venyttely??

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
useimpia ( eli meikäläistä) vaivaa tämä venyttelykysymys.
no tuoko se enemmän voimaa kun venyttelee ennen rääkin alkua vai onko pelkkää paska puhetta. itse olen huomannut että se enemmän näyttävyyteen auttaisi, mutta...:kippis1:

No empä nyt menisi sanomaan että voimaa toisi, enemmänkin se venyttely on sitä varten ennen reenii ettei ne paikat paukkuisi pillun päreiks, vähän niinku antaa ensituntunaa. ;)

Pitkät (~60s tai yli) venytykset ennen treeniä käsittääkseni pienentävät voimantuottoa. Sellasia 10-20s venytyksiä asianmukaisen lämmittelyn (hyppynaru on loistava esim. 3x1min) jälkeen on suositeltavaa.

Mulla menee yleensä venyttelyssä lähes tunti kun koko kroppa vedetän läpi. Kyllä se on palautumisen kannalta hyvää hommaa.

SS-Adler sanoi:
Mulla menee yleensä venyttelyssä lähes tunti kun koko kroppa vedetän läpi. Kyllä se on palautumisen kannalta hyvää hommaa.

:eek: :hyper:

Slarto sanoi:
SS-Adler sanoi:
:eek: :hyper:
No siis aika perus aikahan tuo on jos tosiaan venyttelee koko kropan kunnolla. Kannattaisi varmaan jokaisen ainakin kerran viikkoon tuollaista harrastaa.

Lapo sanoi:
No siis aika perus aikahan tuo on jos tosiaan venyttelee koko kropan kunnolla. Kannattaisi varmaan jokaisen ainakin kerran viikkoon tuollaista harrastaa.

Joo noin tuntihan siinä menee. Eikä puhuta palauttavasta venyttelystä vaan siitä oikeasta venyttelystä.

On muuten tismalleen sama ketju kun aloittelijoiden osiolla http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=43827

Varmaan voisi jopa yhdistää?

Juu venytellä kannattaa ja lämmitellä myös huolella. Enemmän se lämmittely vaikuttaa siihen tulokseen, ellet överiksi vedä. Kylmästä lihaksesta et saa maksimaalista voimaa irrotettua. Lämmin lihas toimii ja reagoi paremmin, myös tukevat lihakset.

Mul olis semmone ongelma ton lämmittelyn kanssa,et onko jotai liikettä mitä vois tehä himassa mil sais yläselän lämpimäks ku en omista minkäälaisia käsipainoja tai mitää??

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
köysi sanoi:
Mul olis semmone ongelma ton lämmittelyn kanssa,et onko jotai liikettä mitä vois tehä himassa mil sais yläselän lämpimäks ku en omista minkäälaisia käsipainoja tai mitää??

Selän ojennus varmaan käy. Plus ilma alatalja ja ylätalja :D:D.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom