mr Afroman sanoi:sanotteko että hyväksyn naisien hakkaminen mitä ihmettä....!!! oon asunut täälä 11 vuotta ja oon lukiossa. ja mulla itsellä on 6 siskoa en todellakaan hyväksyis että hakataan siskoja. Sanoin että miten se kaveri sanoi mulle asian. hän sanoi että ne teki lehtienkanssa sopimuksen että ne lievenettään asiaa jos lehdistö saa kirjoittaa tollei. ei johtunut siitä että hänet pakotettiin menemään naimisiin tuntematoman tyypinkaa. se on sen poika ystävä!!! ja ne menee naimisiin suununtaina!!!!! millä muulla tavalla voin sanoa sen !
Sä olet vielä nuori kaveri, salaliittoteoriat saattaa määrätä.. Kuitenkaan lehdistö ei saa mitenkään vaikuttaa oikeuden päätöksiin, ellei jotain todella tärkeää asiaan liittyen paljasteta tätä kautta. Muussa tapauksessa syntyisi aikamoinen hälinä. Tuo väittämäsi ei voi toimia Suomessa.
Toisekseen. Jos tämä pariskunta on menossa onnellisesti naimisiin, mikseivät nosta syytettä keltaisen lehdistön propagandaa vastaan? Mä en sallisi itsestäni kirjoitettavan tuommoisessa tapauksessa noin.