Veljet hakkasivat siskonsa sairaalaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yussi
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä prosenttiosuuksia, mutta kummasti muutama pilakuva kimpaannutti porukan sananvapautta vaalivassa länsimaisessa maailmassa ja pahemmin siellä missä sananvapaudella on toinen merkitys.

Eri asiathan tässä on kyseessä, mutta jotenkin tuntuu oudolta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pohjoisvirta sanoi:
Maassa maan tavalla tai maasta pois.
Tätä sääntöä kukin voi noudattaa, kun toiseen maahan menee lomailemaan tai asumaan.

Juurikin nimenomaan näin. Naisia saa Suomessa hakata vain siinä tapauksessa, että on tukevassa humalassa, mukana leikeissä on puukko tms. teräase sekä kohteena on naisystävä/vaimo, josta ollaan mustasukkaisia.

Mä en viitti sanoa, mitä mieltä oon sompuista, koska todennäköisesti saisin bannit sen jälkeen tänne. No ei, mut helvettiäkö ne täällä harrastaa leikkejään, takas mogadishuun!

Mielestäni väkivallasta pitäisi antaa kovempia tuomioita kuin mitä nykyään saa. Nim. lyönnistä selviää n. 100e, parista lyönnistä, hedarista ja maassamakaavan kylkeen potkaisusta 250e.

Se on siinä ja siinä että pitäisikö antaa kovempi rangaistus perheen sisäisestä kuin randomiin kohdistuvasta väkivallasta, joten tasapuolisuuden nimissä ettei paineita tulisi purettua halvempiinkaan kohteisiin niin kolmen kuukauden tuloista 40-80% pois teon mukaan. Pulsujen vuokraa voidaan maksaa jäljellejäävällä osalla, mutta ilman välikättä.

Ei ihmisiä saa paiskoa ilman selvää rangaistusta. Myös jokin mustalista-osio kuvineen olisi kivaa luettavaa paikallislehdissä.

Nykyään väkivallasta pääsee liian helpolla. Väkivallan motiivien taso on sen vuoksi liian alhainen. "Voi pojat kun tuo tyyppi etuili mua taksijonossa, nyt oppii olemaan ihmisiksi.."

Länsimaalaiset ajattelevat kaiken länsimaalaisella tavalla, siksi näitä kulttuurieroja ei voida ymmärtää. Esimerkki:

Somali pahoinpitelee lapsensa Suomessa, koska tämä rikkoi "perhesopimusta" vastaan. Tämä on vastoin Suomen lakia ja lisäksi moraalisesti väärin, joten sitä ei hyväksytä. "Lähtekööt Somaliaan, jos haluaa hakata lapsiaan".

MUTTA sitten kun suomalainen rakastuu esimerkiksi muslimiin ja muuttaa Afganistaniin ja siellä rikkoo koraania vastaan ja joutuu vankilaan, niin länsimaat huutavat yhteen ääneen - "Tuo on väärin, ei noin voi tehdä, se on epäinhimillistä!"

Me ei voida laajentaa omaa moraalikäsitystämme muihin kulttuureihin, koska ne eivät ole yhteensovitettavissa. Afganistanissa Afganistanin lakien mukaan, Suomessa Suomen.

Mixu sanoi:
Me ei voida laajentaa omaa moraalikäsitystämme muihin kulttuureihin, koska ne eivät ole yhteensovitettavissa. Afganistanissa Afganistanin lakien mukaan, Suomessa Suomen.
Kylläpä voidaan laajentaa: välillä saarnaamalla ja välillä sotimalla. Niinkuin vanhaan hyvään aikaan kunnes siirtomaat purettiin ja tilalle tuli hullu Islam.

Fakta on että muslimikulttuuri on paskaa ja sitä pitää vastustaa. Taitaa olla se "hyvä" Islam vain länsimaisten idealistien pääkopassa.

XXL sanoi:
Kylläpä voidaan laajentaa: välillä saarnaamalla ja välillä sotimalla. Niinkuin vanhaan hyvään aikaan kunnes siirtomaat purettiin ja tilalle tuli hullu Islam.

Sotimalla moraali kuntoon? Mitenkäpä tuollaista käsitystä nyt kuvaisi kauniisti ... Silkkaa typeryyttä.

Lisää ihmetystä herättää käsitys siirtomaa-ajasta "vanhana hyvänä aikana". Jos olet noin karkean pihalla historiasta, niin kannattaisiko ensin tutustua aiheeseen ennenkuin päästelee megaluokan sammakkoja suustaan?

Fakta on että muslimikulttuuri on paskaa ja sitä pitää vastustaa. Taitaa olla se "hyvä" Islam vain länsimaisten idealistien pääkopassa.

1. Kerro mulle mikä on se "muslimikulttuuri" jota pitää vastustaa. Käsitykseni mukaan yhtä yksittäistä muslimikulttuuria kun ei ole olemassa. Eroja maiden välillä (ja sisällä) löytyy ja ne ovat isoja.

Jos taas puhut monissa islamilaisissa maissa esiintyvistä takapajuisista tavoista (joista kunniamurhat ja naisten ympärileikkaukset ovat esi-islamilaista perua), niin olen samaa mieltä. Ne täytyisi saada kitkettyä pois ja paras keino siihen on yrittää saada nuo maat demokratisoitumaan ja elintaso & koulutus kasvuun, etenkin naisten osalta.

2. En tiedä mikä on se "hyvä Islam", koska minusta kaikki uskonnot ovat turhaa kamaa. Mutta mikäli tarkoitat sitä, että kaikki muslimit olisivat samanlaisia kuin nuo putkellahakkaajaveljekset niin sitten menet valitettavan syvälle metsään.

Muuten tunnen noi tyypit. toi juttu meni sillei että ne teki poliisinkaa sopimuksen, että lehti sai julkaista ton jutun niin ne meni 6 kuukautta ehdollista vankeutta. Muuten jos ei olis tehnyt ois saanut kahden vuoden tuomion. ei ollut siitä että naimisiin menosta vaan se muija on kuulema ns hullu että se tekee kaikki mitä se halua jotain tollasta. ja ne on menossa naimisiin suununtaina.....

mr Afroman sanoi:
Muuten tunnen noi tyypit. toi juttu meni sillei että ne teki poliisinkaa sopimuksen, että lehti sai julkaista ton jutun niin ne meni 6 kuukautta ehdollista vankeutta. Muuten jos ei olis tehnyt ois saanut kahden vuoden tuomion. ei ollut siitä että naimisiin menosta vaan se muija on kuulema ns hullu että se tekee kaikki mitä se halua jotain tollasta. ja ne on menossa naimisiin suununtaina.....

Mistä lähtien poliisi on jaellut tuomioita. Vai väitätkö että tuomioistuin toimii iltapäivälehtien kanssa yhteistyössä?

mr Afroman sanoi:

Just joo, :anssi: !!!

Ensinnäkään poliisi ei jaa tuomioita ja toiseksi tuomioistuinten päätökset ovat julkisia kunnes toisin julistetaan. Ja oli se putkella hakkaaminen sitten "hulluudesta" tai järjestetystä avioliitosta kieltäytymisestä johtuvaa, niin aivan sama. Ei oikeuta Suomen valtion alueella väkivallan käyttöön.

mr Afroman sanoi:
Muuten tunnen noi tyypit.....

Täysin :offtopic: Mut repesin kun katsoin viestin kirjoittaja nikkiä ja kuinka
viesti alkaa, samaa porukkaa kenties??

PS. Ei herneitä, pliiz ;)

mr Afroman sanoi:
vaan se muija on kuulema ns hullu että se tekee kaikki mitä se halua jotain tollasta.

Ei kai se ihmisestä hullua tee, että tekee asiat niinkuin haluaa? Mä teen ainakin niin kuin itse haluan.

mr Afroman sanoi:

Juurikin näin, kysehän on tainnut vaan olla tosiaankin kulttuurien törmäyksestä sekä poliisin ja median osalta toisen kulttuurin epäymmärryksestä vai jopa tahallisesta yrityksestä yllyttää suomalaisia rasisteja vihaamaan rauhaarakastavia somalipoikia.

Ja kun se muijakin on "kuulema" hullu, niin ihan oikein vain että hakkasivat rautaputkella. Toivottavasti nuo kaltoinkohdellut kulttuurinrikastajat älyävät nyt nostaa syytteen mediaa sekä poliisia vastaan.

Kerro toki paljon nuorelle parille onnea. Harmi vaan sille toiselle osapuolelle kun menee hullun akan kanssa naimisiin, ja vielä vapaaehtoisesti.

Ei kai se mitään haittaa vaikka menee tollasen hullun akan kanssa naimisiin. Asuuhan saman katon alla tämän veljet rautaputkineen. Niiltä voi aina lainata putkea ja hakata akkansa jos se joskus koittaa tehdä vaikka jonkun asian niinkuin itse haluaa.

Somalikulttuuria parhaimmillaan.

Ja mr Afromanille tiedoksi että toi on pelkkää paskaa toi tuomion lyhentäminen jollain lehtijutuilla, älä usko kaikkea mitä sun fiksut rautaputkisiskonmätkäyttelijäfrendit puhuu.

XXL sanoi:

Mä luotan siihen että tän kirjoittaja on tutustunu Koraaniin ja Islamilaiseen kulttuuriin. Mun kiero mieleni asettaa jostain syystä kuitenkin Islamin korkeemmalle kun yhdenkään maiharikaljun.

Jos sekä tän XXL:n tyyppisten että näiden somppujen päähän sais jotenkin semmosen ajatuksen ettei välttämättä ole hyvä asia mennä nyrkkeilemään niiden kanssa joilla sattuu olemaan laki, joka on kuitenkin demokraattisen valtiomme tulos, puolellaan, oltais varmasti edistytty aika tavalla.

Me ollaan nyt Suomessa - täällä ei hakata naisia, toisin kuin jossain aavikolla!

Allah sanoi:
Me ollaan nyt Suomessa - täällä ei hakata naisia, toisin kuin jossain aavikolla!
:lol2:

Tajuan mitä tarkoitat, mutta naurut tuli silti. Ihan maailman mittakaavassakin Suomessa naisia hakataan helvetisti, luultavasti paljon enemmän kuin missään muussa länsimaassa. Naistenhakkaajakansaa me ollaan, siitä ei mihkään pääse.

Mutta laillista tai kulttuuriin sidottua se ei ole(?), sitä varmaan hait.

sanotteko että hyväksyn naisien hakkaminen mitä ihmettä....!!! oon asunut täälä 11 vuotta ja oon lukiossa. ja mulla itsellä on 6 siskoa en todellakaan hyväksyis että hakataan siskoja. Sanoin että miten se kaveri sanoi mulle asian. hän sanoi että ne teki lehtienkanssa sopimuksen että ne lievenettään asiaa jos lehdistö saa kirjoittaa tollei. ei johtunut siitä että hänet pakotettiin menemään naimisiin tuntematoman tyypinkaa. se on sen poika ystävä!!! ja ne menee naimisiin suununtaina!!!!! millä muulla tavalla voin sanoa sen !

olisi pitänyt kirjoittaa varmaan sillei että sen quotia koska ei olla samoilla linjoilla ton kaverinkaan ajatusmaailma. vielä kerran en hyväksy mitään mikä liittyy pahoinpitelyä toista ihmistä kohtaan ellei se ole itse puolustusta!!!!!!! ja sillä sipuli en jauhaa tätä enää :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom