Vihreät poliitikot, älyvapauden riemuvoitto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No joo... Toisaalta mä näkisin tuossa ehdotuksessa myös potentiaalia. Siinä voisi kuitenkin olla nimenomaan positiivisen aivovuodon mahdollisuutta tänne suuntaan... Ja samalla geenitkin vähän sekoittuvat, eikä ole aina niin sukurutsa-hampaat-päin-vittua-perinnöllisiä-sairauksia-meininkiä syntyvyydessä. Toisaalta, Suomessa pitäisi lisätä työtä muutenkin, ja lisätä suomalaisessa kulttuurissa myös sellaisen työn arvostusta, mihin ei tarvita amk- tai yo-tason koulutusta. Tässä kenties myös yritysten verotus voi olla avuksi; kiristetäänkö, jotta saadaan ihmisille jaettua tuloja, jotta ihmiset voivat makoilla, vai löysätäänkö yritysten verotusta, samalla vähentäen kädestä-suuhun-meininkiä, jotta ihmisille tulee oikea insentiivi lähteä töihin. Kaikille suomalaislle ei myös liene koulutuspaikkoja tarjolla, koska kaikkia ei yksinkertaisesti oteta opiskelemaan. Mutta sitten, niille, jotka eivät pääse opiskelemaan, ei toisaalta ole välttämättä kulttuurillisesti arvostettuja, insentiivisiä töitä tarjolla. Pitäisikö sitten opiskelupaikkoja vain lisätä, ja tehdä Suomesta akateeminen ihmemaa? Mene ja tiedä. Jotenkin tuntuisi, että työn lisääminen ja työn arvostuksen lisääminen voisi olla parempi idea. Tai, sekä että. Tavoitteena varmaankin olisi, että ihmisiä ei syrjäytettäisi valtion ilmaselle laiskanleivälle. Toisaalta, näkisin tämän hetken ihmiskunnan historiassa olevan massiivisten IT-infrastruktuurien rakentamisen aikaa. Suomesta voisi hyvinkin tulla teknologiaosaamisen ihmemaa. Olen toki tässä puolueellinen IT-alan toimijana, muta kuitenkin. Kenties pitäisi lisätä opiskelupaikkoja IT-alalla rajusti, sekä nostattaa kiinnostusta alaa kohtaan, sekä alan yrittämistä kohtaan. Miksei?

Toisaalta sitten taas jos ajatellaan Espanjan kannalta, niin kukas taasen Espanjassa työt tekee, jos kaikki nuoret muuttavat Suomeen? Ja, sallitaisiinko me se, että täältä haetaan ilmainen oppi ja sitten muutetaan takaisin? Sitten pitäisi olla jo opiskelijavaihto kunnossa... Kenties paikkoja myös sellaisille suomalaisille opiskelijoille Epsanjasta, jotka eivät saa paikkaa täältä.

No joo... Toisaalta mä näkisin tuossa ehdotuksessa myös potentiaalia. Siinä voisi kuitenkin olla nimenomaan positiivisen aivovuodon mahdollisuutta tänne suuntaan... Ja samalla geenitkin vähän sekoittuvat, eikä ole aina niin sukurutsa-hampaat-päin-vittua-perinnöllisiä-sairauksia-meininkiä syntyvyydessä.

Hommatkaa pojat musta nainen niinkuin minä niin ongelma hoituu.

Muuten näin olen aina ihmetellyt näitä vihreitä: kuinka pihalla ihmisen voi olla?

^Joo ehdottomasti imo se on hyvä tapa lisätä maahanmuuttoa ja geenivaihtelua, että ihmiset ottavat ulkomaalaisen puolison ja opettavat tavoille + kielen. Sitä mukaa muualta tuleva pääsee myös mukaan yhteisöön hyvin.

Vihreillä on kyllä jotain outoja aivopieruja, kuten ns. "perustulomalli", minkä toimivuuteen olisi vaikea uskoa.

^Joo ehdottomasti imo se on hyvä tapa lisätä maahanmuuttoa ja geenivaihtelua, että ihmiset ottavat ulkomaalaisen puolison ja opettavat tavoille + kielen. Sitä mukaa muualta tuleva pääsee myös mukaan yhteisöön hyvin.

Samaa mieltä, tosin jostain syystä vihreillä on vaikeuksia hyväksyä että valkoisella miehellä on musta tai jonku muun värinen nainen. Aattelevat vissiin että mies pitää naista vähintään seksiorjana kellariin lukittuna.

Samaa mieltä, tosin jostain syystä vihreillä on vaikeuksia hyväksyä että valkoisella miehellä on musta tai jonku muun värinen nainen. Aattelevat vissiin että mies pitää naista vähintään seksiorjana kellariin lukittuna.

Näimpä! Hyvä esimerkki kun ystäväni rakastui Domikaanisesta tasavallasta olevaan naiseen ja toi hänet Suomeen, niin tottakai oli Suomi mimmeillä reaktio että Suomalainen mies oli sika ja ulkomaalainen nainen huora. Tämä siis ysärin puoltaväliä.

Mutta tottakai Suomalainen nainen on vahva ja itsenäinen kun pariutuu Somalimiehen kanssa. Mitäs muutakaan?

No joo... Toisaalta mä näkisin tuossa ehdotuksessa myös potentiaalia. Ja samalla geenitkin vähän sekoittuvat, .

Myönnä vaan suoraan, että mielesi tekee senjoritan pimppiä.

- - - Updated - - -

Muuten näin olen aina ihmetellyt näitä vihreitä: kuinka pihalla ihmisen voi olla?

Niinkuin sanonta sanoo: vihreä poliitikko on ulkona kuin tamponin naru.

Se on vastaus kaikkiin ongelmiin :)
Ja ongelmia löytyy edelleen koska näitä tummia naisia on niin helvetin vaikea saada haaviinsa. Nuorena eivät puhu kunnolla suomea ja heti kun ovat täysi-ikäisiä ja oppineet kielen jotenkuten, ne työntelee jo kaksosten ostoskärryjä Itiksessä.

Ja ongelmia löytyy edelleen koska näitä tummia naisia on niin helvetin vaikea saada haaviinsa. Nuorena eivät puhu kunnolla suomea ja heti kun ovat täysi-ikäisiä ja oppineet kielen jotenkuten, ne työntelee jo kaksosten ostoskärryjä Itiksessä.

Pitää ottaa Keskisen Vesasta ja Tauskista mallia ja käydä itse hakemassa jostain Gambiasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nämä poliitikot alkavat olemaan pelottavan pihalla asioista. Siis tähän ei keksi edes mitään nasevaa kommenttia, tämä on niin HÄH idea.

Nämä poliitikot alkavat olemaan pelottavan pihalla asioista. Siis tähän ei keksi edes mitään nasevaa kommenttia, tämä on niin HÄH idea.

Huomenna vielä töihin, kai kohta joutaa työttömäks espanjalaisten ja muiden tieltä. Mä vaan ihmettelen kun toi työvoimapula ei näy käytännössä ainakaan tehdastöissä. Hommia tahdo riittää vakiporukallekkaan.

Mielenkiinnolla odottelen itsekin sitä työvoimapulaa, josta nyt on vuosikymmeniä puhuttu. Vielä ei ole vissiin näkynyt, vaan homma on juuri päinvastoin eli enenevissä määrin jää ihmisiä työttömäksi, koska töitä ei ole.

"Portugalilaiset nuoret etsivät tällä hetkellä töitä niin Brasiliasta kuin Mosambikista. EU:n nuorisotakuun tulee tukea nuorten siirtymistä Saksaan, Tanskaan tai vaikkapa Suomeen - maihin, joissa nuorisotyöttömyys on suhteellisesti vielä alhainen". Tätäkään mä en oikein tahdo tajuta. Mitä pahaa siinä on, että ihmiset lähtevät kotoaan töihin Euroopan ulkopuolelle jos Euroopassa ei ole töitä? Pitääkö kaikkiin Euromaihin saada ensin sama työttömyysprosentti kiintöimällä korkean työttömyyden maiden työttömille töitä maista, joissa on pienempi työttömyys? Eikö ole talouden kannalta vaan positiivista, että nuoret lähtevät töihin Etelä-Amerikkaan tai Afrikkaan kuluttamasta kotimaansa työttömyyskassoja?

"Suomalaisia nuoria, vaikka heidän työnsä onkin etusijalla, on niin vähän, etteivät he riitä turvaamaan ikääntyvän väestön nykytasoisia eläkkeitä, Cronberg sanoo AL:lle." Jonkun verran pisti vituttamaan myös tuo kommentti, kun tietää ettei tule itse saamaan eläkkeelle siirtyessä eläkettä läheskään samassa suhteessa kun sitä on työuransa aikana maksanut.

"Suomalaisia nuoria, vaikka heidän työnsä onkin etusijalla, on niin vähän, etteivät he riitä turvaamaan ikääntyvän väestön nykytasoisia eläkkeitä, Cronberg sanoo AL:lle." Jonkun verran pisti vituttamaan myös tuo kommentti, kun tietää ettei tule itse saamaan eläkkeelle siirtyessä eläkettä läheskään samassa suhteessa kun sitä on työuransa aikana maksanut.

Sama tuli mullekkin mieleen. Velkaa otetaan, palveluista karsitaan ja valtion viroista pidetään kynsin ja hampain kiinni että päästään nauttimaan ansaittuja eläkkeitä. Ja meille jää velat maksettavaksi, lapsiperheiden ja nuoriso ongelmat ja töitäkin saadaan tehdä hautaan asti. Kiitos vaan.

Ensin ajetaan omaa etua, sitten kaverin etua ja jos aikaa jää niin puolueen etua. Taisi Cronberg ajatella vain omaa eläkettään tuota haastattelua antaessaan. Espanjan levottomuudet taas pitää saada kuriin, että voi niistä eläkepäivistä nauttia siellä aurinkorannikolla. Parempi siis rahdata ne toimettomat nuoret Suomeen!

Suositut

Back
Ylös Bottom