Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikka tämä on ilmaista lainaa valtiolle, niin tuntuuhan tää paljon paremmalla kuin mätkyt. Etenkin kun niitä mätkyjä on harvemmin mihinkään tuottavasti sijoitettu...
Se on just noin. Mä oon kolmisen vuotta nyt onnistumaan huitelemaan siinä +-200€ ja se on omasta mielestä ihan hyvä. Eikä se ilmaista ole, eikö siihen joku mahtava korko makseta :D
Päälle 400€ palautuksia, katotaan saako matkavähennyksiä mitään.
Miksi ei saisi? Eikös nuo ole aika selviä vähennyksiä?
Neliraajahalvaantuneen bussikortti taitaa olla verottajalle ainoa selvä oikeutettu matkavähennys. Kaikki muu vaikuttaa arpapeliltä.hmm...matkavähennykset kyllä verottajan kanssa koskaan aika selviä ole
Neliraajahalvaantuneen bussikortti taitaa olla verottajalle ainoa selvä oikeutettu matkavähennys. Kaikki muu vaikuttaa arpapeliltä.
hmm...matkavähennykset kyllä verottajan kanssa koskaan aika selviä ole
Takaisin 900€, miten olen voinut laskea noin väärin?
Pitäisi tulla vielä lisääkin, kun pistän pari tonnia vähennyksiä kirjoista.
En ole ennen pistänyt. Mutta ajattelin perustella ammattitaidon ylläpitämisellä. Kirjojen aiheet vaihtelevat kvanttifysiikan polkuintegraaleista johtamisstrategioihin.Oletko ennen noita kirjoja laittanut? Ammattikirjallisuutta parilla tonnilla? Jonkun verranhan vähennetään automaattisesti?
Muistaakseni se oli reilut 600€, mitä se verottaja vähentää automaattisestin.Mulla aina mennyt juuri niin kuin olen ehdottanut.
- - - Updated - - -
Oletko ennen noita kirjoja laittanut? Ammattikirjallisuutta parilla tonnilla? Jonkun verranhan vähennetään automaattisesti?
n.30ekeä takasi. odotin n.4000e mätkyjä mutta olikin automaatitsesti hyväksytty noita matkoja vähennyksiin. Ei uskalla mistään reklamoida että etteivät vaan ala muuttamaan noita mitä on jo hyväksytty, sen verran mielivaltaista on aina noiden matkoja yms yms läpimeno. Ei saa alkaa ahnehtiin, haukkaa vielä kakkaa :D
Olet oikeasti ostanut kirjoja 2000 eurolla vuoden aikana ja kuitit löytyvät? Muista sitten ilmoittaa, kun lopullinen verotus vahvistuu.En ole ennen pistänyt. Mutta ajattelin perustella ammattitaidon ylläpitämisellä. Kirjojen aiheet vaihtelevat kvanttifysiikan polkuintegraaleista johtamisstrategioihin.
Mulla käsitys, ei tieto, että ns. normaalit työvaatteet (farkut, puvut, nahkakengät) eivät mene läpi. Turvakengät, työhaalarit, luotiliivit yms menevät taas läpi. Mutta nuohan yleensä työnantaja kustantaa.Mites tuo työvaatteiden vähennys menee?
Mitä kaikkee siihen saa laitettua. Kenkää ja vaatetta tulee ostettua kiitettävästi vuoden aikana. Ja kuinkas tarkasti ne syynää kuitteja?
Olet oikeasti ostanut kirjoja 2000 eurolla vuoden aikana ja kuitit löytyvät? Muista sitten ilmoittaa, kun lopullinen verotus vahvistuu.
Eli tää on alakohtasta?Mulla käsitys, ei tieto, että ns. normaalit työvaatteet (farkut, puvut, nahkakengät) eivät mene läpi. Turvakengät, työhaalarit, luotiliivit yms menevät taas läpi. Mutta nuohan yleensä työnantaja kustantaa.
Eli tää on alakohtasta?
Mä kulutan ohjatessa muutamat kengät vuodessa ja työnantaja ei kuitenkaan kustanna kuin yhet vuoteen.