Verenpurkaumia sääressä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
44
Aattelin kysyä neuvoa kun mulla on jalassa aivan säären alaosassa verenpurkaumia aika paljon eli mistä voivat johtua?Jostain kuulin että voisi olla kysymys verenkiertohäiriöstä?

Menee yksinpuheluksi mutta tuli just äsken mieleen että voiko nuo purkaumat tulla jalkalaitteesta jos voi niin tämän tredin voi poistaa...

Omskakas sanoi:
Siis verenpurkaumat = mustelmia? Ei kai niitä pitäisi normaalisti treenaamisesta tulla. :confused:

tai siis semmosia punaisia pisteitä... aika paljon tuossa sääressä...

harde20 sanoi:
Menee yksinpuheluksi mutta tuli just äsken mieleen että voiko nuo purkaumat tulla jalkalaitteesta jos voi niin tämän tredin voi poistaa...

Mikseis vois tulla...olettaen että teet koukistuksia/ojennuksia?? Mulla ainakin tulee prässistä ihan järjettömät purkaumat tonne niskan seudulle ja samoin pohjekoneessa, siinä seisten tehtävässä. Että mikä ihme on jos tulee säären siihen kohtaankin jossa ne laitteen pehmusteet ovat, täytyykin joskus tsekata tuleeko itellekin.

Kaksi päivää sitten oli jalkapäivä ja tein siinä ojennuksia/koukistuksia ja treeni meni hyvin. Tänä aamuna huomasin sitten katsoa jalkojani ja suorastaan pelästyin nähdessäni jalassani verenpurkauksia=mustelimia todella paljon. Jalat olivat eilenkin kipeät mutta en huomannut katsoa.

Jokatapauksessa noista laitteista niitä tulee.

Sitten vielä> eräs ystäväni joka on jonkin sortin lääkäri, kertoi, että jatkuva verenpurkauksien sarja esim. sääressä voi aiheuttaa syöpää, onko tämä :anssi: ?

Jos kellään mitään kokemusta/mutua/faktaa niin kertoisitteko.

T: asiasta kiitollinen.

Viitataanko verenpurkautumalla nyt siis punaiseen pistealueeseen, joka tulee esim. kuin raahaa helvetin raskasta reppua... koska jos niihin viittaatte niin kaipa aika normaalia... :rolleyes:

Mulle tulee takuuvarmasti näitä punaisia pilkkuja hack-prässisssä T-paidan saumojen kohdalle olkapäihin. Samoin jalan koukistuskoneessa sääreen tulee pilkkuja jos pehmusteet painaa.

Onhan noi jälket aika hurjan näkösiä, mutta onneksi häviävät parissa päivässä. Ja voihan niitä yrittää välttää, esim. mä ostin raglan-hihaisen treenipaidan, jottei olkapään päälle jää saumaa. Hifistelyä... ehkä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom