Lähetettyäni n. kuukausi sitten tänne kysymyksiä koskien reenausta ja ravintoa. Murskaavasta ja lähinnä negatiivis-sävytteisestä kritiikistä johtuen, menin itseeni ja laitoin palikoita uusiksi. Tavoitteet edelleen samat: lihasta lisää ja rasvat samassa(11%).
Reeni.
ma: hartiat&olkapäät (Sarjat 4x8, 2-3 eri liikettä per lihasryhmä)
ti: hauis&ojentaja ( ---------- '' ----------) TAI JALAT
ke hauis&ojentaja ( -------- '' -----------) TAI JALAT
to: vatsat
pe: rinta&selkä ( sarjat edelleen samat.)
la: huili
su : vatsat
Elikkä "ongelma" on tuo tiistai-keskiviikko. Nyt olen tehnyt hauis&ojentajan tiistaina, joten se ei enää tunnun perjantain rinta&selkäreenissä. Mielipiteitä?
Tiedetään tiedetään.."ei selkää ja rintaa samana päivänä"...mutta mulla toimii ja hyvin jaksaa tehdä? Onko kukaan samaa mieltä, että voisikin toimia????
Kuukauden verran olen nyt tuota mainittua ohjelmaa vetänyt ja hyvältä tuntuu, painoja on voinut nostaa pikkuhiljaa ja latu edessäpäin näyttää selvältä.
Ruoan suhteen pidän huolta,että proteiinia tulee seuraavasti: 2xprotskurinkki,1x 250g kanaa, 1x400g raejuustoa.muuten ruokaympyrään kuuluu päivästä riippuen helvetisti vihannesta, hieman leipää, öljyt, puuro sekä runsas maidon juonti. Aerobista liikuntaa 4krt viikkoon ja
Eihän tää nyt voi olla niin päin persettä!Eihän..?
Reeni.
ma: hartiat&olkapäät (Sarjat 4x8, 2-3 eri liikettä per lihasryhmä)
ti: hauis&ojentaja ( ---------- '' ----------) TAI JALAT
ke hauis&ojentaja ( -------- '' -----------) TAI JALAT
to: vatsat
pe: rinta&selkä ( sarjat edelleen samat.)
la: huili
su : vatsat
Elikkä "ongelma" on tuo tiistai-keskiviikko. Nyt olen tehnyt hauis&ojentajan tiistaina, joten se ei enää tunnun perjantain rinta&selkäreenissä. Mielipiteitä?
Tiedetään tiedetään.."ei selkää ja rintaa samana päivänä"...mutta mulla toimii ja hyvin jaksaa tehdä? Onko kukaan samaa mieltä, että voisikin toimia????
Kuukauden verran olen nyt tuota mainittua ohjelmaa vetänyt ja hyvältä tuntuu, painoja on voinut nostaa pikkuhiljaa ja latu edessäpäin näyttää selvältä.
Ruoan suhteen pidän huolta,että proteiinia tulee seuraavasti: 2xprotskurinkki,1x 250g kanaa, 1x400g raejuustoa.muuten ruokaympyrään kuuluu päivästä riippuen helvetisti vihannesta, hieman leipää, öljyt, puuro sekä runsas maidon juonti. Aerobista liikuntaa 4krt viikkoon ja
Eihän tää nyt voi olla niin päin persettä!Eihän..?