Verenpurkauksia silmien ympärillä?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tässä on jo muutaman kerran 2 viikon sisällä tullut kymmeniä nuppineulan pään kokoisia mustelmia silmien alapuolelle ja ulkoreunoille heti treenin jälkeen. Myös jotain näppylää ikään kuin ihottumaa on ilmestynyt ohimoille, no se voi olla jotain allergiaperäistäkin, mutta nuo mustelmat huolettaa. Olen ollut kolme viikkoa pienessä flunssassa, mutta sen pitäisi olla mitään vakavaa. Onko jollain joskus ollut vastaavaa tai muutenvaan tietoa?

monille tulee prässiä tehdessä tuota pikkusta punasta pilkkua hartiaseudulle yms. kyseessä on pintaverisuonten lievä vuotaminen paineessa. viskositeettiongelma siis. ei vaarallinen.

Mulla tulee kaikissa punnerrusliikkeissä verenpurkaumia, penkistä prässiin. Prässistä jää semmoinen puolivartalorusketus pariksi päiväksi, ja silmät on täynnä punasia pilkkuja.
Äiti oli joskus katsomassa salilla, kun tein prässiä (ennen polven kipeytymistä tein ~700kg:lla). Nousin sarjan päätteeksi ylös ja äiti katsoi mun lärviä, eikä ole sen jälkeen suostunut tulemaan salille mun kanssa, kun on jalat vuorossa.
En tiedä sitten kuinka terveellistä tuo hiussuonien katkeileminen on.

Suositut

Back
Ylös Bottom