Onko täällä muuten muita tosi "herkkäunisia" eli on tosi vaikea saada unta, jos kuuluu jotakin (normaalejakin) ääniä? Mä oon ollut aina siinä suhteessa tosi herkkä, eli pitää olla melkeinpä täysin hiljaista ja mielellään myös pimeää, että pystyn nukkumaan. Onko tämä mielestänne tottumiskysymys, eli voisikohan tästä jotenkin oppia pois? Rasittavaa esim. jos työmatkalla hotellissa onkin yhtään äänekkäämpi ilmastointi, en nuku koko matkan aikana :jahas:.
Minä olen myös herkkäuninen, tosin tasaiset ja tutut äänet eivät haittaa, mutta pienetkin oudot ja poikkeavat.
Pimeässä nukkuminen on pelkästään hyvä asia, vuorokautinen hormonaalinen rytmi toimii parhaiten kunnolla äärevissä valaistusolosuhteissa. Itse haluaisin tämän kaupunkikämpän huomattavasti pimeämmäksi öisin.
Taas on ihan perkeleellinen unihäiriöjakso takana. En pysty enää edes keskittymään tehtäviin, jotka vaativat usean asian pitämistä mielessä yhtä aikaa. Mutta luulen, että alkaa jo helpottaa sillä määräänsä enempää ei valvo eläinkään.