Vihreiden suvaitsevaisuus menee about näin:
En hyväksy natseja, fasisteja, rasisteja, juntteja, sovinisteja, idiootteja, katumaasturilla-ajajia, kokkareita, demareita, globaalia pääomaa, Perussuomalaisia, suomalaisia..
Pitäisikö natseja, fasisteja tai rasisteja sun mielestä katsoa suopealla silmällä? Nuo jututhan on Suomen lain mukaan kielletty, joten ei ihan yksin Vihreät oo tuossa asiassa.
Juntteja on Vihreiden rivissä siinä missä muitakin. Oma mutsi on luomuviljelijä.
Sovinistejakaan ei mun mielestä tarvi hyväksyä. Jos joku pitää miehiä parempana kuin naisia niin voisi herätä 2000-luvulle. Tosin radikaalifeministit on ihan yhtä kamalia mutta niitä ei taida enää olla paljoa.
Vihreiden puheenjohtajalla Tarja Cronbergilla on maasturi.
Vihreät ovat samassa hallituksessa kuin Kokkarit ja ovat olleet aiemmin samassa hallituksessa Demarien kanssa.
Globaali pääoma? Mitä hittoa sä tässä asiayhteydessä tarkoitat tolla? Vihreäthän ovat voimakkaasti EU:n ja globalisoitumisen kannalla!
Perussuomalaisia kritisoin tässä ketjussa lähinnä sen takia, että hyvin moni täällä Vihreitä "älyttömistä ideoista" kritisoiva äänestää itse PerSuja ja ovat umpisokeita täydelle sekoilulle ja älyttömyydelle mitä PerSujen omasta kunnallisvaaliohjelmasta löytyy. Lisäksi muiden puolueiden vaaliohjelmissa (jos ei jotain kommunistipellejä lasketa) on niin paljon enemmän järkeä että kritisointiin pitäisi käyttää aivokapasiteettiakin, ja se taas maksaisi vaivaa.
Se, että joku 19-vuotias tyttö sanoo vaalisivuillaan pitävänsä enemmän ulkomaalaisista kuin suomalaisista ei kerro mitään niistä lopuista muutamasta sadasta tuhannesta Vihreiden symppaajasta tai äänestäjästä eikä muista puolueen jäsenistä.
Hyväksyn pyöräilevän kasvissyöjän joka joogaa ja on opiskellut joko a) sosiologiaa, b)viestintää, tai c) jotain humanistisesta tiedekunnasta. Lisäksi pitää hyväksyä kaikki seksuaaliset vähemmistöt ja kaikki mahdolliset maahanmuuttajat.
En pyöräile, yksityisautoilen (tosin dieselsmartilla, CO2-päästöt 90g/km).
Kavereistani iso osa syö lihaa enkä dissaa niitä tipan vertaa siitä.
En joogaa.
En lue sosiologiaa, viestintää tai ole humanistisessa, olen kauppakorkeassa.
Ja mun mielestä todellakin pitäisi hyväksyä kaikki seksuaaliset vähemmistöt (eläimiinsekaantuminen ja pedofilia ja nekrofilia ovat sairauksia eikä niitä lasketa seksuaalisiin vähemmistöihin). Eikö sinusta? Ajattelitko kieltää lailla transut tai homostelun?
Itse hyväksyn sellaiset maahanmuuttajat, jotka elävät maassa maan tavalla. Eli ylivoimaisesti suurimman osan. Ne, jotka eivät sopeudu voisi karkoittaa ihan oman viihtyvyytensä takia.