Versa Gripps

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsellä ranne n.18cm. Oonko ymmärtäny oikein että kannattaa ottaa s/m vaikla taulukon mukaan pitäis olla reg/l?
Mul hieman isompi ranne ja mielummin ottaisin s/m.

Mul aböut 19 niin R/L on siinä ja siinä et voi käyttää.

Tilasin torstaina pinkit prot :) Kokenut tavalliset remmit turhan hankaliksi.

Mäki koitin joskus tavallisia remmejä. Siinä pari minsaa yritin väsää niitä tangon ympärille ja sit heitin ne nurkkaan mistä ne löysinki. Omat versa prot toimii mainiosti sjmv:ssä :)

Itelläkin on versat, mutta en voi ymmärtää mitä hankalaa on normaalien vetoremmien käytössä. Molemmissa (sekä versoissa että tavallisissa) kestää muutama sekunti kun ne laittaa. Versoilla vaan itellä forkut pääsee niin paljon helpommalla että siksi käytän niitä.

Mun mielestä remmit oli hieman hankalahkot esim. ylätaljaan kun on v-kahva.

Nyt on koeajettu. Toimii hyvin ainakin alataljassa, ylätaljassa, leuoissa ja kulmasoudussa. Kun teki esim scottia mutkalla niin niihin ei oikein saanu kiepsutettua. Pidin silti ranteissa ja jätin vaan läpät laittamatta. Ei haitannut menoa. Hyvä ostos.

Jes löysin tänään salilta kuukausi sitten kadottamani versan... Nyt voin siirtyä takaisin niihin kun ne on paljon paremmat kuin pro versat jotka ostin. Pienestä se ilo joskus syntyy :).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pohdin eilen illalla myynkö nämä karmean pettymyksen tuottaneet Pro-Versat pois. Näin sitten unta jossa joku kireä fitness-mirkku treenasi Versat kiinnitettynä korviinsa.

Oli niin psykedeelistä että tämän täytyi olla merkki ylemmältä taholta. En myy.

Täytyy antaa vielä Versoille mahdollisuus ja testata ainakin SJMV:ssä. Jotenkin vaan tuntuu että vaikka vetelisi pelkkää tankoa, niin käsien muuttuessa hikisiksi otteesta tulee niin liukas että se pelkkä tankokin varmaan lipeäisi maahan.

Versat tilattu tuolta https://www.vitamincenter.it/en-us/store/s/1414/versa-gripps/versa-gripps-professional-series.aspx aika edulliseen 37,17€ hintaan. Myös BSN amino-x hyvässä alennuksessa, niitä 2 kpl mukaan tilaukseen, niin ei postikuluja.. https://www.vitamincenter.it/en-us/store/s/12749/bsn/amino-x-1015-g-70-serving-.aspx
Jokos sulla on lähteny paketti tulemaan? Itsekin pitäisi jostakin Versat saada. Suomesta oikean koon saatavuus on nyt aika heikkoa, joten mietin josko tuolta tulis perille, kun hintakin passaisi opiskelijan lompakolle.

Jos jollain muulla on kokemuksia kyseisestä lafkasta tai jos tietää jonkun muun liikkeen, mistä noita saisi olisin kiitollinen. Vai olisiko Suomeen tulossa lisää lähiaikoina?

Mulle tuli kanssa tuolta vitamincentteriltä ^. Tasan viikko meni mulla - perjantaina tilasin 4 kpl s-koon pro modelia ja seuraavana perjantaina tuotiin ovelle. Eli firma toimii.

Eivät tuottaneet pettymystä mulle nämä versat. Toimivat oikein mainiosti maastavedossa, leuoissa, souduissa ja käsipainojen kanssa. Olen tyytyväinen. Ottivat yllättävän "napakasti/kipeästi" ranteisiin - vähän punotti ranteet normi remmejä enemmän minun mielestä, mutta eipä haittaa sen kummosemmin. Ehkä nämä nyt säästää hieman kämmeniä, kun tahtoo aina olla melkoset kovettumat käsissä leaunvedon jälkeen.
Sarvipallon kokemukset on kyllä ihmeellisiä IMO. Voihan näitä versoja ja mankkua käyttää yhdessäkin.
Ps. normi remmitkin toimii hyvin, mutta alle 40e hinnalla mikäpäs näissä.

Jokos sulla on lähteny paketti tulemaan? Itsekin pitäisi jostakin Versat saada. Suomesta oikean koon saatavuus on nyt aika heikkoa, joten mietin josko tuolta tulis perille, kun hintakin passaisi opiskelijan lompakolle.

Jos jollain muulla on kokemuksia kyseisestä lafkasta tai jos tietää jonkun muun liikkeen, mistä noita saisi olisin kiitollinen. Vai olisiko Suomeen tulossa lisää lähiaikoina?

Hienosti toimi heidän tilaus. 12e tulee postikuluja alle 100e tilauksiin.

PS. Mulla on yhdet L/R-koon versa Prot ylimääräisenä kun tilasin kahdet minimitilausrajan vuoksi. Nuo voi pk-seudulla lunastaa itselleen vitamincenterin hintaan + postikulut puoliksi.

Näin tänään salilla yhdellä muijalla Versa Gripps Pro:t ja pyysin niitä kokeiltavaksi, ettei tarvitsisi tilata sikaa säkissä. Yksi sarja maastavetoa VS:t ranteissa sai minut vakuuttumaan tuottteesta. Pistän kyllä heti tilaukseen.

Versat on kyllä hyvin helpot ja nopeat käyttää, mutta itse kyllä esimerkiksi käsipainolla kulmasoutua tehdessä perinteiset vetoremmit toimii paremmin.

Hienosti toimi heidän tilaus. 12e tulee postikuluja alle 100e tilauksiin.

PS. Mulla on yhdet L/R-koon versa Prot ylimääräisenä kun tilasin kahdet minimitilausrajan vuoksi. Nuo voi pk-seudulla lunastaa itselleen vitamincenterin hintaan + postikulut puoliksi.

Et postita?

En tiedä onko vika käyttäjässä vai voiman vähyydessä vai missä, mutta itsekkin hieman petyin noihin versoihin näin ekan kokeilun jälkeen. Maastavedossa kokeilin 3x180kg sarjassa ja siinä tuntu ihan ok, mut 200kg ku lykkäs tankoon niin oli jotenkin todella "tunnottomat" ja liukkaat nostaa. Ykkösiä otin ja välillä otin jopa pois käsistä ja kuivailin käsiä, mutta silti ei pito parantunut Mutta en nyt vielä tuomitse näitä, täytyy totutella ja pestä fairyllä pinnat, jos niihin on vaikka jotain paskaa jäänyt ja liukkaus johtuu siitä.

No nyt kun on viikko pari käytettyä, niin on sanottava, että ihan hyvä ostos oli. Ei nää mun maailmaa kyllä mullistanut, SJMV:ssä ei toimi, mutta taljoissa taas ihan ykköset. Alkaa muuten aika monella jo olemaan, omallakin salilla näin tänään kahdella.

Japi: No tokihan voin postittaakin, mutta meneehän sitä se säästö sinulta kun jotuisit vielä kotimaan postit maksamaan lisäksi. Siksi paikalliselle treenailijalle noi olisi hyvät kun säästäisi puolet postikuluista ja tilaamisen vaivan.

Ps. vitamincenterillä on siis 40e minitilausraja, eli juuri sopivasti yli Versojen hinnan.

Nyt olen kahdessa treenissä tehnyt kaikki lajit versojen kanssa testin vuoksi. Jopa penkin pystyy ainakin bodailusarjoissa tekemään hyvin ilman mankun pöllytystä. Leuanvedoissa myös aivan kurkot, kun voi unohta pidon kokonaan ja keskittyä täysin selällä vetämiseen. Eli omasta mielestä kyllä täysin hintansa veroiset värkit aktiiviharrastajalle ja tarraa kyllä todella tiukasti kiinni. Ykkösvetoja ei vielä ole tullut tehtyä, mutta vaikea uskoa että grippi siitä häviäisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom