Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä tuo ompeleiden ratkeaminen muuten haitannut, mutta hajonneen olkapään takia jouduin tekemään ylätäljan vastaotteella päistään taivutetulla tangolla niin että taivutukset osoittivat taivaaseen. Siinä hajonneet versat alkoivat kiertymään kämmenen sisällä.

Ainoa ongelma mikä 3-4 vuotta vanhoissa versoissa alkaa olemaan on että joskus ne saattavat AUETA itsekseen kesken sarjan aka. tarrajuttu ei pidä enää niin hyvin.

Mulle kävi tämä pari viikkoa sitten mavessa, ei hyvä. Tarra ei tahtonyt pitää seuraavassakaan treenissä ja meinasin jo heittää hanskat (versat) tiskiin touhun kanssa. Mutta hoksasinpa sitten pestä nuo, ja johan pysyy taas tarrat kiinni. Olivat siis treenikassin pohjalla pyöriessä keränneet itseensä jotain shaibaa, joka huononsi tarrojen pitoa. Tosin eihän nuo varmasti ikuiset ole, mutta lisäaikaa tuo pieni pesu ainakin toi :D

Mulla on myynnissä S/M koon käyttämättömät versat paketissa jos jotain kiinnostaa. Tuote tampereella ja hintaa 50 € sisältäen mahdollisen postituksen. Voi kysellä 0504104609

Kokeilin kaupassa xs-kokoisia versoja käteen ja olivat liian isot, kiinnitysnauhajuttu meni päällekkäin eikä sitä saanut tiukaksi. Myyjä sanoi, että pehmusteesta voi leikata palan pois välistä, mutta päätin vielä mietiskellä asiaa. Nyt katsoin netistä, että xs-koko pitäis mennä 12,7-15,24cm ranteeseen. Mittanauha näyttää n. 14cm vaikka miten mittaisi. Olikohan paketissa virheellisesti s-kokoiset versat vai miten muilla on nuo koot pitäneet paikkaansa? Pitänee mennä johonkin toiseen putiikkiin testailemaan, kun tuolla ei ollut kuin yhdet xs-kokoiset, jos nyt sitä olivat. :woot:

perkule mut taidan asuu liian pienes kyläs kun ei silmiin osu missään kaupassa versoja tai taffereita. Vai onkohan joku löytänyt niitä jostain päin poria? mialuusti kokeilis ranteeseen ennenkuin tilais mutta ei vissiin muu auta. Ranne on mallia hoikka ja söpö19cm eli L-koko ois passeli?

Mulla on myynnissä S/M koon käyttämättömät versat paketissa jos jotain kiinnostaa. Tuote tampereella ja hintaa 50 € sisältäen mahdollisen postituksen. Voi kysellä 0504104609

Jälkiviisaana olis pitäny ostaa näitä 3-4 vuotta sitten kontillinen, kun käytetyistäkin huudetaan 40-50 €. Ite tilasin joskus loppuunmyynnistä kaks paria Versan prota hintaan alle 50€ postikuluineen...

Onkos kukaan löytänyt toimivia halpisversioita? Mietin tässä, et raaskiiko sitä laittaa rahaa ihan taffereihin/versoihin, kun käyttöä niille ei kuitenkaan välttämättä älyttömästi tulis... Vai onko järkevintä vaan suoraan ostaa ne tafferit tai versat?

Onkos kukaan löytänyt toimivia halpisversioita? Mietin tässä, et raaskiiko sitä laittaa rahaa ihan taffereihin/versoihin, kun käyttöä niille ei kuitenkaan välttämättä älyttömästi tulis... Vai onko järkevintä vaan suoraan ostaa ne tafferit tai versat?

Amazon uk:sta RDX:n halpikset 15€ posteineen ja toimii.

Laita raha suoraan kiinni Taffereihin. Rahat ei mene hukkaan ja halpisversiot ei vastaa miltään ominaisuuksiltaan esim. Taffereita. Rupeaa vielä uskottelemaan itselleen, että olipa hyvä ettei hankkinut parempia kun ei niillä kuitenkaan tekis mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laita raha suoraan kiinni Taffereihin. Rahat ei mene hukkaan ja halpisversiot ei vastaa miltään ominaisuuksiltaan esim. Taffereita. Rupeaa vielä uskottelemaan itselleen, että olipa hyvä ettei hankkinut parempia kun ei niillä kuitenkaan tekis mitään.
Näin mä lopulta teinkin, kun kävin pyörittelemässä taffereita käsissä ja matkaanhan ne samalla tarttu. Ne vaikuttaa kyllä yhen testikerran perusteella oikeen toimivilta.

Amazon uk:sta RDX:n halpikset 15€ posteineen ja toimii.

Näin on! Ihan yköset nuo rdx:n remmit. Käteen olen sovittanut versoja, taffereita ja noita rdx vetoremmejä. Rdx:n vetoremmejä sitten käyttänyt parisen vuotta jo, eikä mitään ongelmaa ollut kestämisessäkään. Niin hyvät ne oli, että joku vei salilta mennessään.... Piti tilata uudet, niin täältä löytykin tipsiä että amazonistahan ne ostin, kiitti.

Selvästikään et ole muita kokeillut kuin taffereita. Siinähän maksat 40e brändistä, kaikkia ei kiinnosta.

Näin on! Ihan yköset nuo rdx:n remmit. Käteen olen sovittanut versoja, taffereita ja noita rdx vetoremmejä. Rdx:n vetoremmejä sitten käyttänyt parisen vuotta jo, eikä mitään ongelmaa ollut kestämisessäkään. Niin hyvät ne oli, että joku vei salilta mennessään.... Piti tilata uudet, niin täältä löytykin tipsiä että amazonistahan ne ostin, kiitti.

Selvästikään et ole muita kokeillut kuin taffereita. Siinähän maksat 40e brändistä, kaikkia ei kiinnosta.

Kyl sitä itse mielellään maksaa 40e "brändistä" ja tukee kotimaista laatua sen sijaan että tilaa amazonista 15e halpis remmit :)

Mulla on ollut muutaman kuukauden käytössä Amazon.co.uk:sta tilatut Cobra gripsit. Toimivat hyvin, tykkään niistä tosi paljon. Kestäviltäkin vaikuttavat.

Kyl sitä itse mielellään maksaa 40e "brändistä" ja tukee kotimaista laatua sen sijaan että tilaa amazonista 15e halpis remmit :)
Mielenkiintoinen tämä nyky-yhteiskunnan brändi ja hinta-aivopesu, halpa on kuin kirosana. Halpis remmit.... Helvetin hyvät ja kestävät. MUTTA HALPIKSET :D

En tarkoittanut, että nuo 15e remmit olisivat mitenkään huonot koska maksavat vain 15e. Tarkoitin vain, että mielellään maksaa 45 euroa "ylimääräistä" taffereista ja tukee samalla suomalaista firmaa. Mielummin sen 60 euroa taffereista maksaa suomeen ku se että maksais 15e jonnekkin toiselle puolelle maanpalloa :D

Itsellä oli tänään ensimmäistä kertaa käytössä Amazonista tilatut Bear Gripit. Kustansi ~16e postikuluineen ja hintaisekseen hyvät. Eihän nuo mitkään Versat tai Tafferit ole, mutta ajaa asiansa meikäläisen treeneissä.

RDX:n ranneremmi lähti ompeleesta irti. Onneksi ostin kahdet samantien. En tiedä viitsiikö viedä edes suutarille tollasia halpisremmejä ommeltavaksi. Maksaa varmaan enemmän kun 15€.

Onko taffereiden ja versojen koossa minkä verran eroja? Mulla ollu versat jokusen vuoden ja nyt pitäs ostaa uudet. Versat ovat omaan lapiooni oikein sopivat, käsi kohtuu iso, pitkät sormet. Tuli tässä välissä jo koitettua gorilla wearin remmejä, jotka oli aivan sudet. En ymmärrä miten ne on suunniteltu, varmaan 6 senttiä liian pitkät. Tafferiin voisi vaihtaa, mutta arveluttaa tuo sopivuus. Että pitäydynkö versassa vai vaihdan tafferiin...

Back
Ylös Bottom