Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minkä koon Versa Grippsit ottaisitte jos ranne on mittanauha erittäin kireäksi vedettynä 17cm tasan? Jääkö L-koko löysäksi vaikka vetää ihan niin kireälle kuin säätö menee? Onko S/M koko liian pieni mahdollisesti? Noiden kahden välillä tässä siis mietintä käy. :/

Minkä koon Versa Grippsit ottaisitte jos ranne on mittanauha erittäin kireäksi vedettynä 17cm tasan? Jääkö L-koko löysäksi vaikka vetää ihan niin kireälle kuin säätö menee? Onko S/M koko liian pieni mahdollisesti? Noiden kahden välillä tässä siis mietintä käy. :/
Itel ton kokonen ranne ja S/M koon versat. Hyvin jää näihinki tilaa itellä että en ainakaan L-kokoisia tilais.

Puhutko Pro vai Fit mallista? On vielä kolmas malli eli classic. Fit mallissa on eri mitat ku Pro ja Classic.

Mulla on Pro malli, ja mulla on n.19cm ranne ja regular/large vedän vajaan sentin vajaaksi kireälle. Eikä ole mitenkään erityisen kireät vielä silloin...
Toi joku Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 shop sanoo että Pro:n Large olisi 17-20cm, mut kyllä Versan omien mittojen mukaan se on 18-20cm. Eli sopisi toi 18-20cm. 17cm ei kyl Pro mallissa kiristy tarpeeksi.

Fit mallin large sen sijaan sopii kyllä 17cm taulukoiden mukaan.

Puhutko Pro vai Fit mallista? On vielä kolmas malli eli classic. Fit mallissa on eri mitat ku Pro ja Classic.

Mulla on Pro malli, ja mulla on n.19cm ranne ja regular/large vedän vajaan sentin vajaaksi kireälle. Eikä ole mitenkään erityisen kireät vielä silloin...
Toi joku Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 shop sanoo että Pro:n Large olisi 17-20cm, mut kyllä Versan omien mittojen mukaan se on 18-20cm. Eli sopisi toi 18-20cm. 17cm ei kyl Pro mallissa kiristy tarpeeksi.

Fit mallin large sen sijaan sopii kyllä 17cm taulukoiden mukaan.

Pro mallia mietiskelen. :)

No just mittailin ja ranne 19cm, ja en näe mitenkään että 17cm kiristyy tarpeeksi. Tosiaan vajaa sentti jää kiristysvaraa ja ei ne vielä änkyräkireät ole.
Versan oman Pro mittataulukon mukaan alaraja on himpun reilu 18cm, ja näyttää täsmäävän mun mittauksiin. https://store.versagripps.com/cart/product/8192/Versa_Gripps_PRO__BLACK/

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 shop repiny kyllä eri mitat jostain Pro mallissa. http://www.Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop.fi/versa-gripps-series-black-p-1418.html
Lukee 17-20cm ja alla samalla sivulla tuumat missä 7" eli 17.8cm, vaikka Versan oma mitta on 7 1/8 joka tekee 18.1cm.

Versat on vielä semmoset, että jos pitää löysällä niin isommilla romuilla ne tuntuu ikävältä.
Paras on just semmonen snug fit, ja sillon mulla jää ehkä joku 7mm varaa kiristää.

No just mittailin ja ranne 19cm, ja en näe mitenkään että 17cm kiristyy tarpeeksi. Tosiaan vajaa sentti jää kiristysvaraa ja ei ne vielä änkyräkireät ole.
Versan oman Pro mittataulukon mukaan alaraja on himpun reilu 18cm, ja näyttää täsmäävän mun mittauksiin. https://store.versagripps.com/cart/product/8192/Versa_Gripps_PRO__BLACK/

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 shop repiny kyllä eri mitat jostain Pro mallissa. http://www.Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop.fi/versa-gripps-series-black-p-1418.html
Lukee 17-20cm ja alla samalla sivulla tuumat missä 7" eli 17.8cm, vaikka Versan oma mitta on 7 1/8 joka tekee 18.1cm.

Ok, eli aika selkeäksi menee että S/M koon Pro:t menee tilaukseen. :) Kiitokset jeesistä.

Noh, odota nyt vielä jokin toinen arvio. :p
Mulla on ostettu 1/2013, ehkä tullut muutoksia tai mulla erikoisen isot? Who knows.
Oletan että kaikki mittaa siitä luun päältä, siinähän se Versa myös enimmäkseen on. :D
Jos mulla toi on oikeassa koossa, niin vaikea nähdä miten 17cm ranne siinä mukava olisi.

Mulla on 17-17.5cm välillä (toi nauhamittaus oon iin tarkkaa) oleva ranne, ja toi s/m kokoinen pro versa on juurikin sopiva, kiristysvaraa on paljon, löysäysvaraa ei juurikaan yhtään, mutta eipä sitä ole itse kaivannut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
pro malli on täällä siis ja L-koko. Se on siis itselläni niin kireällä kun voi olla ja ei sinne silloin sormea enää väliin saa työnnettyä. en usko, että menee pieleen, otatpa kumman koon tahansa :)

Pro mallit omaan hetki sitten hankittuna ja ranne on 17,5 ja kokona toimii juuri passelisti S/M kuten tuo versojen oma mittataulukko kertoo. Ihmettelin itsekkin noita eroavaisuuksia noissa mittataulukoissa kun eri myyjillä on eri taulukot. Luotin valmistajaan enemmän ja sehän kannatti. Tosin yhtälailla varmasti olisi voinut L-koko olla passeli kun kiristää tarpeeksi. Molemmilla pääsee varmasti kuhan ranne on > 17cm :rolleyes:

Turun suunnalla kun liikkui, niin ajelin suoraan bodyactionin myymälän eteen parkkiin ja huikkasin myyjälle jo ovelta, että löytyykös versoja ja sieltä hyllystä ojennettii hymy korvilla. Bodyaction, Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop, bodystock ja sportheavy nyt ainakin mistä on löytynyt jossain vaiheessa. Nopeesti tsekkasin tilanteen vielä ja ainakin sportheavyltä löytyy vielä s/m kokoa varastossa. Muilta olikin "seuraa tilannetta" vaiheessa kyseinen koko ainakin :).

Hyvä että lueskelin tätä topikkia ennen tilausta.. Tuli nimittäin tilattua Large koko 17,5cm naruranteeseen. Kiristystarra tulee kolme metriä yli.

Mutta mainiot vermeet on silti. Täysin hintansa veroiset!

Ketjun innoittamana tilasin noi Versa Fitit ja koko oli sopiva, mut joku noissa mättää, kun esim mavessa tanko lähtee vaan jotenkin väkisin pyörimään ja valuu sitten sormille vaik kuin koittaisi noi asentaa. Sama vika hiukan myös vaik ylätaljassa, ei vaan pidä juur sen paremmin kun "paljaaltaan". Musta tuntuu et ne lirpakkeet sais olla pidemmät et sais kunnolla ympäri, vai onko kyseessä joku käyttäjävika? :o

Ketjun innoittamana tilasin noi Versa Fitit ja koko oli sopiva, mut joku noissa mättää, kun esim mavessa tanko lähtee vaan jotenkin väkisin pyörimään ja valuu sitten sormille vaik kuin koittaisi noi asentaa. Sama vika hiukan myös vaik ylätaljassa, ei vaan pidä juur sen paremmin kun "paljaaltaan". Musta tuntuu et ne lirpakkeet sais olla pidemmät et sais kunnolla ympäri, vai onko kyseessä joku käyttäjävika? :eek:

Muistelen jotain sellasta että joku ois puhunut että juuri tuossa Fit mallissa on lyhyemmät lärpäkkeet verrattuna Pro versioon. Itsellä Pro versio ja on toiminut todella hyvin. Hieman ehkä lärpäkkeet voisi niissäkin olla pidemmät, että saisi paremmin paksukahvaiset käsipainotkin sidottua niillä käsiin kiinni. Missä kohtaa ranteessa pidät niitä versa grippejäs?

EDIT: Periaatteessahan sun ei tarvitse hirveästi versa grippien kanssa edes pyöritellä niitä sen tangon ympäri koska se riittää jo että saat sen lärpäkkeen ja sen stopperin mikä on lärpäkkeen päässä niin pujautettua tangon alta niin että saat siitä juuri sormilla kiinni ja hieman puristettua. Jos liikaa alkaa pyörittämään versoja tangon ympäri niin itsellä ainakin menee ranteet luonnottomaan asenton ja vetäminen on hieman luonnottomampaa ranteille.

Nonii, olis kannattanu siis hiukan tutkia tarkemmin ennen hätäpäissään tilaamista jos niin on... :D Pidän tos ihan luun alapuolella kun nois on sen verran kapee se hihna, et siihen luontasesti asettuu. Tollee ihan "päässä" pitämälläkin oon koittanu, mut sit joutuu mun mielestä hirttään remmit liian ylös kiinni ja sit ne painaa.

Versat on kiinnostaneet jo jonkin aikaa mutta toi hinta on kyllä ihan jäätävä. Normaalit vetoremmit on joissain tilanteissa aika perseestä käyttää yksin, esim ylätaljassa saa jonkin aikaa säätää että saa remmit kireelle. Versoilla vissiin patentti kun ei paljoa kilpailijoita näy?

Versat on kiinnostaneet jo jonkin aikaa mutta toi hinta on kyllä ihan jäätävä. Normaalit vetoremmit on joissain tilanteissa aika perseestä käyttää yksin, esim ylätaljassa saa jonkin aikaa säätää että saa remmit kireelle. Versoilla vissiin patentti kun ei paljoa kilpailijoita näy?
http://taffer.fi/ Suomalainen firma. Tuotevalikoimasta löytyy vastaavanlaiset remmit.

Back
Ylös Bottom