Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reipas 31000 eskoo mätkyjä :D Suomi on hieno maa. Toivottavasti menee johonkin hyödylliseen, mutta todennäköisesti rötvääjät nostaa noi sossusta ja vetää alkon kautta takaisin valtiolle.
Oliko se nyt huhtikuussa, kun saadaan tietää paljon saadaan palautuksia, niin Vouti halusi antaa minulle n.500e. No pistin työmatkoja n. 1700e vielä maksuun. Omalla kierolla ajatusmaailmalla minun siis tulisi saada 500e+1700e takaisin.. Miksi vitussa minulta keksitään viedä nyt 740e jtn työtulovähennystä? Nytkö se sitten viedään, kun laittaa matkat vähennyksiin?
Ei kai tuota työtulovähennystä tuossa tilanteessa viedä pois. Tosin palautukset olet myös laskenut väärin. Se menee niin, että sun bruttotulosta vähennetään (1700-600e) jonka mukaan verotus toimitetaan. 600e on omavastuu. Eli jos sun veroprosentti yläpäässä ois vaikka 30 niin saisit takaisin 1100*0.3= 330e.
4000 ja rapiat päälle tulossa takasin. Kyllä kannatti vähentää töitä radikaalisti :D
Hehe, joo. Siksi minäkin saan yli puoltoista tonnia takasin. Olin puoli vuotta vuorotteluvapaalla viimevuonna ja en jaksanut säätää veroprosenttia alemmas.
Ens vuonna mahiksia 40.000 vuosiansioihin. Voi vittu se tietää taas veroprosentin nousua. Kyllä kannattaa painaa duunia. NOT!