Vedonlyöntivihjeet ja jälkimanaukset tänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
kiitos hardille. koitan pienellä laziota kertoimen puolesta koska kyseessä cup matsi (copa reyssäki pelaavat iha mite sattuu) ja tasurille varmistus että saa panoksen takas :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toivotaan et japa näkee nyt ekaa kertaa kalpan voittavan ja tekee ainaki 4 häkkiä! myös ässien voitto ja vähintää 4 häkkiä maistuu ja tapparan voitto mutta enempää maaleja ei tarvis tehdä!

toivotaan et japa näkee nyt ekaa kertaa kalpan voittavan ja tekee ainaki 4 häkkiä! myös ässien voitto ja vähintää 4 häkkiä maistuu ja tapparan voitto mutta enempää maaleja ei tarvis tehdä!

Jep nyt tuli taas sellainen JACKPOT + viellä lisää jos huomenna HIFK voittaa. MOnivedossa meni harmisttavasti yli tuo ässien 6. maali. Olin pelannut ässille 3-5 maalia. Ja päivällä kun tein sitä niin kerroin oli tuolle 1-5, 1-4, 1-4 tuloksille jotain +20000. Nyt sitten huomenna reissuun just tämän kauden voitoilla ja pelaan jotain pelejä sitten kännykällä jos vaan kerkeen ja pääsen nettiin sitä kautta.

tappara meni tekee sit yhen liikaa. olis pitäny jäädä alle 3.5 niin 300e ois saanu lisää. noh jotai kuitenki, maistuu aina paremmalta vähäsetki ku ne saa arpaliigasta

perkele miten osu kerrankin hyvin vedot, tein ristiin rastiin noita 3 sm-liiga peliä kaikki vierasvoitoille ja osaan -1,5maalia.
Panostus yhteensä: 30e
Voitot: 440e

tänään kaikkii sm-liigapeleihin ristiä. sinkkuna, tupla- ja triplajärjestelmänä. panosta 10e eli hintaa tulee 250e. perusteluita ei ole kun olen huomannut ettei mun perusteluilla rahaa tehdä sm-liigasta kuitenkaan.

lyökääs joku infopaketti tän päiväsestä onnenpyöräliigasta!

dice.gif

över 4,5 joka peliin? :D

aaaahahha ei vittu löysin laatikosta tommosen hemmetin pienen hyrrän missä on 1 x 2 eli mikä puoli siitä jää hyrrän pysähdyttyä alas nii siitä sit merkki!!! jumpe jos ei kuse kaikki arpaliigan vedot tänää ni rupeen pyörittelee tuolla seuraavat tulokset!

edit. mulla ei oo rahaa pelata mut hyrrä kerto seuraavan rivin: jokerit-ilves 2, lukko-hifk x , pussinokat-kärpät x , saipa-hpk x , tappara-jyp 2

Eli pelatkaa siitä, takuuvarma hyrrärivi. nordicil saa rivillä kertoimeks 971.88.

Pitkästä aikaa riviä, ihan arparivi ja pelattu sikin sokin tuplina ja triploina:

Lukko - Hifk 1
Pelicans - Kärpät, kärpät wins and scores 3,5 goals
Tappara - Jyp 1
Saipa - Hpk 2

ohos, eilen osu kaikki kolme, ja tänään,

hifki osu, ja sen kaverina narrit osu, voittoa vajaa 900.

jyppi osu, ja saipa osu, pari viritystä, voittoa hintsun alle 300.

kokonaisuutena osu siis ihan ookoo!

karvan verran harmittaa, kun kärpät osu, ja samalla lapulla oli saipa-hpk ( x sekä 2), muistin että olis ollut jokerit, olis tullu rontti tonni lisää.

ei jummarra... toiset saa saa satasia rahaa, mutta minä vaan just ja just omani takas... tekniikassa on hiomisen varaa vissiin

ohos, eilen osu kaikki kolme, ja tänään,

hifki osu, ja sen kaverina narrit osu, voittoa vajaa 900.

jyppi osu, ja saipa osu, pari viritystä, voittoa hintsun alle 300.

kokonaisuutena osu siis ihan ookoo!

karvan verran harmittaa, kun kärpät osu, ja samalla lapulla oli saipa-hpk ( x sekä 2), muistin että olis ollut jokerit, olis tullu rontti tonni lisää.

Niin mikkä kolme sulla osu?montako kusi?noilla odseilla kannattais kertoo etukäteen mitkä osuu!alan peesaan...

Suositut

Back
Ylös Bottom