Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä vitti on yhden käden käsipainosoutu olkapäälle :s ?
pystys_kp.webp

Ja mikä on lattia talja ?
eli alatalja

Mulla noin 4kk vanhat Versat ja pito katosi jo totaalisesti. Koitin fairy-vesi yhdistelmällä putsailla, mut ei ollu apua. Kellään mitään vinkkejä vai oliko tän "huipputuotteen" käyttöikä tosiaan näin lyhyt? Oon käyttäny näitä vaan mavessa yhdessä tai kahdessa vikassa sarjassa kerran viikossa...

Erikoista, mulla vuoden ja pito edelleen hyvä? Käytän myös esim. kulmasoudussa, ylätaljassa, näin maven lisäksi. Ei kyl mitään vinkkiä ole antaa kun ei ole ongelmaa ainakaan vielä. :(

Ei mullakaan oo pito karannut, ja jos isojen rautojen kans vähän lipsuu niin tulee herkästi pieniä repeämiä jotka parantaa pitoa entisestään kun se kumipäällinen menee rullalle :D

Itse laitoin pito-sprayta läpän pintaan. Toimii hyvin, mutta pinta jää sen verran tahmeaksi että kerää sitten kaiken irtopölyn kassin pohjalta. Eli kannattaa säilyttää siinä pussissa. Tuota ei sitten saa pesemälläkään pois, eli on melko pysyvä ratkaisu. Myös se ote siitä tankosta pitää osua kerralla kohdilleen, kun liuttelu tangon ympäri ei onnistu kovin helposti.

Mutta pito siis aivan omaa luokkaansa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minäkin nyt tilasin nämä, kun vanhat remmit alkaa olla nirhautunut kohta poikki. Ennakkohehkutukset kyllä antaa odottaa paljon.

Versat kyl alkaa luistaa näillä keleillä, kun hikee valuu ku vettä kraanasta. Ite ainakin silti tykänny vaikka en ole, kuin parikolme kertaa koittanu ja nekin kerrat ollut näillä helteillä. Talvea odottaen ;) ja muutenkin menee sekunti laittaa nää ja tuntuu esimerkiksi käsipainoki pysyvä paremmin 'hallinnassa' käppärisouduissa kuin perus vetoremmien kanssa.

Uskaltaako näillä vedellä maasta 150-200kg painoja? Tuski ne kuitenkaa irti lähtee niist kangas osista, tai käy muuta vastaavaa

Suositut

Back
Ylös Bottom