Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse vaan tykkään pelata mieluummin kahta / kolmea kohdetta samassa lapussa. Sinkuissa pitää laittaa paljon rahaa likoon voittaakseen paljon.. Tuplissa selviää vähemmällä..

Itse vaan tykkään pelata mieluummin kahta / kolmea kohdetta samassa lapussa. Sinkuissa pitää laittaa paljon rahaa likoon voittaakseen paljon.. Tuplissa selviää vähemmällä..

No, totta kai, mutta mitä enemmän lapussa on kohteita, niin sitä pienempi on tietysti todennäköisyys voittaa.

Ja on tietysti eri asia, jos pelailee sillon tällön jotain hupivetoja, mutta jos pelaa sillä mielellä, että haluaa voittaa, niin sillon ei voiteta kerralla paljon.

Mutta joo, kukin tyyliillään.

Oletan, että kertoimet kertovat jotain osapuolien vahvuuksista. Ilman mitään tietoa itse urheilulajeista, mikäköhän olisi tulos esimerkiksi 100 vedon jälkeen, jos joka vedossa löisi vetoa vain sen puolesta, kenellä pienin kerroin? Ei tekisi mitään muuta, ja tuota sääntöä noudattaisi kokoajan. Lienee testin paikka.

Oletan, että kertoimet kertovat jotain osapuolien vahvuuksista. Ilman mitään tietoa itse urheilulajeista, mikäköhän olisi tulos esimerkiksi 100 vedon jälkeen, jos joka vedossa löisi vetoa vain sen puolesta, kenellä pienin kerroin? Ei tekisi mitään muuta, ja tuota sääntöä noudattaisi kokoajan. Lienee testin paikka.
Vastaus tähän. Veikkauksella jäisit todennäköisesti noin 5% häviölle. Ulkomaisilla tarjoajilla noin 1% Häviölle./ Veto. Älä turhaan kokeile. Aika nopeasti olisi pelikassa syöty. Pienimmissä kertoimissa on vedonlyöntiyhtiön vaikeampaa mokata omat kertoimensa. Ylikertoimillahan ne voitot tulevat.

Edit : JO aiemmin postattu HYVÄ linkki !!!

http://veikkaajavoita.com/

Voihan tuota vähän laskeskella...

Jos vaikka kerroin, jota koko ajan pelattais ois 1.50, ja tämä siis vaikkapa Veikkauksella, koska muiden palautusprosentteja en nyt tähän hätään tiedä.

Tämähän tarkottas, että todennäköisyys tuon toteutumiseen ois(1/1.50 * 0.88) 58.7%. Eli siis 59%.

Tämähän tarkottas, että kun pelattas sata peliä, niin tuo joukkue X voittas sen 59 peliä sadasta.

Eli jos pelaat sata peliä ton joukkueen puolesta, 1 euron paukulla, niin jäät voitolle((1.50*1*59)-(41*1)) 47.5€.

Lisäks yleensä kertoimien tekijät liiottelee todennäköisyyksiä, jolla saadaan kertoimet vaikka jollekkin suosikkijoukkueelle pienemmäks.

Nämähän oon vaan yksinkertasia laskuja, ja pelit ei koskaan mene noin yksinkertaisesti. Muutenhan kaikki ois miljonäärejä. :whip:

muutama lappu tuli rakenneltua
deportivo-osasuna 1
numancia-mallorca 1

sinkkuna inter-milan 2

dortmund-cottbus 1
inter +1-milan 2
luotto omiin on siis kova :)

vois vielä pistää
nst-nokia 1
celtic-rangers 1

kokeilun arvoinen voisi olla everton-villa 2 kun antaa veikkaus yli 3 kertoimen

Vuoden toinen henkilökohtainen pitkäveto-osuma napsahti lauantaina. Vinkkejä en uskaltanu etukäteen laittaa ku on ollu lievästi sanoen kehno menestys viime viikkoina. Tietty se ois tuonu huonoa onneakin. :D

HPK-Ilves X2
Saipa-TPS 2
Jokipojat-Tuto 2

25e panos Veikkauksella eli 50e lappu, rapiat 780e voittosumma.

Niin paistikasta kuin se onkin, pelaan useimmiten vähintään kolmen kohteen vetoja, pienemmillä panoksilla toki. Tänä vuonna oon laittanu 2 isompaa panostusta, toinen 100e tupla ja toinen tää viimeisin lappu, jotka molemmat osui. Järki sanoo, että kannattais lopettaa ne isojen kerroinyhdistelmien kikkailut, mutta mieli halajaa isoja voittoja pienellä rahalla. Itseni tuntien luulen, että jatkan nykytyyliin kunnes vihdoin saan sen neljän kohteen änärivedon osumaan ja voin siirtyä elämässä eteenpäin. :)

Monaria tuli tänään pelattua.

1. Inter - Milan 0,1 - 1,2
2. At.Madrid - Getafe 1,2 - 0
3. Monaco - Marseille 0,1 - 0,1

No just.On kyllä niin perusrivi,ettei voi sattua.Itse pistän aina monareihin perustulosten lisäksi "hakuja".Ei muuten mitään järkeä pelata.

Edit:eipä sillä,että ne mullakaan nuo vedot aina sattuis :) .Yleensä nuissa aina tahtoo joku pikku ylläri tulla.Pitäis osata vaan haistella.

No just.On kyllä niin perusrivi,ettei voi sattua.Itse pistän aina monareihin perustulosten lisäksi "hakuja".Ei muuten mitään järkeä pelata.

Edit:eipä sillä,että ne mullakaan nuo vedot aina sattuis :) .Yleensä nuissa aina tahtoo joku pikku ylläri tulla.Pitäis osata vaan haistella.

Tollasesta rivistä tulee varmaan 200e paikkeilla jos menee oikein, ehkä vähän allekin

St. Louis - Rangers 1

Phoenix - Edmonton 2

ja

Islanders - Pittsburgh X

Los Angeles - Atlanta X

Columbus - Dallas X

Tollaset rivit napsahti unibetilla kohdilleen. Aina välillä tulee noita tasureita pelattua usemanpia ja nyt näytti osuvan.

Eikös tänään lähetä pelaamaan taas vähän Sm-liigaa? :whip:

Päivän pelit:

Blues - Tappara 1
Ilves - Saipa 1
Pelicans - Lukko 1
TPS - Ässät 2

Sitten vielä tv-peliin vähän jännitystä Sveitsin-liigasta:

Rapperswill - Lugano 2

saipa yllättää tänään ilveksen ja mä otan rahani nelinkertaisena takaisin

Ensiajatus olisi kierroksen ylikertoimista.
Ilves - Saipa 2 (4.00)
Jyp - Kärpät 2 (3.00)
Tps - Ässät 2 (3.30)

jengi laittanu ässiä voittamaan :) no mä sorruin tps:n kotivoittoon tällä kertaa..

entäs jyp- kärpät peli? kärpät paremman kertoimen takii vai jyp tunteella ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom