Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on ollu nuo prot jo useamman kuukauden, ja ei pito ole vielä loppunut. Jos kädet hikoaa kovasti ja kumi kastuu, voi sen pyyhkäistä vaikka housunlahkeeseen tai treenipyyhkeeseen. Samaten ahtaisiin väleihin( esim: käsipainot ,lapiokahvat yms) suosittelen että rullaatte välillä sitä kumilerppaa nyrkin sisään, jolloin siitä tulee enemmän koukun mallinen-> helpompi asentaa

Versat tuli 5 päivän kuluttua tilauksesta. Sunnuntaina tilasin ja Perjantaina puolilta päivin oveen kolkuteltiin paketin kera. Vitamincenter siis toimi ainakin minun kohdallani!

Tässä topicissa on muistaakseni aiemminkin puhuttu noista kokojen paikkaansapitävyyksistä, mutta tulinpa lukeneeks myös jenkkifoorumeilta mitä mieltä ollaan rapakon takana. Täältä oon lukenu, että kannattaa ottaa mieluummin pienempi koko kuin ilmoitettu, mutta jenkeissä tuntuu sanottavan päinvastoin. Eli mulla kun on 18cm tumppu niin ottaako S-koon vai tuon Reg/L? Jos jollain olisi samankokoinen ranne ja on saanut sopivan kokoset Versat hommattua niin olisin kiitollinen, jos saisin vähän jeesiä ja sitten päätöksen tehtyä tuolla saralla. Ei viitsisi pitkin Eurooppaa palautella sitten. Iso kiitos vaivaantuneille! :)

Tässä topicissa on muistaakseni aiemminkin puhuttu noista kokojen paikkaansapitävyyksistä, mutta tulinpa lukeneeks myös jenkkifoorumeilta mitä mieltä ollaan rapakon takana. Täältä oon lukenu, että kannattaa ottaa mieluummin pienempi koko kuin ilmoitettu, mutta jenkeissä tuntuu sanottavan päinvastoin. Eli mulla kun on 18cm tumppu niin ottaako S-koon vai tuon Reg/L? Jos jollain olisi samankokoinen ranne ja on saanut sopivan kokoset Versat hommattua niin olisin kiitollinen, jos saisin vähän jeesiä ja sitten päätöksen tehtyä tuolla saralla. Ei viitsisi pitkin Eurooppaa palautella sitten. Iso kiitos vaivaantuneille! :)
Mulla on 18cm ja S/M on sopiva.

ranne sen 18,3 ja tuo s/m istuu erittäin hyvin. Muutoinkin aivan loistavat kapistukset. Ei oo vetoremmeihin tullut koskettua sen jälken.

ahh nyt on venattu perkele kauan camoista s/m kokoa ja nyt vihdoinkin kärppänä odottaminen palkittu ja tilaus lähti Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:stä. jos sitä pääsis perjantaina kiskoo selkää versoilla pergele!

Mulla ranne 18,7cm ja Reg/L oli minulle passeli. Kokeilin kaverin pienempää kokoa ja olen kyllä iloinen, että päädyin isompaan kokoon!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eilen saapu omat postissa ja tänään tuli kokeiltua. En kyllä kadu hetkeäkään vaikka hiukan hintavat oli opiskelijalle. Ja tosiaan toi koko, itellä ranne 18 cm ja toi s/m on oikein sopiva, onneks tuli luettua tää threadi ennen kunn tilasin!

Reilu pari viikkoa sitten kirjoitin, kuinka olin hieman pettynyt versoihin. Olivat liukkaat mavessa ym. Nyt sitten olen pessyt ne kumiosat fairylla ja harjoitellut hieman käyttöä. Maanantaina vetelin mavessa 200 kg:llä sarjaa ja pito oli huomattavasti parantunut. Eli ilmeisesti jotain paskaa oli kumiosissa. Lisäksi ainakin omaan otteeseeni sopii, että en rullaa niitä kumiosia paljonkaan tangon ympärille, vaan lähinnä sormenpäillä nostan, aivan kuten nostaisin ilman versoja.

Näköjään samantyylisiä on muitakin kuin Versat ja edullisempaan hintaan. Voimaharjoittelu myy "SportKraft Premium vetoremmit rannetuella", näyttää olevan perinteistä vetoremmeissä käytettävää nahkaa koko lärpäke. 30€ hinta.

Saksassa Megafitness myy 12,90 € vastaavanlaisia lärpäkkeitä. Postit näyttäisi olevan toinen mokoma, eli yhteensä 26€. Tiedä sitten laadusta ja kestävyydestä. Kohtapuoliin varmaan muuta rojua tulee tilattua Megafitnessiltä niin pitää ottaa tuollaiset testiin samalla.

Megafitnessin remmit
Zug-Griffhilfe-Full-Rubber-Black-Blue_2145_0.jpg

Zug-Griffhilfe-Gummi_2143_0.jpg

Onko kukaan pienennyttänyt liian isoja suutarilla?

Minä olen. Reilun kympin maksoi ja nyt on käytössä juuri oikean mittaiset ottimet. Eli jos ämpyilette koon kanssa niin tässä on yksi toimiva konsti.

Räpylöiden toimivuus on ollut kehutun kaltainen ja varsinkin lyhyiden palautusaikojen kanssa treenatessa nämä oikeasti tehostavat treeniä. Jopa hankalimpaan mahdolliseen kohteeseen, eli ylätaljan hammer kahvaan pyörivillä kädensijoilla Versat tartuttaa helposti ja nopeasti. Vetotuntumassa ovat myös aavistuksen remmejä paremmat.

Reilu pari viikkoa sitten kirjoitin, kuinka olin hieman pettynyt versoihin. Olivat liukkaat mavessa ym. Nyt sitten olen pessyt ne kumiosat fairylla ja harjoitellut hieman käyttöä. Maanantaina vetelin mavessa 200 kg:llä sarjaa ja pito oli huomattavasti parantunut. Eli ilmeisesti jotain paskaa oli kumiosissa. Lisäksi ainakin omaan otteeseeni sopii, että en rullaa niitä kumiosia paljonkaan tangon ympärille, vaan lähinnä sormenpäillä nostan, aivan kuten nostaisin ilman versoja.

Itsellä ote pitää mavessa ihan apinaotteellakin pirun hyvin nyt kun versoja olen jo pitkään totutellut käyttämään.
Lattiatalja on noussut versojen käyttöön oton jälkeen reilusti 10kg ja räkki mave 20kg. Ihan ehdottomat myös mm. yhden käden käsipainosoudussa sivuolkapäille ja kulmassa takaolkapäille, eli olkapäät väsyvät nyt ennen forkkuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom