Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
Ensiajatus olisi kierroksen ylikertoimista.
Ilves - Saipa 2 (4.00)
Jyp - Kärpät 2 (3.00)
Tps - Ässät 2 (3.30)

Ite lähtisin haistelemaan jotain tän suuntasta:
JYP-Kärpät 2 (3,00)
Pelicans-Lukko 2 (2,65)
KalPa-HPK 1 (2,00)

Nuista käyn ainakin kärpille vetämässä sinkkuna. Muista en vielä tiedä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
saipa yllättää tänään ilveksen ja mä otan rahani nelinkertaisena takaisin

Ei vitussa! :D Tosin Ilveksen maalilla on ensimmäistä kertaa tällä kaudella joku Markus Korhonen, ja toisessa päässä Tarkki, että siinä saattaa olla pien sauma. Mutta luotan siihen, että Saipa on sysipaska vierasjoukkue...

JYP-Kärpät 2 (3,00)
Pelicans-Lukko 2 (2,65)
KalPa-HPK 1 (2,00)

Ensiajatus olisi kierroksen ylikertoimista.
Ilves - Saipa 2 (4.00)
Jyp - Kärpät 2 (3.00)
Tps - Ässät 2 (3.30)
Jep sinkkuja pelataan täälläkin...1 vaihtoehto, juurikin tuo JYP - Kärpät 2 .

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miten oot laskenu esim. nuo kohteet ylikertoimiks?
Noista reilua ylikerrointa taitaa ainoastaan olla JYP - KÄRPÄT ottelussa. Joten unohdan nuo muut. Omalla analyysillä Kärpät voittaa paljon useammin Jyskälässä, kuin tuo tarjottu 1/3. 40% tai vähän yli on lähempänä totuutta IMO.

Noista reilua ylikerrointa taitaa ainoastaan olla JYP - KÄRPÄT ottelussa. Joten unohdan nuo muut. Omalla analyysillä Kärpät voittaa paljon useammin Jyskälässä, kuin tuo tarjottu 1/3. 40% tai vähän yli on lähempänä totuutta IMO.

Haluutko vielä paljastaa mikä toi sun oma analyysi on? Ootko määrittäny sen jotenkin laskennallisesti?

Itteeni kiinnostaa, kun noiden prosenttien määrittäminen on aina hieman hankalaa...

Haluutko vielä paljastaa mikä toi sun oma analyysi on? Ootko määrittäny sen jotenkin laskennallisesti?

Itteeni kiinnostaa, kun noiden prosenttien määrittäminen on aina hieman hankalaa...

Vertailen pelaajia: kuumia/kylmiä/luokkaantuneita/tilastoja viimeisistä otteluista, maalivahteja, kuntopuntareita, keskenäistä historiaa, koti/vieras , hegemoniaotteluita, ottelun merkityksiä yms jne. Näistä olen laatinut itselle " pisteytyssysteemin":D Josta sitten muodostuu IMO %

Siksi ei duunin ohella ehdi keskittyä kunnolla. Tuo on aina aikaa vievää touhua, mikäli aikoo pärjätä.

edit: Kärpille laitan 100e... Kusee taas varmasti !!! Kun etukäteen sanoo...:lol2:

JYP-Kärpät 2 (3,00)
Pelicans-Lukko 2 (2,65)
KalPa-HPK 1 (2,00)

Tuplana kävin vetämässä:
JYP - Kärpät 2
Blues - Tappara 2
Kerrointa 14,55 ja panosta 10€

Saa ny nähä kuis käy....

Nordicbet tarjoaa SaiPalle 5,50 joka on HILPPASEN parempi mitä Veikan kerroin...muutenkin Pelicans on ainoo jonka kerroin on tällä kierroksella parempi Veikkauksella, ihan vain rahanarvoisena vinkkinä..

Itse kokeilen SaiPaa koska Ilveksellä on Korhonen maalissa, muuta perustelua ei ole.

Kärpät ja HPK ovat muut sinkkutäkyt tältä kierrokselta. Viikonloppuna tuli pahasti takkiin joten toivottavasti nyt käy paremmin.

Nordicbet tarjoaa SaiPalle 5,50 joka on HILPPASEN parempi mitä Veikan kerroin...muutenkin Pelicans on ainoo jonka kerroin on tällä kierroksella parempi Veikkauksella, ihan vain rahanarvoisena vinkkinä..

Itse kokeilen SaiPaa koska Ilveksellä on Korhonen maalissa, muuta perustelua ei ole.

Kärpät ja HPK ovat muut sinkkutäkyt tältä kierrokselta. Viikonloppuna tuli pahasti takkiin joten toivottavasti nyt käy paremmin.
Tuota samaa Saipan kerrointa katselin. Päädyin kuitenkin Kärppiin. Harvemmin Veikkaus antaa isomman kertoimen, kuin Paf tai Nordic bet (2,90 ja 2,95)

Vertailen pelaajia: kuumia/kylmiä/luokkaantuneita/tilastoja viimeisistä otteluista, maalivahteja, kuntopuntareita, keskenäistä historiaa, koti/vieras , hegemoniaotteluita, ottelun merkityksiä yms jne. Näistä olen laatinut itselle " pisteytyssysteemin":D Josta sitten muodostuu IMO %

Siksi ei duunin ohella ehdi keskittyä kunnolla. Tuo on aina aikaa vievää touhua, mikäli aikoo pärjätä.

edit: Kärpille laitan 100e... Kusee taas varmasti !!! Kun etukäteen sanoo...:lol2:

Okei... Kai otat jotenkin myös kotiedun huomioon? Silleenkö vaan, että karkeesti kuinka monta prosenttia joukkue on voittanu kotipeleistään?

Itelle muodostuu ongelmaks lähinnä tuo tasapeliprosentin muodostaminen... Siihen oonkin yleensä ottanu saman prosentin, mitä vedonvälittäjä tarjoo... Oisko sulla tähän mitään vinkkiä?

Ois hauska tietää, miten nuo vedonvälittäjät laskee nuo kertoimet noihin kohteisiin aina. :D

Ja vielä: JYP - Kärpät peli on niin paha veikata, että nyt piti jättää väliin. Mutta ite veikkaan, että peli päättyy tasuriin tai JYPin voittoon, sori vaan. :D

Okei... Kai otat jotenkin myös kotiedun huomioon? Silleenkö vaan, että karkeesti kuinka monta prosenttia joukkue on voittanu kotipeleistään?

Itelle muodostuu ongelmaks lähinnä tuo tasapeliprosentin muodostaminen... Siihen oonkin yleensä ottanu saman prosentin, mitä vedonvälittäjä tarjoo... Oisko sulla tähän mitään vinkkiä?

Ois hauska tietää, miten nuo vedonvälittäjät laskee nuo kertoimet noihin kohteisiin aina. :D

Ja vielä: JYP - Kärpät peli on niin paha veikata, että nyt piti jättää väliin. Mutta ite veikkaan, että peli päättyy tasuriin tai JYPin voittoon, sori vaan. :D

Tottakai pitää ottaa painatus koti/vieras. Joka kaudesta erikseen ja myös koko joukkueiden historia.

Itse olen sitä mieltä, ettei jääkiekossa pysty pelaamaan voitollisesti tasapelejä. Haen siis aina voittajaa, usein myös jatkot ja rankkarit mukana. Tasuri kusee sen 22-25% Lätkämatseista. Varman päälle ja voittajaa vaan pelaamaan. Ylikertoimilla taas tätä ongelmaa ei ole... Jää aina voitolle, kun niitä pitkässä juoksussa löytää...Tasuria en ole ikinä lätkämatsiin pelannut....:eek:

edit: Edelliset 5 ottelua kotona Jypille...3-2-0 Varsinaisella peliajalla. NYT ON KÄRPPIEN TILASTOVOITON VUORO.

edit 2 : Heh 00.51 1-0 JEE JEE ...:hyvä::evil:

katotaan siinä ysin aikaa tuleeko rahaa vai tuleeko turpaa:D
itse oon ennustanu että rahan tuloa ei voi estää:dance:

tottakai pitää ottaa painatus koti/vieras. Joka kaudesta erikseen ja myös koko joukkueiden historia.

Itse olen sitä mieltä, ettei jääkiekossa pysty pelaamaan voitollisesti tasapelejä. Haen siis aina voittajaa, usein myös jatkot ja rankkarit mukana. Tasuri kusee sen 22-25% lätkämatseista. Varman päälle ja voittajaa vaan pelaamaan. Ylikertoimilla taas tätä ongelmaa ei ole... Jää aina voitolle, kun niitä pitkässä juoksussa löytää...tasuria en ole ikinä lätkämatsiin pelannut....:eek:

Edit: Edelliset 5 ottelua kotona jypille...3-2-0 varsinaisella peliajalla. nyt on kärppien tilastovoiton vuoro.

edit 2 : Heh 00.51 1-0 jee jee ...:hyvä::evil:

1-1 05.58

Minkä takia pidätte noita joukkueitten edellisiä kohtaamisia niin suuressa arvossa? Itse Vuoksenmaakin totes, että niitä ei pitäis liikaa kattoo... Tiedä sitten kuka Vuoksenmaan juttuja uskoo... :D

JYPin 2-1 maali tarkastettiin jo videolta, ei maalia. :D

Minkä takia pidätte noita joukkueitten edellisiä kohtaamisia niin suuressa arvossa? Itse Vuoksenmaakin totes, että niitä ei pitäis liikaa kattoo... Tiedä sitten kuka Vuoksenmaan juttuja uskoo... :D

JYPin 2-1 maali tarkastettiin jo videolta, ei maalia. :D
Jep kuuntelen suorana...:D

2-1

edit: Itse painotan eniten kuntopuntareita ja joukkueen " tilaa"...Ja tietysti helpompi aina pelata joukkueita, joilla on ns: enemmän panosta...

2-2 17.28
2-3 17.52

Puskeeko Pyssylle jo jännäkakkaa housuun? :D Alle 5 minsaa aikaa...
Jännä peli. On aina mukavaa, kun on pikku panos...:D
58.26. Pelattu molari pois...4-4 59.07 Olit oikeessa olis tasuriksi pitänyt laittaa....Meitsi ei niitä pelaa...
60.00 min 4-4 Kärpät voittaa jatkoilla. Aina käy näin kun etukäteen vetoja höpöttelee...:lol2:
4-5 Jatkoilla...Jotakin palautusta sentään tulee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom