Vihreät poliitikot, älyvapauden riemuvoitto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuskin Perssuomalaisten puolueohjelmaan kirjattu, mutta varovaisen arvioini mukaan 99% Pakkislaisista on tätä mieltä.

Ja tästä en lähde 67 sivun väittelyyn.

Väitteen älyttömyyden takia mihinkään väittelyyn lienee todellakin turha lähteä.

Olet Rankkuri fiksu mies, eikä tämä ole vittuilua.
Osaisitko laittaaa sellaisen gallupin pystyyn missä Pakkislaiset voivat antaa äänensä sille puolueelle jota äänestää?
Se saattaisi hälventämään minun yksipuolista kuvaa Pakkislaisista.

Osaisitko laittaaa sellaisen gallupin pystyyn missä Pakkislaiset voivat antaa äänensä sille puolueelle jota äänestää?

Kommentoin fiksuna lähinnä tuota planeetan pelastamista. En itse puoluekantaa.

Mutta pystyykö tällaisen puolue-gallupin pistämään pystyyn, vai onko se Miken heiniä, sillä minua kiinnostai kovasti.

Tarkemmin ajateltuani etsin ko. toimintoa hetken, mutta en löytänyt. Kiinnostaisi kyllä. Yritin kattoa olisko tuohon Eduskuntavaali-ketjuun saanu liitettyä samlla tavalla ku mamu-ketjussa on se mun bannaus-gallup.

Mike vois lisää sellasen ihan mielenkiinnosta.

Tarkemmin ajateltuani etsin ko. toimintoa hetken, mutta en löytänyt. Kiinnostaisi kyllä. Yritin kattoa olisko tuohon Eduskuntavaali-ketjuun saanu liitettyä samlla tavalla ku mamu-ketjussa on se mun bannaus-gallup.

Mike vois lisää sellasen ihan mielenkiinnosta.

Täytyy kysyä Mikeltä, koska aihe olis aika mielenkiintoinen

No tuosta eduskuntavaali gallupista selvisi ettei se perssuomalaisten kannattajien määrä täällä olekaan 99%, vaan tollaset vajaat 70%.
En edes muistanut tuota gallupia. Ties vaikka olisin itse äänestänyt.
Eli aikas paljon on Pakkotoistoilla perssuomalaisten kannattajia, vähän helvetin paljon - ja näin minut leimattiin kommunistiksi, heh!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tää vähän nauratti, Rankkurihan osas laittaa kyselyn! Rok rok!:rock:

Niin, ajateltuani asiaa on Pakkotoisto varsin perssuomalaisvoittoinen. Kyllähän sen lienee hyvin selvää, kun silmäilee tuota vaali galluppia, tai sitten silmät tai järkii pelaa.
Kyse on lienee hyvin vahvasta konseksuksesta joka tällä palstalla vallitsee.

Jos menet mille tahansa sivulle, jonne kirjautuminen on ilmaista ja laitat samanlaisen kyselyn, niin tulos on sama.

Tarkoittaako se, että kaikki äänestävät persuja vai että persuilla on tapana pyrkiä manipuloimaan näitä kyselyitä ja yleisiä nettikeskusteluita systemaattisesti jääköön jokaisen itsensä mietittäväksi.

Jos menet mille tahansa sivulle, jonne kirjautuminen on ilmaista ja laitat samanlaisen kyselyn, niin tulos on sama.

Tarkoittaako se, että kaikki äänestävät persuja vai että persuilla on tapana pyrkiä manipuloimaan näitä kyselyitä ja yleisiä nettikeskusteluita systemaattisesti jääköön jokaisen itsensä mietittäväksi.

Pistää miettimään.

Anteeksi :ontopic:, mutta Helsingissä olisi tauon jälkeen mahdollista eduskuntavaaleissa äänestää helvetin fiksua poliitikkoa eduskuntaan. Kyseessä on Vihreiden Osmo Soininvaara. Onko jollain kokemusta äänestämisestä ulkomailla asuessa, voiko vaalipiirin valita vai meneekö se sen asuinpaikan mukaan, mihin viimeksi Suomessa asuessa kuului?

Anteeksi :ontopic:, mutta Helsingissä olisi tauon jälkeen mahdollista eduskuntavaaleissa äänestää helvetin fiksua poliitikkoa eduskuntaan. Kyseessä on Vihreiden Osmo Soininvaara. Onko jollain kokemusta äänestämisestä ulkomailla asuessa, voiko vaalipiirin valita vai meneekö se sen asuinpaikan mukaan, mihin viimeksi Suomessa asuessa kuului?

Menee sen mukaan, missä olet viimeksi ollut kirjoilla Suomessa. Posti tuo äänestyslapun, ja siihen se vaalipiirikin on merkittynä.

Turhaan rokkaat,
Katsopas kuinka monta aikoo äänestää perssuomalaisia.
Enkä minä katsonut kuka helvetti laittoi kyselyn päälle.

Älä nyt jumalauta äänestä vihreitä. o.O

Suositut

Back
Ylös Bottom