoja turpaan.... pilaisi koko sarjan ja saisi katsojat hyvälle tuulelle - oikeus on sittenkin olemassa :) )
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy tsekata sarjaa joskus. Voin kuvitella että tyttöjen puheessa ja käytöksessä he ovat jo saavuttaneet tavoitteensa kun ovat ihan oman sarjan saaneet.

(oon monesti haaveillut että olisin tollaisen sarjan tuottaja. Tekisin sarjan ärsyttävistä tyhjäpäistä jota katsojat alkaisivat pikkuhiljaa vihaamaan. Sitten jossain kymmenennessä jaksossa tuotaisiin yht´äkkiä uusi hahmo sarjaan. Jätkä joka olisi kännissä koko ajan, kopeloisi ja yrittäisi panna niitä akkoja ja vetelisi puuhelmi guidoja turpaan.... pilaisi koko sarjan ja saisi katsojat hyvälle tuulelle - oikeus on sittenkin olemassa :) )

Tossa alkupaloiksi Korporaation haastattelusta parhaat palat 5 minuutissa. Kannattaa ehdottomasti kuunnella. Voin luvata, että et ole uskoa korviasi.

http://www.radiorock.fi/ajankohtaista/juuri-nyt/video/suomi-tyt%C3%B6t-annabella-ja-alexandra
 
Martinaa olen aina (alkuvuosia: salarakassekoiluja ym tatuointifiaskoa lukuunottamatta) pitänyt fiksuna, ja käsityksen mukaan myös yleisesti suomalaiset pitävät Martinaa hyvin teräväpäisenä, businesstaitoisena, rohkeana, reippaana, sanavalmiina ja yleissivistykseltään kohtalaisen hyvänä naisena. Ei siis todellakaan ole mikään tyhjäpää bimbo.

En kyllä ymmärrä mistä olet voinut saada sellaisen käsityksen, että suomalaiset näkisivät Martinan noin. Eiköhän Martinan keskimääräinen julkisuuskuva suomalaisten silmissä ole rasittava julkisuustyrkky, ärsyttävä ja itserakas ämmä, joka ei kestä ottaa vastaan kritiikkiä eikä osaa nauraa itselleen.

Ainakin itse pidän Martinaa tyhjäpää bimbona. Kaikki on toki suhteellista ja riippuu ihan näkökulmasta mikä riittää kenellekin fiksun ja teräväpäisen kuvan antamiseen.
 
En kyllä ymmärrä mistä olet voinut saada sellaisen käsityksen, että suomalaiset näkisivät Martinan noin. Eiköhän Martinan keskimääräinen julkisuuskuva suomalaisten silmissä ole rasittava julkisuustyrkky, ärsyttävä ja itserakas ämmä, joka ei kestä ottaa vastaan kritiikkiä eikä osaa nauraa itselleen.

Ainakin itse pidän Martinaa tyhjäpää bimbona. Kaikki on toki suhteellista ja riippuu ihan näkökulmasta mikä riittää kenellekin fiksun ja teräväpäisen kuvan antamiseen.

Ärsyttävä ja itserakas lienevät ihan aiheellisia kuvitelmia, koska uskon monen niin kokevan. Tyhjäpää bimbo ei taas sovi kuvaan, ja sen voi todeta seuratessaan Martinaa vaikka monien muiden "tyhjäpäiden" seassa. Martina on vuosikausien aikana antanut lukuisia haastatteluja, hänestä on tehty tv-sarjoja ym, ja näiden perusteella voidaan jo luoda aika kattava kuva siitä että on fiksu akka (mittari on edelleen kaikki muut vastaavat eukot julkisuudessa). On järkeviä mielipiteitä, hyviä kannanottoja, laaja yleissivistys. Ei nolaa itseään tietämättömyydellä, tajuaa suurimmaksi osaksi mistä missäkin on kyse, ei päästele kauheasti sammakoita suustaan joita voisi myöhemmin käyttää hyväksi ja naureskella hänen tyhmyydelleen (kuten lähes kaikki muut taas tekevät). Myös se että suomalaiset näkee Martinan noin, perustuu siihen mitä Martinasta on viimeisten 10 vuoden aikana puhuttu keskustelupalstoilla, millaista palautetta hän saa jne verrattuna muihin. Ei kauhean vaikea laskutehtävä tsekata mitä on 1+1.

On täysin eri asia pitää häntä kusipäänä kuin leimata tyhjäpääksi. Toiseen on jopa perusteita.
 
Kohtuu ärsyttävä tyrkky ämmä mutta ei missään nimessä bimbo, tyhjäpää tai muuten ihme kikattaja. Veikkaisin itsekin, että älykkäästä ihmisestä on kyse.
 
En muista missä ohjelmassa se oli, mutta siinä Martina kertoi noista "viiksistään", että se on joku raskaudesta (muistaakseni) johtuva hormonaalinen juttu, joka on aiheuttanut pigmenttihäiriön siihen ylähuuleen. Ne ei siis oo varsinaisesti viiksikarvoja, vaikka viiksiltä näyttävätkin.
 
Martinaa olen aina (alkuvuosia: salarakassekoiluja ym tatuointifiaskoa lukuunottamatta) pitänyt fiksuna, ja käsityksen mukaan myös yleisesti suomalaiset pitävät Martinaa hyvin teräväpäisenä, businesstaitoisena, rohkeana, reippaana, sanavalmiina ja yleissivistykseltään kohtalaisen hyvänä naisena. Mun mielestä kaikesta sen "kusipäisyydestä" huolimatta myös Viidakon Tähtösissä tämä korostuu ja hän nousee selkeästi fiksuimpina naisina tuolta joukosta esiin. Ei siis todellakaan ole mikään tyhjäpää bimbo.

Ai businesstaitoisena? 8 sivua pitkä ulosottorekisteri... Minulle on jäänyt kuva, että Martina olisi korviaan myöten veloissa ja siksi mm. aloittanut tuon laulajanuransa.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/martina-aitolehdella-erikoinen-velka-yllattava-julkkisnimi-perii
 
Ai businesstaitoisena? 8 sivua pitkä ulosottorekisteri... Minulle on jäänyt kuva, että Martina olisi korviaan myöten veloissa ja siksi mm. aloittanut tuon laulajanuransa.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/martina-aitolehdella-erikoinen-velka-yllattava-julkkisnimi-perii

Se nyt on mulle ihan yks vitun maku kellä on ulosotossa ja minkäkin verran. Pointti oli: On osannut myydä nimensä ja itsensä moneen juttuun. Harva on malli kymmenissä eri jutuissa, tekee tanssi-, ja laulukeikkaa, saa oman tv-ohjelman jne.

Selkeä ja yksinkertaisin pointti oli se että kusipää ei ole sama asia kuin tyhmä.

Btw: Aika monilla bisnestyypeillä ja julkkiksilla on kilometrien mittaiset nuo ulosottojutut ja silti vaan aina osaavat tunkea jalkansa oikeiden ovien väliin ja menestyvät. Sehän useimpia taviksia kai vituttaakin.
 
Minakin tykkaan Martinasta. Siina on asennetta.

Katson ohjelmaa netista silloin kun muistan tai on tylsaa. Aloin katsomaan lahinna Iidan takia, koska satun tuntemaan hanet. Vahan han kylla esittaa tyhmempaa mita on, mutta toisaalta just niin tekemalla han on paassyt noinkin pitkalle. Muista tytoista Maisa oli alussa ihan ok, mutta viime jaksossa tosi arsyttava. Silarit ovat myos vahan liian isot ja feikit. Sara on sympaattisen oloinen.
 
Se nyt on mulle ihan yks vitun maku kellä on ulosotossa ja minkäkin verran. Pointti oli: On osannut myydä nimensä ja itsensä moneen juttuun. Harva on malli kymmenissä eri jutuissa, tekee tanssi-, ja laulukeikkaa, saa oman tv-ohjelman jne.

Selkeä ja yksinkertaisin pointti oli se että kusipää ei ole sama asia kuin tyhmä.

Btw: Aika monilla bisnestyypeillä ja julkkiksilla on kilometrien mittaiset nuo ulosottojutut ja silti vaan aina osaavat tunkea jalkansa oikeiden ovien väliin ja menestyvät. Sehän useimpia taviksia kai vituttaakin.

Onko sun mittari menestyksestä se että heiluu julkisuudessa salarakkaana tai yhtä järkevällä tavalla ja samalla ei saa edes riittäävä korvausta siitä nähtävästi. Viitaten ulosottotiliin.
 
Onko sun mittari menestyksestä se että heiluu julkisuudessa salarakkaana tai yhtä järkevällä tavalla ja samalla ei saa edes riittäävä korvausta siitä nähtävästi. Viitaten ulosottotiliin.

Ei. En mä sen kaikkia tekemisiä tiedä ja se salarakas-juttuhan on varmaan 10 vuotta vanha juttu, se millä se tuli julkisuuteen. Ei nyt jaksa vängätä vittu noin tyhmästä asiasta mikä nyt on businesstaitoisen määrite ja mikä ei. Sillä paljonko tienaa ei oo välttämättä mitään tekemistä ulosottojuttujen kanssa. Niinhän sitä vähän yhdellä jos toiseella todella kovatuloisella julkkiksella kansanedustajista lähtien on vähän väliä jotain maksuja ulosotossa lehtien mukaan.
 
Martinahan räksyttää, ku siideripissis. Aivan naurettava ämmä.

Korjattu.

Martinahan räksyttää kuin dobermann narttu...

Edit: Ennemmin se verikoira on. Siideripissikseksi luokittelisin vaikka tuon Iidan...
 
Mitä mä kattelin sitä Martinan ja Eskon ohjelmaa, niin yhtä rasittava ämmä se oli siinäki. Toivoin salaa, että Esko olisi leiponu sitä tauluun.
 
Mitä mä kattelin sitä Martinan ja Eskon ohjelmaa, niin yhtä rasittava ämmä se oli siinäki. Toivoin salaa, että Esko olisi leiponu sitä tauluun.

Tota en epäile yhtään ;)
 
En voi kyllä arvostaa älyllisesti ihmistä, joka saa tollasia teiniraivokohtauksia. Esim Anni ja Sara on paljon fiksumman oloisia mun mielestä.
 
Se nyt on mulle ihan yks vitun maku kellä on ulosotossa ja minkäkin verran. Pointti oli: On osannut myydä nimensä ja itsensä moneen juttuun. Harva on malli kymmenissä eri jutuissa, tekee tanssi-, ja laulukeikkaa, saa oman tv-ohjelman jne.

Selkeä ja yksinkertaisin pointti oli se että kusipää ei ole sama asia kuin tyhmä.

Btw: Aika monilla bisnestyypeillä ja julkkiksilla on kilometrien mittaiset nuo ulosottojutut ja silti vaan aina osaavat tunkea jalkansa oikeiden ovien väliin ja menestyvät. Sehän useimpia taviksia kai vituttaakin.

Myynyt nimensä, kymmeniä mallikeikkoja, satoja tanssikeikkoja, saman verran laulukeikkaa, useita tv-ohjelmia..


Tukiaisen Johanna on busineksen Einstein!!!!
 
Ei. En mä sen kaikkia tekemisiä tiedä ja se salarakas-juttuhan on varmaan 10 vuotta vanha juttu, se millä se tuli julkisuuteen. Ei nyt jaksa vängätä vittu noin tyhmästä asiasta mikä nyt on businesstaitoisen määrite ja mikä ei. Sillä paljonko tienaa ei oo välttämättä mitään tekemistä ulosottojuttujen kanssa. Niinhän sitä vähän yhdellä jos toiseella todella kovatuloisella julkkiksella kansanedustajista lähtien on vähän väliä jotain maksuja ulosotossa lehtien mukaan.

Martinan tulotkaan ei ole kauhean kovat.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1419259/martina-aitolehdelle-jattimatkyt

Edit. En itsekään halua tapella tästä, tuli vain mieleen toi ulosottojuttu tosta bisnesstaitoinen jutusta.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom