Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naene sanoi:Ei kai noihin aikaa tarvi varailla senkun menee johki punaisen ristin mestaan ja työntää käden eteen ja sanoo että ottakaa? onkin tässä sopivasti aikaa ensi viikolla, hiano idea.
Siekkari sanoi:Mielenkiintoista, saanko rautaa mukaani, kun seuraavan kerran menen.
Wendy sanoi:Nostetaanpas vanha ketju ylös jos vaikka joku mimmi innostuis käymään luovuttamassa. Itse olen nykyään niin innoissani luovutuskelpoisuudestani, että kävin toissapäivänä taas luovuttamassa. Ei tullut yhtään heikko olo tai mitään, tosin kävin varmuuden vuoksi vain stretching-tunnilla luovutuksen jälkeen.
Vähän kyllä ihmetytti, kun mukaan annettiin "puoliväkisin" 2 kk rautakuuri. Hb oli 139 eli mielestäni ihan ok eikä olo ole lainkaan aneeminen. Kuulemma suosittelevat kaikille naisille, mulle oli eka kerta.
Hmm... no en muista, että olisi ollut oireita paria päivää. Mutta kyllä se luovutuspäivänä selvästi vaikuttaa. Ja on se sen verran suuri määrä verta, että ei mikään ihme vaikka vaikuttaa pari päivääkin. Ei niitä minimivälejä luovutuksille ole turhaan laitettu.reinhardt sanoi:Häh, ei mulle mitään rautaa vaan anneta, juuri viime viikolla kävin luovuttamassa. Tosin Hb oli 147 ja edellinen luovutus lokakuussa.
Minulla on muuten aina pari päivää luovutuksen jälkeen aika nuutunut olo ja sydän ottaa kierroksia ihan portaiden nousustakin, mites muilla? (jos aihetta on jo käsitelty niin sorry, en lukenut koko ketjua.)
reinhardt sanoi:Minulla on muuten aina pari päivää luovutuksen jälkeen aika nuutunut olo ja sydän ottaa kierroksia ihan portaiden nousustakin, mites muilla?