Tota mä en kyllä tajua, että miksi täälläkin heti heitetään että kaikki tohon ohjelmaan osallistuvat olivat ihan idiootteja? En ainakaan itse huomannut mitenkään typerää käyttäytymistä esim. Saralta, Annilta tai siltä res. kersantilta. Vielä kun tossa ohjelmassa varmasti on haettu just sitä, että kaikista kisaajista yritetään tehdä mahdollisimman bimboja, niin siihen nähden noi kaksi missiä varsinkin vaikutti musta ihan normaaleilta naisilta.
Joo samaa mäki mietin, ennen ku koko sarja oli edes alkanu, niin muijat on varmasti haukuttu euroopan avuttomimmiksi jne. Omasta mielestä naurettavinta on ehkä se niiden riitely ja asioista valittaminen. Se, että joku ei tykkää tappaa jotain eläintä tai joku helvetillinen käärme aiheuttaa pelkotiloja, nii ei tee ihmisestä avutonta tai idioottia. Tosin ei tota oo vielä täällä kukaan väittänykkään, että noiden takia ois idiootti.
Aina kun tulee tämmönen selviytymissarja, niin kaikista suurimman multivitutuksen aiheuttaa se, kun aina löytyy jostain kaveripiireistä tai jostain se todellinen "selviän kaikesta, tee se itse, rakennan talon päivässä mies", joka selviytyy mukamas kaikista tilanteista ja on kaikissa muka niin saatanan hyvä.