Vihdoin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shopista pistetty nyt VG pro:t tilaukseen!:hyvä:
Huikeen nopee toimitus! äsken kilahti ilmotus puhelimeen, että valmiit noudettavaksi :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vihdoin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shopista pistetty nyt VG pro:t tilaukseen!:hyvä:
suositelkaa parhaat versa gripit? :D innostuin siks koska näyttäs käteviltä vetoreeneissä!
Huikeen nopee toimitus! äsken kilahti ilmotus puhelimeen, että valmiit noudettavaksi :thumbs:
Ärsyttää. Tilasin tuolta sinun mainitsemasta Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop.fi treenivaatteet, lisäravinteet, treenivarusteet. Siellä tuo kokotaulukko ihan päin persettä muunneltu tuumista senteiksi. Mittailin että oma ranne tasan 17 cm eli L-koon alalaita.
No valmistajan mukaan tuo L koko on tuumina 7-8 eli 17,78-20,30. ELi olisi pitänyt ottaa ehdottomasti 5-6 tuumainen eli 15,24-17,78. Ei hyvää päivää. Fiksut vauhdissa
En jaksa mennä salilla koittelemaan että saa vaihdettua. Kuinkas tiukalla yleensä pidätte tuota? JOs laittaa äärikireälle että pehmusteet ottavat vastakkain, on hieman vielä varaa ja kiristyslärpäke liputtaa, noin puolet kiristyspinnasta jää ulos.
Kyl ite ihan erikseen käytän. Vastaisin että ei, toki "yhtään" on tulkinnanvarainen käsite.Itse kanssa meinasin nyt sitten tilata Versat. Tukeeko nuo yhtään ranneta, vai joutuuko kantamaan sekä VG:t, että rannetuet salilla mukana?
Kyl ite ihan erikseen käytän. Vastaisin että ei, toki "yhtään" on tulkinnanvarainen käsite.
Pari kuukautta ollut Versat käytössä ja onhan tuo ihan selvä, että perinteisiin remmeihin ei ole paluuta kun näitä kokeilee. Pro versiot mulla, mitä eroja noissa siis on kun oon lukenut, että perinteinen tms malli pro versioo parempi? Mitään ongelmaa pidon kanssa tai muutakaan ei ole noilla ollut, äärimmäisen hyvin toimivat. Remmeillä oli aina erittäin vittumaista koittaa kieputella niitä mielestäni hankalimpaan kahvaan, eli pyörivillä kädensijoilla varustettuun kapeaan hammerkahvaan, näillä sekunnissa kiinni ja eiku menoks.