Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
vihje:bremen ei tee tänään ensimmäistäkään maalia Milanin verkkoon ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bremen - Milan peliin vaan molemmille pari sataa peliin, niin voitto on varma. :D Tosin tällä konstilla peli päättyy tietysti tasan.

Ite yritän pelata tänään niitä kuuluisia varmoja pelejä:

KooKoo - K-Vantaa 1
TuTo - HeKi 1

Sport-Jokipojat PAF:illa jokipojille miehekäs 3.50 kerroin.wtf..

itse laitoin tänään zenitille ja sapkolle sekä jukureille ja milanille.so far so good

Ite laitoin sapkolle ja jukureille, sekä sapkolle, jukureille ja jokipojille.

Myös tulosvedon tuosta Titaanit - Jukurit pelistä tein. 0,1- 4,5 taitaa kyllä jukurit tehdä enemmän kuin 5 maalia (40min pelattu 0-5).

edit. 41.02 0-6.

Vitun vittujen vittu.. Vitun jokipojat..

Saatanansaatana, tänää hävinnyt vaatimattomat 36.50 pokerissa+ vedonlyönnissä.

Deportivon pitää tehdä yks maali niin menee moniveto oikein

edit. onneks laitoin Bremenille monarissa 1 maalin enkä kuunnellut Alecia ;)

mun profeetan asema oli kuuden minuutin päässä :D

Perskele näyttää vahvasti siltä että moniveto jää yhden maalin päähän :jahas:

ManU - Fulham 3-0 oikein
Bremen - Milan 1-1 oikein
AAB - Deportivo 2-0 (pitäisi olla 2-1 tai 2-2)

Veikkaus antais vieläkin Tappara - Pelicans peliin Pelikanoille aika kovan 2.60 kertoimen! En tiiä mistä ne on ton repässy, koska kaikki muut antaa tommosta 2.30... Noh, kerrankin näin päin, että Veikka antaa parhaan kertoimen.

Tänään lähti siis parit vedot, joista en ollenkaan oo varma, mutta kertoimet oli niin hyviä:

Tappara - Pelicans 2(2.60)
Ässät - Ilves 2(2.25)

eei vittu ei kerin vetää, olisin pistän ryynänen koivuranta superkaksariin. kerroin yli 100. vittu. noo onneks se nyt ei taidas toteutuakkaan

Olen joka kerran kun sm-liigan kierroksella ollut kalpan peli ja hifk peli samana päivänä niin pelannut ne tuplana. Ennen kautta jo päätin että pelaan 2 joukkuetta joko vastaan tai puolesta aina sen hetkisen kunnon ja kertoimien valossa. No useammin olen pelannut kalpan+hifk:n voitosta kuten tänäänkin. Paffilla tuli kertoimeksi 15,99 joten kiitos ja kumarrus taas kerran.

Olen joka kerran kun sm-liigan kierroksella ollut kalpan peli ja hifk peli samana päivänä niin pelannut ne tuplana. Ennen kautta jo päätin että pelaan 2 joukkuetta joko vastaan tai puolesta aina sen hetkisen kunnon ja kertoimien valossa. No useammin olen pelannut kalpan+hifk:n voitosta kuten tänäänkin. Paffilla tuli kertoimeksi 15,99 joten kiitos ja kumarrus taas kerran.

Minulla oli kanssa Kalpa ja HIFK. Lisäksi ns.isossa lapussa oli mukana HPK.. Stna.. Voi helvetti kun olisivat nyt pitäneet sen johdon. 0-3:sta 4-3 johtoon ja sitten viimeisellä minuutilla antoivat 4-4 ja 26sek jatkoaikaa pelaittuaan 5-4 voittoon. Ihan kuin olisivat vain tahtoneet vittuilla minulle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom