Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko taffereiden ja versojen koossa minkä verran eroja? Mulla ollu versat jokusen vuoden ja nyt pitäs ostaa uudet. Versat ovat omaan lapiooni oikein sopivat, käsi kohtuu iso, pitkät sormet. Tuli tässä välissä jo koitettua gorilla wearin remmejä, jotka oli aivan sudet. En ymmärrä miten ne on suunniteltu, varmaan 6 senttiä liian pitkät. Tafferiin voisi vaihtaa, mutta arveluttaa tuo sopivuus. Että pitäydynkö versassa vai vaihdan tafferiin...

Kyseinen kuva on Paolo Haapasen arvostelusta Taffer vs Versa.

Kuten kuvasta huomaa, on Tafferin " lärpäke " pidempi ja hieman kapeampi. Tottakai tuet kotimaista yritystä ja onhan se edullisempi, ;)

Ja koko arvostelun löydät halutessasi googlesta hakusanalla.. " Paolo Haapanen, kumpi voittaa karhu vai leijona ? "

T_vs_V_2.jpg

Tips:
Omat versat tuli eilen ja olihan niitä pakko kokeilla tänään vaikka oli jalkapäivä. Vähän kulmasoutua ylätaljaa sekä epäkkäitä. Ja pakkosanoa että nyt jää remmit salikassiin backupiksi. Ja nyt se tippi, en säilytä versoja suoraan sellaisenaan salikassissa, vaan pidän ne erillisessä pussissa, ettei turha salikassinpohkapaska tartu niihin kiinni.

Versat porskuttaa vaan, välillä väriä lähtee värjäen kämmenet mustaksi. Lähinnä alkanut askarruttamaan, miten nämä kestää pakkasta, koska mulla on treenilaukku aina autossa työpäivän ajan. :oops:

Kyllähän isot lämmönvaihtelut haprastuttaa kumia. Tiedä sitten paljonko vaikuttaa Mutta tuskin ainakaan pidentää niiden ikää :D

Noh, ei mun talous kaadu jos joskus joudun Versat uusimaan. :D Mut saattaisi helposti jäädä jonnekki jos alan käsiveskassa niitä kuljettamaan.

Omilla versoilla nyt ikää 4v, ei mitään vikaa.
Väriä tosin mullakin irtoo käsiin joskus. :)

Itsellä mennään kolmatta vuotta Versojen kanssa. Tarrapinta on heikentynyt hieman, jonka myötä kerran irronnut toinen remmi kesken sarjan mutta muuten toiminut moiteetta. Lärpäkkeen saumatkin ratkenneet hieman mutta se ei käyttöä kuitenkaan haittaa yhtään. Väriä lähtee myöskin vähäsen. Pitäis varmaan pestä nuo joku päivä :)

Itsellä mennään kolmatta vuotta Versojen kanssa. Tarrapinta on heikentynyt hieman, jonka myötä kerran irronnut toinen remmi kesken sarjan mutta muuten toiminut moiteetta. Lärpäkkeen saumatkin ratkenneet hieman mutta se ei käyttöä kuitenkaan haittaa yhtään. Väriä lähtee myöskin vähäsen. Pitäis varmaan pestä nuo joku päivä :)

Mulla auttoi pesu tarrapinnan heikkenemiseen. Eipä ole irronnut tarra toista kertaa sen jälkeen kun pesin.

Lärpyttimen sisällä oleva paksunninlaatta katkesi toisesta ja kummankin lärpyttimen saumat ratkenneet. Älykkäämpi veisi suutarille, mutta taidan koittaa neuloa itse.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Cobrat tilasin amazonista. Ei olleet halvimmat mutta versojen hinnalla saa kuitenkin parit tommoset, on kyllä naurettavan hintasia. Aika näyttää tuliko hyvä vai huono ostos, ei noita cobria ole ainakaan hirveästi haukuttu.

Kellään kokemusta näistä? 40€ säästö Versoihin verrattuna.

Mitenkähän mahtaa olla kestävyyden kanssa kun koko kuorma kohdistuu tuohon tarranauhaan. Versassa kuitenkin voima jakautuu metallilenkin kautta tasaisemmin.koko härpäkkeeseen.

2v7kk ollu versat käytössä ja edelleen ihan helvetin hyvät. Siihen nähden että itse maksoin näistä 40€, niin ei jää paljon käyttökerralle enää hintaa :D. Pikkuisen on pinta toki kulunut ja vähän paistaa yhdestä reunasta verkko, mut ei haittaa menoa sillä pitoa löytyy niinku uusista.

Samat versat edelleen käytössä, kuluneet luultavasti lisää, mutta pelittää kuin uudet :). Ei edes tarranauha ole ottanu kipiää reilun 4,5 vuoden käytöllä. Sikäli kun laatu on pysynyt samana, niin ostaisin kyl versat vaikka ois hintaa tuplasti muihin vastaaviin.

Omilla Versoilla pamahti rikki just 5v ikää. :)
Edelleen käytössä, eikä mitään vikaa. Sama mulla ku Reivillä, eli sieltä pilkottaa verkko yms paikoin, mutta ei tunnu mun painoilla olevan mikään ongelma.
Eiköhän noi kohta jostain mene oikeasti rikki, mutta ei voi sanoa etteikö olisi ollut rahansa väärti.

Mullaki versoilla ikää jo sen 4v. Tarrapinta on ainut joka pettää mutta kyllä noilla hyvin menee vielä kuitenkin.

Kaveri ”säästi” ja osti Chiba merkkiset ”versat” tuolta ja aivan susipaskathan ne on. Joka treenissä piti tarrat kaverin kiristää tarrat kiinni niin että toinen piti siitä ns metallilenksusta kiinni ettei se pyörähdä painamaan ihoa hajalle eikä niillä ole mitään pitoa + aivan liian pitkä lärpäke. Kyllä itseä siinä vaiheessa nauratti kun makso suosiolla sen 70e eikä tarvii säätää tolla tavalla :)

Yks vaihtoehto on Cobra grips v2 (amazon.uk). Posteineen muistaakseni +30€.
Kannattaa ostaa mustat joidenka lärpäke on kumia eikä nahkasta tehtyä, kumi pitää paremmin kuin nahka.

Muutamien treenien kokemuksella laadukkaan oloiset ja toimii niinkuin pitääkin. Tubesta löytyy tietoa Cobra vs. Versa.

Jos halvat haluaa niin ostaa silmukkamallin vetoremmit. Niillä pärjää yhtä hyvin, vaan vähän hitaammat käyttää.

Yks vaihtoehto on Cobra grips v2 (amazon.uk). Posteineen muistaakseni +30€.
Kannattaa ostaa mustat joidenka lärpäke on kumia eikä nahkasta tehtyä, kumi pitää paremmin kuin nahka.

Muutamien treenien kokemuksella laadukkaan oloiset ja toimii niinkuin pitääkin. Tubesta löytyy tietoa Cobra vs. Versa.

Jos halvat haluaa niin ostaa silmukkamallin vetoremmit. Niillä pärjää yhtä hyvin, vaan vähän hitaammat käyttää.

Tattis, löysin Amazonista kyseiset Cobrat juurikin tuohon 30€ hintaan. Pitää laittaa kokemuksia kunhan pääsee testailemaan.

Jou, Ongelmana on se, että himasalilla en saa tarpeeksi pitoa penkkitankoon, jossa karhennus on vähän sinnepäin. Mankkua en viitsi käydä tuolla tilassa käyttämään, kun ei ole pelkästään "saliluola". Onko versat hyvät penkatessa, pysyykö ote? Vai onko jotain muita grippereitä suositella penkkiounnerruksen kanssa?

E: Käytän myös rannetukia penkin kanssa, mennyt kiekkoilussa ranteet kehnoon kuntoon. Onko rannetuellisia versoja? Nyt käytössä treenihanskat + rannetuet kombo, ja treenihanskojen nahka on kulahtanut kivikovaksi, eikä pitoa ole käytännössä ollenkaan. Kämmenten iho on kuiva, joten ilman hanskoja en viitsi raskaimpia liikkeitä ja sarjoja tehdä

Back
Ylös Bottom