Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse vaan tykkään pelata mieluummin kahta / kolmea kohdetta samassa lapussa. Sinkuissa pitää laittaa paljon rahaa likoon voittaakseen paljon.. Tuplissa selviää vähemmällä..
Vastaus tähän. Veikkauksella jäisit todennäköisesti noin 5% häviölle. Ulkomaisilla tarjoajilla noin 1% Häviölle./ Veto. Älä turhaan kokeile. Aika nopeasti olisi pelikassa syöty. Pienimmissä kertoimissa on vedonlyöntiyhtiön vaikeampaa mokata omat kertoimensa. Ylikertoimillahan ne voitot tulevat.Oletan, että kertoimet kertovat jotain osapuolien vahvuuksista. Ilman mitään tietoa itse urheilulajeista, mikäköhän olisi tulos esimerkiksi 100 vedon jälkeen, jos joka vedossa löisi vetoa vain sen puolesta, kenellä pienin kerroin? Ei tekisi mitään muuta, ja tuota sääntöä noudattaisi kokoajan. Lienee testin paikka.
Oletan, että kertoimet kertovat jotain osapuolien vahvuuksista. Ilman mitään tietoa itse urheilulajeista, mikäköhän olisi tulos esimerkiksi 100 vedon jälkeen, jos joka vedossa löisi vetoa vain sen puolesta, kenellä pienin kerroin? Ei tekisi mitään muuta, ja tuota sääntöä noudattaisi kokoajan. Lienee testin paikka.
Monaria tuli tänään pelattua.
1. Inter - Milan 0,1 - 1,2
2. At.Madrid - Getafe 1,2 - 0
3. Monaco - Marseille 0,1 - 0,1
No just.On kyllä niin perusrivi,ettei voi sattua.Itse pistän aina monareihin perustulosten lisäksi "hakuja".Ei muuten mitään järkeä pelata.
Edit:eipä sillä,että ne mullakaan nuo vedot aina sattuis .Yleensä nuissa aina tahtoo joku pikku ylläri tulla.Pitäis osata vaan haistella.