Vihreät poliitikot, älyvapauden riemuvoitto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liittyen moniavioisuuteen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011071914074998_uu.shtml

"Vihreiden nuorisojärjestö haluaa suomalaisille mahdollisuuden moniavioisuuteen."

Hyvä homma, ja tämä siis tod. näk vain suotavaa naisille omata monta kumppania.
Voi elämä mitä idiootteja. Mun mielestä Suomen avioliittolaki syrjii lehmien kanssa naimisiin menoa, joten vaadin, että Suomeen tulee laki, jossa lehmien kanssa saa harrastaa seksiä sekä mennä naimisiin. Noi hakee vain huomiota noilla täysin päättömillä jutuillansa ja sitä ne saakin.

Tuo persujen Pentti Oinonenhan aiheutti kohun kun sanoi että seuraavaksi halutaan koiran kanssa naimisiin. Ehkä se onkin Vihreiden seuraava ehdotus :)

- Nuorisojärjestöjen tehtävä on ravistella yhteiskuntaa. Niiden kannat ovat jyrkempiä kuin puolueilla.
Voi että miten lapsellista pelleilyä. Toi on ihan samalla tasolla kuin vetäis graffat rautatieaseman seinään, jossa lukis "poliisi on sika". Jos noiden apinoiden on tarkoitus ravistella yhteiskuntaa, niin tekis jotain radikaalia, ei mitään naurettavia ja selkeesti täysin idioottimaisia lausuntoja. Vetäis pommin vaikka tonne keskustaan, siinä olis ravistelua konsanaan.

Ja ne runkkarit, jotka nyt tätä kyttää kyrpä kovana, niin en ole itse pommittamassa mitään, tämä on vain pelkkä yhteiskuntaa ravisteleva kirjoitus.

Voi että miten lapsellista pelleilyä. Toi on ihan samalla tasolla kuin vetäis graffat rautatieaseman seinään, jossa lukis "poliisi on sika". Jos noiden apinoiden on tarkoitus ravistella yhteiskuntaa, niin tekis jotain radikaalia, ei mitään naurettavia ja selkeesti täysin idioottimaisia lausuntoja. Vetäis pommin vaikka tonne keskustaan, siinä olis ravistelua konsanaan.

Ja ne runkkarit, jotka nyt tätä kyttää kyrpä kovana, niin en ole itse pommittamassa mitään, tämä on vain pelkkä yhteiskuntaa ravisteleva kirjoitus.
Eiköhän ne jotain vihervasemmistoa ollut, jotka sen pommin kyhäs Pasilaan jotain viikkoja sitten? Osoittaakseen tukea niille vitun loisille kalasatamassa. Niin ja tietysti se junan turvalaitekoppi, jonka seurauksena junat ei kulkenu. Vitun apinat.

Tuo persujen Pentti Oinonenhan aiheutti kohun kun sanoi että seuraavaksi halutaan koiran kanssa naimisiin. Ehkä se onkin Vihreiden seuraava ehdotus :)

Toisaalta onko mitään syytä siihen, että ihmiset eivät saisi mennä koiran tai jonkun muun eläimen kanssa naimisiin? Jos ihminen rakastaa koiraa ja koira ihmistä niin miksi ei?
Tässähän vain rakkaus lisääntyy.

Toisaalta onko mitään syytä siihen, että ihmiset eivät saisi mennä koiran tai jonkun muun eläimen kanssa naimisiin? Jos ihminen rakastaa koiraa ja koira ihmistä niin miksi ei?
Tässähän vain rakkaus lisääntyy.

Avioliittohan on pohjimmiltaan vain juridinen sopimus, joten onko mitään syytä sille, että ketkä tahansa oikeustoimikelpoiset ja esteettömät toimijat voisivat mennä keskenään naimisiin? Tästä syystä koirat ja kissat ovat varmaan vähän eri asia, joten niiden suhteen joutunee itse kukin tyytymään vain avoimempaan suhteeseen :D

"Brax: Suomi ei taida olla turvallisin maa vuonna 2015"
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...mi_ei_taida_olla_turvallisin_maa_vuonna_2015/

"Vaikka alkoholin kulutus kääntyi laskuun edellisellä hallituskaudella ja sen ansiosta väkivaltarikokset todennäköisesti vähenevät, tilalle on tullut Schengen-sopimuksen myötä uudenlaista omaisuusrikollisuutta."

Ämmä, joka entisenä oikeusministerinä mm poisti sakkojen muuttaminen vankeusrangaistukseksi, itkee nyt rikokset nousee. Mikäköhän puolue tänne haluu eniten ulkomaalaista sakkia ja vastustaa eniten rikollisten karkoittamista? Ja nämä romani-loiset, kaikki tietää niiden rikostilastot, kaikki tietää niiden ihmiskaupat, mutta eihän me voida täällä asialle tehä mitään, niiden ihmisoikeudet voisi vaikka kärsiä. Vittu mitä paskaa.

Itelläkin alkanut pikkuhiljaa simmut avautua tälle vihermädätykselle... Siis esim. tämä:

http://www.hs.fi/politiikka/artikke...vioisuuden+ei+pitäisi+olla+tabu/1135267885082

Ja siis mulla ei ole mitään esim. sukupuolineutraalia avioliittolakia vastaan, vaan päinvastoin kannatan sitä. Tämä ylläoleva ehdotus taas avaisi portteja todella aggressiivinen islaminuskoisten synnytyskoneiden tulvaan. Rahat ei ensinnäkään riittäisi siihen ja mitä helvettiä se auttaa esim. luonnonsuojelussa, että roudataan tänne lähes lukutaidotonta aivopestyä jengiä lisääntymään korkean elintason pariin? Siis luonnonsuojelukin on hyvä juttu, mitä sitä nämä nykyiset mädättäjät eivät aja.

Muutenkin kaikki piipertäjät todella rähmällään islaminuskon edessä... Jos kyseinen äärifasistinen ideologia pääsisi täällä valtaan, niin näiltä mädättäjiltä lähtisi nirri samantien. Kai se viha valkoista lihaasyövää heteromiestä kohtaan on niin kova, että "Enemy of my enemy is my friend". Tosin islaminusko ei ole näitten piipertäjien ystävä, vaan jos asiat menevät huonosti, niin tämä kaikkeen syyllinen valkoinen heteromies on ainoa joka voi suojella.

http://jukkav.puheenvuoro.uusisuomi.fi/80194-leikkiaseet-on-kiellettava-suomesta

Leikkiaseet on kiellettävä Suomesta!

Väkivalta on kammottava asia. Jokainen sitä kokenut haluaa välttää sen uudelleen kokemisen. Kuka oikeasti ilahtuu kuullessaan väkivaltaisuuksista? Ei ainakaan kukaan tervehenkinen ihminen.

Lapsien kohdalla sanotaan, että leikki on lapsen työtä. Siinä, missä tyttöjä opetetaan leikkimään nukeilla ja kotileikkejä, opetetaan samalla hoivaamista ja muita sisäisiä malleja. Mitä pojille opetetaan? Autoilla leikkiminen on ihan hyväksyttävää. Niillä leikeillä ei voine vahingoittaa ketään.

Kuitenkin lapsilla on leikkipyssyjä. Ketkä niitä antavat lapsille, etupäässä pojille? Usein vanhemmat ja ymmärtääkseni etupäässä äidit, joskaan he eivät aina ole niitä antamassa. Mitä nämä pyssyleikit sitten edustavat? Oman näkemykseni nämä leikit edustavat väkivaltaa ja tappamista. Niitä mallejako me aikuiset tahdomme jatkaa lapsille?

Tämän vuoksi olisi järkevää kieltää kaikki leikkiaseet. Emme todellakaan tarvitse niitä. Jos leikkiaseet kielletään, väkivallan mallit vähenevät. Samalla etenkin poikien leikkimallit muuttuisivat. Ei siinä ole mitään väärää, jos pojat leikivät tyttöjen kanssa Barbie-nukeilla. Vai onko muka? Samalla poikien sosiaaliset taidot paranevat.

Suosittelen kaikille väkivallatonta elämää. Se nimittäin aiheuttaa vähemmän surua meille kaikille.

t. Jukka
Jukka Väisänen
Vihreät

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä leikin pyssyleikkejä koko ikäni ja ammuskelin omalla ilmapistoolilla ja -kiväärillä monet vuodet. Silti musta tuli tämmöinen suht väkivallaton kalju luonnonsuojelijahippi, en edes omista asetta - missä vika? Ainiin ja tykkään pelata väkivaltaisia tietokonepelejä ja olen miettinyt ampumaharrastusta ja metsästystä mutta ei ole vielä tullut aloitettua.

Mä leikin pyssyleikkejä koko ikäni ja ammuskelin omalla ilmapistoolilla ja -kiväärillä monet vuodet. Silti musta tuli tämmöinen suht väkivallaton kalju luonnonsuojelijahippi, en edes omista asetta - missä vika? Ainiin ja tykkään pelata väkivaltaisia tietokonepelejä ja olen miettinyt ampumaharrastusta ja metsästystä mutta ei ole vielä tullut aloitettua.

Sama täällä, kävin tuon päälle vielä armeijaakin muiden sotahullujen kanssa vapaaehtoisesti kokonaisen vuoden, ja haaveilen myös oman aseen omistamisesta. Olenkohan jotenkin mielisairas, kun en haaveile tappamisesta? Tietokonepeleissä olen tappanut paljon.

Jos tietokonepelit lasketaan niin mie olen tappanut enemmän kuin Stalin konsanaan. Suurin osa työhistoriastakin on mennyt muiden turvallisuudesta huolehtiessa. Yksittäistapaus siis myös!

Leikkiaseet on kiellettävä Suomesta!

Väkivalta on kammottava asia. Jokainen sitä kokenut haluaa välttää sen uudelleen kokemisen. Kuka oikeasti ilahtuu kuullessaan väkivaltaisuuksista? Ei ainakaan kukaan tervehenkinen ihminen.

Lapsien kohdalla sanotaan, että leikki on lapsen työtä. Siinä, missä tyttöjä opetetaan leikkimään nukeilla ja kotileikkejä, opetetaan samalla hoivaamista ja muita sisäisiä malleja. Mitä pojille opetetaan? Autoilla leikkiminen on ihan hyväksyttävää. Niillä leikeillä ei voine vahingoittaa ketään.

Kuitenkin lapsilla on leikkipyssyjä. Ketkä niitä antavat lapsille, etupäässä pojille? Usein vanhemmat ja ymmärtääkseni etupäässä äidit, joskaan he eivät aina ole niitä antamassa. Mitä nämä pyssyleikit sitten edustavat? Oman näkemykseni nämä leikit edustavat väkivaltaa ja tappamista. Niitä mallejako me aikuiset tahdomme jatkaa lapsille?

Tämän vuoksi olisi järkevää kieltää kaikki leikkiaseet. Emme todellakaan tarvitse niitä. Jos leikkiaseet kielletään, väkivallan mallit vähenevät. Samalla etenkin poikien leikkimallit muuttuisivat. Ei siinä ole mitään väärää, jos pojat leikivät tyttöjen kanssa Barbie-nukeilla. Vai onko muka? Samalla poikien sosiaaliset taidot paranevat.

Suosittelen kaikille väkivallatonta elämää. Se nimittäin aiheuttaa vähemmän surua meille kaikille.

t. Jukka
Suosittelen kaikille kasvatusta ja järjenkäyttöä. Se nimittäin tuottaa enemmän iloa ja hyötyä meille kaikille.

VITTU NOI ON IDIOOTTEJA!

Ei nyt missään nimessä kielletä ensimmäisenä sitä eniten väkivaltaa aiheuttavaa viinaa, ei, suljetaan silmät ja revitellään se persereikää muistuttava suu auki koko kansalle.

godzilla-facepalm-godzilla-facepalm-face-palm-epic-fail-demotivational-poster-1245384435.jpg

VITTU NOI ON IDIOOTTEJA!

Ei nyt missään nimessä kielletä ensimmäisenä sitä eniten väkivaltaa aiheuttavaa viinaa, ei, suljetaan silmät ja revitellään se persereikää muistuttava suu auki koko kansalle.

Eiköhän tuo kyseessä oleva tapaus olisi valmis kieltämään kaiken paitsi ne nuket. :lol2:

Jukka voi toki omaa fetissit nukkeihin, mikäs siinä, mut mä olisin ihan hiljaa, jos mulla olis himassa Barbit, joilla leikkin iltaisin kyrpä pystyssä.

Menis Jukkakin käymään vaikka maksullisissa naisissa jos ei muuten saa purettua paineitaan kun ilmeisesti pesää ei kamalammin ole lohjennut? Jos pesää ei saa, alkaa päässä kiristämään.

Sarkasmia tämä.

Raha ratkasee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom