Vetoremmien sitominen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JFG
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

JFG

Loppuu mavessa, SJMV:ssa taljoissa, leuanvedoissa jne käsistä voimat. remmejä koittanut käyttää, mutta en jotenkin saa laitettua niitä kunnolla. MItenkä noi pitäisi sitoa? Mulla on wrangen nahkaremmit

Sama ongelma. Ne lähtee aina jossain vaiheessa lipumaan ja sit nosto onkin pilalla. Lopetin yrittämisen jossain vaiheessa ja nyt en ole hetkeen tarvinnut, mutta tulevaisuutta varten? Ei ne mulla sinne kämmenen ja tangon (ensin ympäri ja sitten) väliin sujautettuna oikein mitään pidä. . . :jahas:

no ei ne varmasti tommoisella sujautuksella pysy :)
remmien sitomiseenhan on helppo ja nopea tekniikka, pyöräytät muutaman kerran kevyesti tangon ympäri ja sitten vain rullaat nyrkillä löysät pois, ja jos ei pysy niin viimeistään pysyy niin että ruuvaat koko remmin mitan tumppusi sisään.

aws2.jpg

Tuommoista ne isot pojat on tarjonneet aikaisempiin ketjuihin, kun vähän laittoi söörtsiä.

Kommenttia tuohon Kyphan liittämään kuvaan: eikö tuon remmin pitäis tulla
pikkurillin puolelta kämmentä "alas" ja siitä sitten kierretään kierros tai pari tangon ympäri etusormea kohden.
Eli siis tuo kuvan remmi kun vaihdettais toiseen käteen niin se olisi oikein.

Ainakin tällä tavalla itse remmejä käytän ja hyvin pysyy paikoillaan.

Luulis että etusormi-keskisormi pitäis remmin paremmin paikallaan kuin nimetön-pikkurilli...

Cockton sanoi:
Luulis että etusormi-keskisormi pitäis remmin paremmin paikallaan kuin nimetön-pikkurilli...

Kun sen kunnolla kiertää niin ei sitä tarvitse kiinni pitää. Itse kanssa pidän remmiä Yussin tavoin eli tulee pikkurillin "puolelta".

Yussi sanoi:
Kommenttia tuohon Kyphan liittämään kuvaan: eikö tuon remmin pitäis tulla
pikkurillin puolelta kämmentä "alas" ja siitä sitten kierretään kierros tai pari tangon ympäri etusormea kohden.
Eli siis tuo kuvan remmi kun vaihdettais toiseen käteen niin se olisi oikein.

Ainakin tällä tavalla itse remmejä käytän ja hyvin pysyy paikoillaan.

Näin minäkin teen ja paljon parempi on näinpäin.

En tiedä millasia remmejä porukka käyttää, mut itellä on remmit nahkaa ja ne kyl pitää. Kertaakaan ei oo ollu ongelmia, ihan sama mihin suuntaan pyörittää kunhan pyöräyttää vähintään kaks kertaa ympäri raskailla tehdessä niin pitää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mä en edes tiedä tuleeko mulla etusormen vai pikkurillin puolelle. Ei sillä ole mitään väliä. Mutta tärkeintä on, että ne remmit kierretään sen tangon ympäri sormia vastaan. Remmi siis kiertyy eri suuntaan kuin sormet. Jos ne laittaa sormien kanssa samaan suuntaan, ei ihmekään ettei pysy. Hassua ettei tota oltu vielä sanottu.

Etusormea kohti (siis just toiseen suuntaan kuin tuossa kuvassa) minäkin ne remmit laitan osoittamaan. Tuntuu jotenkin paremmalta, ei tule siihen otteeseen "pykälää", vaan saa koko matkalta nahasta kiinni.

Powerhousu sanoi:
Mä en edes tiedä tuleeko mulla etusormen vai pikkurillin puolelle. Ei sillä ole mitään väliä. Mutta tärkeintä on, että ne remmit kierretään sen tangon ympäri sormia vastaan. Remmi siis kiertyy eri suuntaan kuin sormet. Jos ne laittaa sormien kanssa samaan suuntaan, ei ihmekään ettei pysy. Hassua ettei tota oltu vielä sanottu.
Ehkä tärkein pointti koko ketjussa, eipä ole tullut ajatelleeksi, vaikka autonrenkaita asentanukin - pyörimissuunta kiristää.

Ei kannata kovin tiukalle sitoa, muuten irtoaa kädet ja putoaa maven mukana. Yksi kierros riittää, sillä saa jo otteen siitä nauhasta mikä tulee toiselta puolelta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom