Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole tännekkään vielä tippunut. Palautuksia pitäisi kyllä tulla kun unohdin loppuvuodesta rukata prosentin pari liian korkean veron alemmas.Tällä kertaa ollaan näköjään viimeisten joukossa, koska lappuset eivät ole vielä tulleet. Tosin jänskättää mikä on lopputuomio. :D Ensimmäinen vuosi vasta täyspalkkaisena työntekijänä takana. Edellisinä vuosina olen aina 100-400 e saanut takaisin.
Modet voi perustaa oman ketjun jos laitoin tämän väärään paikkaan. Onko kellään muulla tullut jo semmoista tunnetta että liika on liikaa verojenmaksussa? Itselläni on pikkuhiljaa ruvennut enemmän ja enemmän tuntuu siltä että jotenkin vitun epäoikeudenmukaista, viimeiset niitit on nyt kun jokusen aikaa sitten myin monta sijoitusasuntoa pois ja nyt tulee veroseuraamuksia, tuntuu jotenkin turhalta maksaa noita veroja, etenkin Himas ja Hautala ja Urpilaisen kokouspalkkioiden jälkeen, että tämänkö takia minä maksan veroja suomeen. Mitä järkeä on enää osallistua "yhteisen hyvän" ylläpitoon jos hallitus perseilee kokoajan, "lainataan" rahaa "mustalaisille" miljardeja, työnnetään Afrikkaan ja kotimaahan turhuuksiin miljardeja kokoajan ja herrat vain tienaa ja nauraa matkalla pankkiin.
Ainoastaan tj voi vedota siihen että tarvitsee omaa autoa työpäivän aikana. Muutoin työnantajan on järjestettävä työntekijälle auto, jos moista kesken päivän tarvitsee.Itse olen kirjoittanut 5 vuotta aika tarkkaan näin: epäsäännölliset työajat ja tarvitsen omaa autoa töissä. Aina mennyt läpi.
Muuta pois. Ei kukaan velvoita aikuista miestä asumaan Suomessa.
Kyllä minä ainakin ymmärrän SirMaxin tuskan. Ihan oikeati vituttaa välillä ja huolella katella tilinauhoista sun muista sitä verottajalle menevää osuutta kun tietää paljonko niistä rahoista perseillään ties minne. En yhtään ihmettele että moni downsiftaa kun ei huvita maksaa enää. Ei ole vaivan arvoista.