Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alkoi tympimään salin yleisessä käytössä olleet nahkaremmit, jotka oli aina hukassa, joten laitoin tilaukseen Tafferin vetoremmit. Ranne on mallia virpomisvotsa (18cm), mutta sivuilla luki, että säädön pitäisi olla 14-23cm. Ensin katselin Versa Gripps Pro-remmejä, mutta suositaan nyt suomalaista. Kokemuksia voin kertoa, jahka remmit saapuvat.
Itsellä tafferit ollut nyt kaksi treeniä käytössä ja erittäin tyytyväinen olen ollut.

Tafferit tuli kyllä pirun nopeasti. Olivat seuraavana päivänä jo tulleet vaikka tilaus olikin iltapäivällä. Ensi viikon treenissä pääsee kokeilemaan oikeasti, mutta ainakin säätövaraa löytyi hyvin ja tuntuvat istuvan hyvin.

Ihan ok ovat, jos et kehtaa sijoittaa Versoihin tai Taffereihin. Vähän halvanoloiset, mutta itselle luottaa ainakin. Hyvä kumipinta läpyskässä.

Naisilta kaipaisin vinkkejä/kokemuksia näistä. Mulla on 15 cm ranne ja arvon onko XS/S sopivampi. Ja mitä eroa on fit'illä ja pro'lla naisten käsissä? Pitkät sormet mulla ainaki on.

Mulla on XS-koon Pro:t. S-kokoiset olivat liian isot. Ranne on 15 - 15,5 cm.
1.webp2.webp

^ Joo, XS-koko on passeli 15cm ranteeseen siis :) Tyttöystävälle meni joululahjaksi tuollaiset samanlaiset PRO:t. Fitit on hyvin, hyvin samanlaiset kuin PRO:t, eipä niissä taida olla mitään muuta eroa kuin se teksti?

Tänään minusta tuli pinkkien Versa Gripps Pro'n omistaja ja valitsin koon XS, joka paljastui oikeaksi valinnaksi, vaikka pitkään arvoin sen ja S/M-koon välillä. :) Sunnuntaina testaamaan selkätreenissä, että toimiiko ne!

Versa Grippsit oli ihan huiput selkätreenissä! Nyt vain ihmetyttää, kun ei ole tullut tilattua niitä aikasemmin. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
finmaxit näytti tulleen postiin 21.1.15 ja viimmeviikolla tarrakiinnitys alkoi antamaan periksi eli käytännössä käyttökelvottomat, sen verran täytyy niitä puolustella että omaan 17cm ranteeseen oli liian isot eli joutui laittamaan limittäin ranne osaa ja tarra meni aika äärirajoille eli saattaa toimia pidempään isoranteisella.. nyt versat yötäpäivää käsissä kun on niin hyvät verrattuna maxeihin :rolleyes:

Gazozin halpismalleja ei voi suositella kuin Kataisen Jyrkille. Kesti noin 2 kk aktiivista (noin 2:ssa treenissä/viikko) käyttöä, kunnes kumi lähti repeämään ja treeni treeniltä repeämä eteni. Nyt on aidot ja alkuperäiset Versat, istuvuus käteen paljon parempi ja kumi paljon jämäkämpää ja pitävämpää. On soivat pelit selkätreeneihin.

Mulla on nuo RDX:n halpismallit, about £9 ja on kyllä mahtavat kamppeet. Kumi kestävän tuntuista ja pitävää ja ainakin omaan tassuun nuo istuu hyvin. Pesee normivetoremmit 100-0. VersaGrippsejä en ole kokeillut mutta tuskin ovat 50€ verran paremmat.

Saas nähdä tuleeko tästä taas klassinen esimerkki tapauksesta "olisi heti kannattanut ostaa kalleimmat". Hommasin Sportheavyn omalla merkillään myymät vetoremmit puslalla. Pari kuukautta niitä käytin raskaimpien nostojen apuna selkäpäivinä, eikä "raskas" minun tapauksessani tarkoita 140 kg enempää. Noissa on neopreeninen "rannetuki" johon nailoninen remmi on ommeltu kiinni. Ommel kyllä kesti, mutta itse neopreeni on alkanut revetä, ja repeämä sen kun leviää. Ei tunnu enää kovin turvalliselta käyttää noita.

No, kokeilen sitten seuraavaksi Schiekin 1000 DLS -remmejä, jotka toimivat ihan samalla periaatteella mutta ovat toivottavasti kestävämmät. Ja elleivät nuokaan kestä niin sitten täytynee ostaa Versat.

Saas nähdä tuleeko tästä taas klassinen esimerkki tapauksesta "olisi heti kannattanut ostaa kalleimmat". Hommasin Sportheavyn omalla merkillään myymät vetoremmit puslalla. Pari kuukautta niitä käytin raskaimpien nostojen apuna selkäpäivinä, eikä "raskas" minun tapauksessani tarkoita 140 kg enempää. Noissa on neopreeninen "rannetuki" johon nailoninen remmi on ommeltu kiinni. Ommel kyllä kesti, mutta itse neopreeni on alkanut revetä, ja repeämä sen kun leviää. Ei tunnu enää kovin turvalliselta käyttää noita.

No, kokeilen sitten seuraavaksi Schiekin 1000 DLS -remmejä, jotka toimivat ihan samalla periaatteella mutta ovat toivottavasti kestävämmät. Ja elleivät nuokaan kestä niin sitten täytynee ostaa Versat.

Älä osta Schiekin 1000 DLS remmejä puslalla. Tai no jos kuitenkin ostat, niin osta minulta ne vähän käytettynä. Itselläni ne oli nahkaremmien katkettua seuraavat ostokset ja vaikka ne ihan OK:lta tuntuukin niin ainakin minulle niistä tuli vaivoja kyynärtaipeisiin eli jouduin puristamaan ihan liikaa tankoa selkätreenissä. Noilla RDX halpiksilla on kyynärvaivat hävinneet kuin tuhka tuuleen ja taas kulkee treeni. Niissä Schiekeissä oli ainakin minun käsilleni liian pitkä se remmi jonka päässä pusla on joten ei poistanut puristusvoiman tarvetta tarpeeksi.

Onko muilla samaa ongelmaa että kun kädet hikoaa nii pito näissä häviää eli lähtee luisumaan? onko tähän jotain kikkakolmosta millä sais tota nahkapintaa pitävämmäksi? :D

Onko muilla samaa ongelmaa että kun kädet hikoaa nii pito näissä häviää eli lähtee luisumaan? onko tähän jotain kikkakolmosta millä sais tota nahkapintaa pitävämmäksi? :D

Itellä menee välillä likaseksi treenikassissa ja pitoa häviää sitä kautta, silloin pesen ne esim. fairylla ja pitää taas! :)

Joko en hikoile käsistä, tai muuten vain ei ole tuota ongelmaa.
Eilen oli karmee hikireeni 10x6 mavea, ja ei kyl lähtenyt lipee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom