Onneksi on olemassa Perussuomalaiset, jotka pelastavat planeetan...?
Eiks toi oo ihan puolueohjelmaan kirjattu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi on olemassa Perussuomalaiset, jotka pelastavat planeetan...?
Eiks toi oo ihan puolueohjelmaan kirjattu?
Tuskin Perssuomalaisten puolueohjelmaan kirjattu, mutta varovaisen arvioini mukaan 99% Pakkislaisista on tätä mieltä.
Ja tästä en lähde 67 sivun väittelyyn.
Olet Rankkuri fiksu mies, eikä tämä ole vittuilua.
Osaisitko laittaaa sellaisen gallupin pystyyn missä Pakkislaiset voivat antaa äänensä sille puolueelle jota äänestää?
Se saattaisi hälventämään minun yksipuolista kuvaa Pakkislaisista.
Mutta pystyykö tällaisen puolue-gallupin pistämään pystyyn, vai onko se Miken heiniä, sillä minua kiinnostai kovasti.
Tarkemmin ajateltuani etsin ko. toimintoa hetken, mutta en löytänyt. Kiinnostaisi kyllä. Yritin kattoa olisko tuohon Eduskuntavaali-ketjuun saanu liitettyä samlla tavalla ku mamu-ketjussa on se mun bannaus-gallup.
Mike vois lisää sellasen ihan mielenkiinnosta.
Täytyy kysyä Mikeltä, koska aihe olis aika mielenkiintoinen
Olet Rankkuri fiksu mies, eikä tämä ole vittuilua.
Osaisitko laittaaa sellaisen gallupin pystyyn missä Pakkislaiset voivat antaa äänensä sille puolueelle jota äänestää?
Se saattaisi hälventämään minun yksipuolista kuvaa Pakkislaisista.
Tää vähän nauratti, Rankkurihan osas laittaa kyselyn! Rok rok!
Jos menet mille tahansa sivulle, jonne kirjautuminen on ilmaista ja laitat samanlaisen kyselyn, niin tulos on sama.
Tarkoittaako se, että kaikki äänestävät persuja vai että persuilla on tapana pyrkiä manipuloimaan näitä kyselyitä ja yleisiä nettikeskusteluita systemaattisesti jääköön jokaisen itsensä mietittäväksi.
Anteeksi :ontopic:, mutta Helsingissä olisi tauon jälkeen mahdollista eduskuntavaaleissa äänestää helvetin fiksua poliitikkoa eduskuntaan. Kyseessä on Vihreiden Osmo Soininvaara. Onko jollain kokemusta äänestämisestä ulkomailla asuessa, voiko vaalipiirin valita vai meneekö se sen asuinpaikan mukaan, mihin viimeksi Suomessa asuessa kuului?
Anteeksi :ontopic:, mutta Helsingissä olisi tauon jälkeen mahdollista eduskuntavaaleissa äänestää helvetin fiksua poliitikkoa eduskuntaan. Kyseessä on Vihreiden Osmo Soininvaara. Onko jollain kokemusta äänestämisestä ulkomailla asuessa, voiko vaalipiirin valita vai meneekö se sen asuinpaikan mukaan, mihin viimeksi Suomessa asuessa kuului?