Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mäkin tilasin versat heti kun niitä tukkuun tuli, en oo tosin päässyt vielä kunnolla kokeilemaan. Pari kommenttia tuli taffereita vastaan mutta versoista en oo kuullut mitään huonoa, niin kyllä sen 70e kehtaa kerran maksaa. Mulla kun ei oo mitään kahden markan rautoja vedoissa niin pitäis kestää vielä enemmänkin kuin kaks vuotta.

Ihme rykimistä täytynyt treenin olla, jos tafferit saanut hajalle.. Itellä ainakin vuoden ahkeran käytön jälkeen kuin uudet, väri vain vähän haalistunut.

Itsellä tuli langat kumin alta näkyviin jo parin kuukauden käytön jälkeen, ja kaverilla myös, joka tilasi tafferit samaan aikaan. Ehkä satiin huonompaa erää tai jotain o_O

Treenitkään ei mitää älytöntä rykimistä ole. Maastavdeoissa ja souduissa käytetään isoja painoja toki, mutta myyntipuhen perustella pitäs tuollaista kestääkkin. Vahvat ja kestävät materiaalit, jotka kestävät myös raskaat painot.

Itsellä tuli langat kumin alta näkyviin jo parin kuukauden käytön jälkeen, ja kaverilla myös, joka tilasi tafferit samaan aikaan. Ehkä satiin huonompaa erää tai jotain o_O

Treenitkään ei mitää älytöntä rykimistä ole. Maastavdeoissa ja souduissa käytetään isoja painoja toki, mutta myyntipuhen perustella pitäs tuollaista kestääkkin. Vahvat ja kestävät materiaalit, jotka kestävät myös raskaat painot.

Joo ehkäpä sitten niin. Itekin tulee suht isoja painoja tietyissä liikkeissä käytettyä ja toistaseksi kestäneet.

2v7kk ollu versat käytössä ja edelleen ihan helvetin hyvät. Siihen nähden että itse maksoin näistä 40€, niin ei jää paljon käyttökerralle enää hintaa :D. Pikkuisen on pinta toki kulunut ja vähän paistaa yhdestä reunasta verkko, mut ei haittaa menoa sillä pitoa löytyy niinku uusista.

Olipas sen verran houkutteleva tarjous - suurkiitos vinkkauksesta - etten myöskään kehdannut skipata. Eiköhän otevoimaa ole harjoitettu tarpeeksi jo, ja saavat viime vuosina hankitut kämmenten haavat parantua nyt ihan ajan kanssa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lähti sit kummiski Versat tilaukseen ku sai 20€ alennust tukult. Täytyy toivoo et ne on laadukkaat.
Kiitos oikeasti tästä. Olisihan tuon tarjouksen voinut käyttää kuinka mielii, mutta 50 € näihin tuntui mahtavimmalta sijoitukselta.
Eilen posti toi ja herranjestas mikä taivaallinen sukellus olikaan selkäpuntti tänään. En sano, etteikö taitavalla remmien käytölläkin pitkälle pääse, mutta kuitenkin...
Mahtavaa, kun setit päättyvät selän puristavaan kramppia enteilevään lihaspaineeseen liian aikaisen forkkujen poltteen asemesta. Paras sijoitus aikoihin :)

Kiitos oikeasti tästä. Olisihan tuon tarjouksen voinut käyttää kuinka mielii, mutta 50 € näihin tuntui mahtavimmalta sijoitukselta.
Eilen posti toi ja herranjestas mikä taivaallinen sukellus olikaan selkäpuntti tänään. En sano, etteikö taitavalla remmien käytölläkin pitkälle pääse, mutta kuitenkin...
Mahtavaa, kun setit päättyvät selän puristavaan kramppia enteilevään lihaspaineeseen liian aikaisen forkkujen poltteen asemesta. Paras sijoitus aikoihin :)

Itellä myös liian pitkän miettimisen jälkeen ensimmäinen treeni Versoilla takana ja sanotaan nyt vaikka näin että sai keskittyä olennaiseen. 10/10.

Itse oon miettinyt kanssa että jos ostais aminopörssistä noi chibat, mutta onko täällä kellään niistä sanoa kokemuksia?? Ei houkuta kauheasti noita taffereihin laittaa sitä 60e jos noi chibat kestäis yhtä hyvin.

Itse oon miettinyt kanssa että jos ostais aminopörssistä noi chibat, mutta onko täällä kellään niistä sanoa kokemuksia?? Ei houkuta kauheasti noita taffereihin laittaa sitä 60e jos noi chibat kestäis yhtä hyvin.

Chibojen kumilärpäkkeet oli ainakin itselle liian pitkät, kun joutui pyörittämään tankoon kerrokset päällekkäin. Leikkasin lärpäkkeet lyhyemmiksi sauman vierestä ja nyt ne on aika hyvät. Rannepehmusteet ei ole ihan parhaat ja metallilenkki saattaa painaa ihoa vasten.

Back
Ylös Bottom