Count me in!!! Lähettäkää minulle ensimmäiset 100 000 pulloa COLON RENSARE ihmeuutetta!!!!!!!!!!!!! Enkös mä jossakin välissä pääse myymään niitä tukuittain pyramidissa alempana oleville????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomi77
Voi, kyllä! Kuinkahan moni ystävyys- tai kaverisuhde on kaatunut tämän verkostomarkkinointi-ilmiön ansiosta?
Mulle yritettiin tuputtaa tossa männä viikolla jotain Natures Own (tjsp) sydeemiä. Kuulema AIVAN eri luokkaa kuin GNLD ja ternimaitokapselit. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Tuotteista ne ei puhunu mitään, ei kuulema poikiakaan kiinnostanu, sano että jakele vaikka tutuille että kokeile tosta. Homman ydin tuntu olevan se että kun ensin olet maksanut 38 € liittymisestä ja siten ostanut 450 € tuotepaketin ni RAHAA ALKAA VIRRATA. Varsinkin sitten kun ne rupee myymään karkkina pohjalla tulevaa kännykkäliittymää... huh huh :DOriginally posted by Gillyanne
Minulla alkoi ainakin tökkiä tuossa verkostoporukassa se fanaattisuus, mitä tämä "ydinjengi" viljeli, eli kaikkien muiden firmojen tuotteet piti heittää HETI roskiin ja siirtyä vain "oman firman" tuotteisiin (jotka btw olivat about tuplaten sen hintaisia mitä "tavalliset" tuotteet, jopa enemmänkin), ja jos jollakulla oli vaikkapa ns. vääränmerkkinen huulipuna tai käsivoide, niin voi sitä kauhistelun määrää!
Originally posted by Jortsu
Mulle yritettiin tuputtaa tossa männä viikolla jotain Natures Own (tjsp) sydeemiä. Kuulema AIVAN eri luokkaa kuin GNLD ja ternimaitokapselit. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Tuotteista ne ei puhunu mitään, ei kuulema poikiakaan kiinnostanu, sano että jakele vaikka tutuille että kokeile tosta. Homman ydin tuntu olevan se että kun ensin olet maksanut 38 € liittymisestä ja siten ostanut 450 € tuotepaketin ni RAHAA ALKAA VIRRATA. Varsinkin sitten kun ne rupee myymään karkkina pohjalla tulevaa kännykkäliittymää... huh huh :D
Originally posted by pexxi
Pakko pistää uhallakin...
kyseessä varmaan sama vitamiini, jota itse syön.
Parasta vitskuu, mitä oon käyttänyt!!
ja ei.
en kuulu mihinkään vm-yritykseen.
Mulle yritettiin tuputtaa tossa männä viikolla jotain Natures Own (tjsp) sydeemiä. Kuulema AIVAN eri luokkaa kuin GNLD ja ternimaitokapselit. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Tuotteista ne ei puhunu mitään, ei kuulema poikiakaan kiinnostanu, sano että jakele vaikka tutuille että kokeile tosta. Homman ydin tuntu olevan se että kun ensin olet maksanut 38 € liittymisestä ja siten ostanut 450 € tuotepaketin ni RAHAA ALKAA VIRRATA. Varsinkin sitten kun ne rupee myymään karkkina pohjalla tulevaa kännykkäliittymää... huh huh
Tuo "ikuinen numero" astuu voimaan vasta heinäkuussa 2003, mikäli lakiesitys menee läpi.Originally posted by Andy
Se homma pohjautuu siihen, että nykyäänhän voi olla käytännössä ikuinen numero. Ei tartte vaihtaa korttia tai numeroa tai mitään, palvelu vain päälle ja menoksi.