Vegaanibodareita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heppu2
  • Aloitettu Aloitettu
Harvoin äänen repee, mut tuolle Hannun postille 10 pojoa! :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika moni mahtaa olla samaa mieltä kanssani asiasta.

Tottahan toi Hannun juttu, en vain näe siinä mitään naurettavaa. Aika moni vegaani saattaa näyttää ruikulta, mutta mahdollisesti ne saattavat harrastaa vaikka kestävyysliikuntaa eli ei suoraan voi sanoa "laiskaksi ituhipiksi". Streittareiden puolella uskoisin, että suuri osa harrastaa kamppailulajia eli niilläkään mitään lihaksia luonnollisesti ole. Ainakin oma itsetuntoni on alkanut nousemaan kummasti kun olen ryhtynyt streittariksi ja alkanut harrastamaan thainyrkkeilyä.

gooseneck-contraction.jpg

Martin Whittred, vääntään 3 sormella C.O.C #3:n kasaan ja koko kättä käyttäen 8 toistoa samalla. #2 menee kahdella sormella.

Tutut nauraa varmaan loppuikänsä näille, mutta tässä pari kuvaa meikäläiseltä vuoden treenin jälkeen:

Comparison_back.jpg

Comparison_front.jpg

Treeniä pelkästään himassa vapailla painoilla. Oon vielä käyny viihteellä baarissa vähintään kerran viikossa koko vuoden ajan. Ei mitään treeniohjelmaa, ei mitään ravinto-ohjelmaa. Lisäravinteina soijaprotsku, malto ja kreatiini sekä sinkkiä ja magnesiumia.

Tiedän kyllä, että oon edelleen hintelä, mutta ainakin verrattuna aikaan ennen treeniä on jotain näkyvää tapahtunut. Mulla ei oo aiempaa voimailutaustaa joten lihasmuisti ei selitä mitään.

Aika typerältä kuulostaa jos vuoden on treenannut, eikä vieläkään noudata mitään treeniohjelmaa tai katso syömisiään. Olisko jo korkea aika?

hieno kehitys kyllä.

Aika typerältä kuulostaa jos vuoden on treenannut, eikä vieläkään noudata mitään treeniohjelmaa tai katso syömisiään. Olisko jo korkea aika?

hieno kehitys kyllä.
No, tarkennetaan vähän. Teen vain muutamaa eri liikettä mutta en orjallisesti vaan aina sen mukaan, että heti kun joku paikka palautuu, annan sille uudestaan rankaisua. Tarkoitus olisi, kun pahin kiire helppaa, kyhätä näppärä 2- tai 3-jakoinen ohjelma. Ajattelin myös ruveta käymään kerran viikossa salilla, että saisin selän ja jalat paremmin treenattua. Muu hoituu kotona hyvin.

Ruoan kanssa olen vielä vapaampi, kunhan katson että protskua tulee päivittäin paljon ja kaloreita enemmän kuin kulutan (ihan mutu-arviolla). Teen itse ruokani ja käytän paljon papuja, täysjyväpastaa ja rypsäriä ja mulle ainakin moinen toimii tosi hyvin. Eli kyllä mä syömisiäni siinä mielessä katson, että yritän varmistaa riittävän proteiinin ja kalorinsaannin, mutta ei mitään rajoitusta tai pakkoa vääntää mitään vähempää tai enempää. Kaikki vaan naamariin mitä vastaan tulee.

Kiitos! :hyvä:

phil-progress-december7.jpg

Australialainen Phil, tyyppi on ollut 10 vuotta kasvissyöjä josta viimeiset 2 vuotta vegaani. Penkistä nousee tällä hetkellä vaatimattomat 150kg mutta tavoite olisi saada 170kg lähitulevaisuudessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom