Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naene sanoi:Juu itelläkin Danonen jokurttia kaapissa :D nam!!
Tämä sama muija on maininnut myös ettei usko että Egyptiläiset rakensivat pyramidit, ei.... sen mukaan aliensit rakensivat pyramidit! jonka lisäksi hän uskoo ettei Palestiinaa ole olemassakaan koska ei sitä raamatussa mainita, Palestiina on vain median keksimä alue jota ei oikeasti ole olemassa.
Jeeee kun on turhaa käydä joidenkin kanssa keskustelua :lol2:
ozzie sanoi:No justhan mä sanoin, että niitä ei käytetä! Ei niitä käytetä ikinä missään (toivon). Eikä ainakaan Poriin:-) Siitä ei juuri hyötyä olisi.
Eiköhän niillä Horneteilla ole ihan tarkat suunnitelmat miten menettelevät, jos on meneteltävä. Ei niitä lähetetä kerralla ilmaan, vaan toimivat juuri osana sitä mainitsemaasi sissisotaa.
Venäjällä on kalustoa, joka suurimmaksi osaksi on ruostunutta paskaa. Ja varusmiehet ovat loppuun kiusattuja raakkeja, jotka haluaa vaan himaan ja äkkiä. Vrt Tsetsenia.
Mutta kuten sanottu, ei ne ekana tänne tule.
Kiitos onniteluista. Ei meillä ole mitään ongelmia sen mutsin eikä tytön kanssa. opiskelee ja on kunnon ihminen. Ostan sile synttärksi digikameran tai kunnonn kännykän. sen isäpuoli ei (kai) tiedä, että Larissalla on suomalainen isä. Ei tiedä koko jutusta mitään.
Toivottavasti nyt selvitän ilman sotaa, vaikka se melkein täällä jo julistettiin Venäjälle;-)
vegitax sanoi:Ne on ihan huippuhyviä!
Tosin ravintosisältö ei näin dietin kannalta ole kaikkein paras. Kokeileppa muuten joskus laittaa hieman maitoa ja maitoprotskua sekaan. Siitä saa ihan jees makusen protskudrinkin (kunhan ensin sekottaa maidon ja proteiinin ja sitten vasta lisää sen jugurtin..) :D
Naene sanoi:taidanpa kokeilla! :P Jahka saan protskua jostain. No kohta suomeen ostelemaan :P
vegitax sanoi:Kannattaa. Parempaa siitä tulee (mielestäni) kun mistään valmiista protskudrinksuista
Naene sanoi:barembaa kuin minttusuklaa?? Se on jo hyvää sitten. Mä sekotin mansikkadanonea maitorahkaan ja kyllä se vähän auttoi sen ahmimista, ei tarttunut kurkkuun niin pahasti
vegitax sanoi:Humm? Minttusuklaa? Tarviipa maistaa... (Minttusuklaa addikti kun olen)
Naene sanoi:Mä tykkään kovasti . Tekis mieli pistää pikkasen viinaakin sekaan :lol2:
vegitax sanoi:Hehe.. "Ville vallaton" aina treenin jälkeen :lol2:
Naene sanoi:rupeis kummasti odottaa treenejä vielä enemmän jos saisi aina palkaksi drinksun :lol2:
SuBi sanoi:Antaa tulla vaan ryssänperkeleet. Minä lataan pappavainaan sotatuomiset, jotka on jo talvisodassa sisäänajettu ja hyviksi havaittu, ja näytän Putinin pojille vähän mallia.
Ei muuta kun pystykorvan kans taivaalle tähystelemään josko sielä joku Mig vaikka pörräilisi.
Tuliskohan muuten mitään sanktoita jos onnistuisin täräyttämään ryssäkonetta kiväärillä?
Repiskö Halonen minut testikkeleistä luolaan ja jättäisi sinne vai hä?
Tämä on sitte semmonen hypoteesi.
Jansku sanoi:Mode voisi kyllä siivoilla nuo jogurttilöpinät tästä ketjusta, kiveksiäkin kiinnostaa.
Vittuako pörräävät, eikä siitä sitäpaitti tarttis kelleen kertoa.vegitax sanoi:Jaa-a.. Kait siitä vois aika mageesti linnaa saada... Ja poliittinen selkkaus kaupanpäälle. Tosin melko lähellä rajaa saat olla ammuskelemassa jos meinaat venäläisten lentsikoita ammuskella :D
SuBi sanoi:Vittuako pörräävät, eikä siitä sitäpaitti tarttis kelleen kertoa.
Taidampa tästä lähte rakentelemaan IT-tykkiä ja hamstraamaan ruokaa. Ja tuonne korvenkeskelle pitäs poteroki kaivaa
np: Teräsbetoni - Pyhä Maa
Naene sanoi:Tämä sama muija on maininnut myös ettei usko että Egyptiläiset rakensivat pyramidit, ei.... sen mukaan aliensit rakensivat pyramidit!
juta sanoi:Daniel Jacksonhan sen selvitti että pyramidit ovat goa'uldien tekosia. Egyptinmuinaismytologian kuuluisuudet ovat goa'uldeja. Ekkö tienny!?