Originally posted by Little Butcher
Tässä kohtaa on ihan pakko kommentoida! Verkostomarkkinoinnissahan on kysymys YRITYSTOIMINNASTA! Joo ja sitten yks valopää ei ymmärrä, että rahaa pitää ihan itse sijoittaa jos rupee yrittäjäksi. Jokatapauksessa sijoitus on naurettavan pieni ja siinähän onkin se suurin syy miksi 99% antaa heti periksi. On niin helppo antaa periksi kun ei oo juurikaan mitään menetettävää. Itse olen tällä hetkellä "eläkkeelle" vm:stä siirtynyt. Tein päätoimisesti 4 vuotta huuhaa GNLD:tä, jonka seurauksena toteutin unelmani ja olin vuoden ulkomailla tekemättä töitä. En tee enää VM:ää aktiivisesti vaan olen ihan muissa hommissa johon muuten pääsin puhtaasti VM:n ansiosta. Mistäkö sen tiedän? Työhaastattelijat kertoivat jälkikäteen, että kokemukseni VM:stä ja erityisesti, että olen pystynyt rakentamaan päätyön kyseisestä "huuuuhaaaa" toiminnasta oli voitto muista hakijoista. Onhan se silti paskamaista kun tää "huuhaatoiminta" seuraa mua joka paikkaan! Lisäansioita päätyöni ohessa tulee edelleen n.800 eskoa kuukaudessa ja voi sitä työmäärää... Joudun tekemään tilauksen kerran kuukaudessa ja toimittamaan tuotteet niitä tarvitseville. Joo ja joutuu vielä tuputtamaankin niin pirusti... tosiasiassa en oo soittanut mun asiakkaille kertaakaan viimiseen kahteen vuoteen, mutta silti ne vaan haluu näitä ylihintasia ja paskoja tuotteita vaikka kaupasta saisi paljon halvemmalla ja parempia. Loppuun voisin sanoa tähänkin keskusteluun osallistujille, että ennenkuin alatte arvostelemaan yhtään mitään niin ottakaa asioista ihan oikeesti selvää!!!!!!