Täällä yks punttaileva vegaanityttö ilmottautuu.
Vegaani olin jo useita vuosia ennen kuin aloin salilla käydä, joten ei kyllä ole käynyt mielessäkään lisätä mitään eläinperästä dieettiin mahdollisen paremman lihaskasvun takia, korni ajatuskin:wtf: Sama kun alkaisin pölliä
pikkulapsia äideiltään ja paistella niitä punttitreeniä ennen reeniruoaksi, tai yksinkertasesti alkasin roinata (ainoo ero että edes nuo onneks laittomia). Ihan kaikkee ei kuitenkaan oo oltava valmis tekemään että patti kasvais:D
Mutta joo, olen varmaan tuolla punttimimmien foorumilla jotain keskitasoa, en siis mikään hirmu bodarin näköinen mutten mikään riisitikkukaan. Isä ainoostaan jaksaa joka kerta muistuttaa et tytär on aivan liian ronski nykyään ja pitäs saada enempi tyttömäiseen kuntoon
Ketogeeniselläkin ole ollut hoikkarimielessä, tosin sen onnistumisen teilasin vetämällä liian aikaisessa vaiheessa hirveen karkkimätön ku innostuin "hiilaripäiväideasta" (eli siis pelkkää paskaa koko päivä järkyttävät määrät ja insuliiniresistenssillä varmaan jotain tekemistä asian kanssa). Rasvaprossan alennus on mulla tosi vaikeeta, mutta se on kyllä ihan selkeesti geeneissäkin.
En usko että mun kehitys on ollut sen hitaampaa kuin muillakaan naisilla, kun ottaa huomioon kuinka vähän oon kuitenkin ottanu asioista selvää (jatkuvaa erehdyksen kautta oppimista) ja muutenkaan en oo panostanu treeniin kunnolla vasta kuin lähiaikoina.
Prodea saa aika helposti, vaikka ei kyllä ilman soijaa. Vehnälesettä käytän joka päivä, samoin erilaisia pähkinöitä ja tofua etenkin uppoo (ja siihen ei kyllä helpolla kyllästy kun osaa laittaa vaan
), isolaattia on pirun helppo viskata kaikkeen ruokaan sekaisin. Maustamaton soijajugu on kyllä herkkua missä muodos vaan. Takuulla noista yhdistelmistä tulee kattava aminohappopooli.
Ruokaan menee yhteensä joku 80e/kk. Onhan se aika paljon (?) mut toisaalta pyrin myös syömään terveellisestikin.